| Problem z niewiadomych przyczyn | |
Wysłany: Pią 10:05, 05 Maj 2006 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na początek pragnę powitać wszystkich użytkowików forum gdyż jestem tu nowy.
3 dni temu kupiłem ogara z silnikiem jawy 50, odrazu po kupnie musiałem zrobić nim ok 120km gdyż tyle miałem do miejsca zamieszkania. Po 20 km na stacji stanął mi motorek i nie wiedziałem co jest grane przeczyściłem gaźnik i świece i nadal nic. Poszedłem więc do przydomowego mechanika, który powiedział, iż sprzęgło mi ciągnie i przez to nie mogę odpalić choć troche mnie to dziwiło bo nawet na pych nie dało rady. Pogrzebał więc troche i udało sie odpalił. dojechałem do domu z 1 dodatkową przerwą i wszystko było ok przez 2 dni a wczoraj znów nie mogłem odpalić przeczyściłem gaźnik i świece i nadal nic wymieniłem filtr powietrza na nowy bo stary był ładnie zabrudzony i nadal nic.
Zacząłem więc się zastanawiać nad śrubą znajdującą się po prawej stronie nad hamulcem którą to śrubę mechanik przydomowy wcześniej przekręcał i troche to pomogło lecz nadal nie chce palić musze tu dodać iż śruba ta nawet po dokręceniu nakrętki jest luźna a samej śruby praktycznie nie da się w żadną strone obrucić czym może być spowodowane że mi nie pali bo iskra jest i gaźnik czyściutki jak nowy.
Pomocy dziękuję bardzo i jeśli mogę proszę o szczegułowe wyjaśnienia gdyż jestem narazie zielony w temacie silnika jawki:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 12:38, 05 Maj 2006 |
|
|
ziomal_2006 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 01 Maj 2006 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: jaworzno |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprubuj popuścić tą śrubę musi sie dać popuszczaj do momentu gdy będziesz kopał w kopniaka i zacznie chwytać tłok |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:08, 05 Maj 2006 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
samą śrubę mam lużną w sensie tego że lata mi na prawo i lewo góre i dół ale nie moge w żaden sposób jej obrócić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:19, 05 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
A zobacz, czy jak wrzucisz jedynkę, wciśniesz sprzęgło i kopniesz w kopnik, czy jawka bedzie czy jechać leciutko do przodu. I jeszcze zobacz czy jak na luzie kopiesz w kopnik, czy nie za lekko idzie ten kopnik w dół (może nie być kompresji, albo moze się ślizgać sprzęgło). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:32, 05 Maj 2006 |
|
|
Sebav |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 01 Kwi 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rumia(trójmiasto) |
|
|
|
|
|
|
|
|
albo jak nie odpala może być zapchany wydech,
ale to raczej byś tyle nie przejechał po pierwszym postoju jednak na twoim miejscu bym to sprawdził |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:30, 05 Maj 2006 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
a mam pytanie czy całą śrubę od regulacji sprzęgła można wykręcić gdyż nie mogę z niej ściągnąć nakrętki blokującej gdyż jest zapieczona a z wcześniejszych porad wywnioskowałem iż jest tovchyba wina sprzęgła gdyż nie chwyta sprzęgło |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:11, 05 Maj 2006 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
mozna wyrecic. Ale jak pchasz ta jawke to skaka ci tlok czy nie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:21, 05 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nieutek gratuluje słownictwa. "wyrecic" "skaka" |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:36, 05 Maj 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
hheheh da sie wyktrecic probowales wd 40 albo cym podobnym prysnol i krecic ja nieda sproboj ja letko nawiercic iwykrecac zawsze sie pomysl ito na wykrecenie jakois sposob sie znajdzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:05, 05 Maj 2006 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprzęgło już zrobione nie chaczy ale chyba musze jeszcze zapłon wyregulować bo iskre mi stracił a cewka jest ok bo sprawdzałem na mierniku
mam tylko pytanie bo widziałem że jest opis jak to się robi ale to będzie mój 1 raz więc się zastanawiam czy jakieś dodatkowe rady dla początkujących reż są?? )))) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:19, 07 Maj 2006 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
wszystko niby zrobiłem iskra jest piękna niebieska, zapłon ustawiony, gaźnik czysty i nadal nie pali kurde blade
słyszę niewielki syk przy zakręceniu kopką ale kompresja jest i nie wiem czy to normalne
co jeszcze może być nie tak z tym silniczkiem bo już nie wiem co robić pomocy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:27, 07 Maj 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może paliwo nie dochodzi Popchaj trochę na biegu i zobacz czy świeca jest zalana. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:25, 07 Maj 2006 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdze każdą opcje ale paliwo do gaźnika dochodzi a ze gaźnik jest czyściutki to do komory spalania powinno tez isc ale będę próbował aż do skutku bo chcę pojeździć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|