|
 | Problem z odpalaniem |  |
Wysłany: Wto 19:40, 14 Paź 2008 |
|
|
| juzik |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 14 Paź 2008 |
| Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Mój problem polega na tym że silnik odpala na wolnych obrotach, ale gdy chce wejść na wyższe to nagle staje tak jak by go coś hamowało. Cylinder(60ccm) po kilku kopnięciach w kopnik jest ciepły. W silniku został wymieniony wał, tłok i pierścionki. Nie wiem w czym tkwi problem, zapłon ustawiałem kilka razy, kompresja jest bardzo dobra, iskra tez, paliwo dochodzi bo po wykręceniu świeca jest mokra. Spróbuję jeszcze założyć stary cylinder i tłok. Proszę o pomoc bo naprawdę nie wiem co mogło się stać. Z góry dziękuję za pomoc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| |
|
 |
 | |  |
Wysłany: Wto 19:43, 14 Paź 2008 |
|
|
| rutkowski |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 19 Paź 2007 |
| Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| za mało paliwa dostaje przeczyść dysze w gaxniku i przestaw iglice na wyższy rowek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:46, 14 Paź 2008 |
|
|
| juzik |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 14 Paź 2008 |
| Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| iglica jest na najwyższym rowku, gaźnik czyściłem kompresorem ostatnio. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:49, 14 Paź 2008 |
|
|
| puzon89 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 20 Gru 2006 |
| Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Nie na wyższy rowek tylko na niższy. Ustaw na 2 rowek od góry i puźniej reguluj blaszką w komorze.To na bank gaźnik dzisiaj przerabiałem to samo po wymianie gaźnika na nowy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:51, 14 Paź 2008 |
|
|
| rutkowski |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 19 Paź 2007 |
| Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kompresor nic tu nie da jak wpadł jakiś paproch do dyszy wykreć i zobacz
sory co do iglicy to sie pomyliłem ustaw na najniższy rowek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:01, 14 Paź 2008 |
|
|
| juzik |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 14 Paź 2008 |
| Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Dzięki jutro się pobawię. Ale mam jeszcze jedno pytanie dlaczego silnik jak gaśnie za każdym razem tak nagle staje jak by się zatarł?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:21, 14 Paź 2008 |
|
|
| rutkowski |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 19 Paź 2007 |
| Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| cylinder nie został jeszcze dotarty albo cewki tra o magneto i dlatego mu cieżko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:33, 14 Paź 2008 |
|
|
| mefisto |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 13 Sie 2007 |
| Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Jeśli cewki trą o magneto to chyba nie wytwarzają prądu ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:00, 14 Paź 2008 |
|
|
| krawiec_ |
| Mega Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 02 Wrz 2007 |
| Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Wytwarzają...a nawet jeśli co to cewki od świateł mogą trzeć a zapłonowa nie;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|
|