Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Problem z Mustangiem
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Problem z Mustangiem
PostWysłany: Wto 20:20, 11 Mar 2014
Andrzeju_
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Witam,
Mam problem z jawą 50 mustang. Otóż odpala kiedy jej się podoba, gdy już odpali to zaraz gaśnie. Jeżeli uda się ruszyć, to po wrzuceniu 2 słabnie i zdycha( przy dłuższej jeździe też pada).
Nie wiem jakim cudem się to stało, ale tydzień temu paliła od kopa za pierwzym razem (od tamtej pory do wczoraj nawet jej nie wyprowadziłem z garażu) a teraz pali za 10-15 razem.
Za wszelkie odpowiedzi dziękuję.

Dodałeś 3 takie same tematy rozumiem, że to nie specjalnie, ale jak tak będziesz dalej robił to posypią się warny./50g


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:34, 12 Mar 2014
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Próbowałeś na innej świecy? Świeca mokra? Tłumik nie zapchany?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:29, 12 Mar 2014
Andrzeju_
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Świecę kupiłem nową i latała na niej, tłumik czyszczony. Dzisiaj ustawiłem zapłon i pali ładnie od kopa, lecz nadal nie idzie jeździć ze względu na to , że przy wkręcaniu jej dostaje muła i gaśnie. Na wolnych obrotach również długo nie pochodzi, próbowałem dzisiaj wyregulować gaźnik, ale bez skutku Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:50, 13 Mar 2014
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Uszczelnij dobrze gaźnik i jego połączenie z cylindrem. Nie ciągnie Ci lewego powietrza?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:30, 13 Mar 2014
Andrzeju_
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Pomiędzy cylindrem a gaźnikiem jest uszczelka dobrze zaklejona.
Gorzej z uszczelką pomiędzy gaźnikiem a króćcem tam uszczelka jest tylko nałożona nie przyklejona.
Nie jestem za bardzo obeznany, więc nie wiem czy łapię czy nie. A, jeżeli łapię to, co można z tym fantem zrobić??
Sprawdzałem świecę dzisiaj, ma kolor kawy z mlekiem Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Andrzeju_ dnia Czw 19:31, 13 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:42, 13 Mar 2014
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


świeca ma dobry kolor. Na którym rowku masz iglice? Próbowałeś na innej świecy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:52, 16 Mar 2014
assassins09
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa
Płeć: Mężczyzna


jak rzeczywiście kawa z mlekiem to ok możesz spróbować dać iglicę rowek wyżej jeżeli nic to nie da daj ją spowrotem na ten rowek co była i pobaw się w komorze pływakowej prawdopodobnie jest tam za mało paliwa, przy wysokich obrotach może być za mało paliwa i zasysa powietrze i muli, blaszka musi otwierać cały zaworek iglicowy, a regulujesz poziom paliwa tym języczkiem na końcu blaszki w twoim wypadku spróbował bym podgiąć języczek do góry co zwiększy ilość paliwa w komorze pływakowej i jeszcze przedmuchaj cały gaźnik tak na wszelki wypadek może się gdzieś zatkał


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:48, 16 Mar 2014
Stachu.G
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna


Lewe powietrze możesz zdiagnozować psykając samostartem\plakiem na łączeniach. Moto oczywiście odpalone na biegu jałowym, jeśli wzrosną lub spadną obroty będzie to oznaczało że gdzieś jest nieszczelność.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:51, 16 Mar 2014
bora98
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Równe (podkarpackie)
Płeć: Mężczyzna


może przyczyną są zapiekające się pierścienie ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:06, 16 Mar 2014
Andrzeju_
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Gaźnik czyściłem. Muszę spróbować tą iglicę podnieść i obejrzeć pierścienie.
Chciałem się zapytać jeszcze czy paliwo ma z kranika ściekać jak krew z nosa Mr. Green? Bo jak odkręcę do góry lub na dół to leci tak samo. I nie wiem czy, by kranika nie kupić nowego, stary czyściłem, ale to nic nie dało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:14, 16 Mar 2014
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Może być że kranik za słabo przepuszcza paliwo... W dziale tutoriale masz temat o regeneracji kranika. Wystarczy w zupełności dokładnie przeczyścić, szkoda kasy na nowy kranik. No i jeszcze mógłbyś wyczyścić bak, jeśli jest mocno zasyfiony.

A jeśli nie to, to spróbuj wymienić kondensator - też może świrować już. Tylko zamiast kupować chińszczyzny, lepiej zainwestować w kondensator od Żuka, czy innego polskiego pojazdu - parametry te same, śmiem twierdzić że jakościowo lepiej, a cenowo to w ogóle bajka... Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Problem z Mustangiem
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin