Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Problem z gaźnikiem Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Problem z gaźnikiem
PostWysłany: Czw 17:46, 27 Kwi 2006
jasiok
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Witam. Po wyczyszczeniu dysz w gaźniku i całego ukł. paliwowego jawka jeździła dobrze chodź gdy jechałem na 1 biegu i jak dałem na full manetke to dusiła się lekko a później powoli przyspieszała a jak powoli odkręcałem to było git( Przed czyszczeniem dysz było ok) a teraz poszła mi linka od gazu. No to wymieniłem, odpalam i nawet jak o 1mm! odkręce manetke to juz tak jakby pół manetki na starej lince i gdy puszcze to gaśnie a śrubka od obrotów jak dokręce to dopiero przy końcu działa i też na milimetry! w starej lince miałem luźny pancerz przy manetce ale było ok i również przed wyczyszczeniem dy sz jawa trzymała obroty spokojnie nie musiałem się martwić że zgaśnie a po wyczyszczeniu to jakoś tak dziwnie te obroty chodziły juz aż pierścienie było słychać(jakby nie na benie tylko na pierścieniach chodziła Smile ) Aha a świeca po wykręceniu jest troche mokra. POMOCY


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:02, 27 Kwi 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Moze się zawiesza przepustnica?? Albo źle ją wkręciłeś. Powinieneś nacelować tym rowkiem w takie wypukłe miejsce w gaźniku i cała przepustnica z iglicą powinna lekko wejść.. Nie na ''hama''!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:42, 27 Kwi 2006
jasiok
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


wiem weszła lekko pasowałem na ten rowek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:53, 27 Kwi 2006
jasiok
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


myśle że chyba dostaje za mało lub za dużo paliwa bo jak dam na full manetke to gaśnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:39, 27 Kwi 2006
jasiok
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


teraz to ani zapalić za bardzo nie chce i troche bardziej dymi pewnie znów dysze zanieczyszczone Crying or Very sad Evil or Very Mad Crying or Very sad Crying or Very sad Evil or Very Mad CO robić bo zaraz ją sprzedam Exclamation Exclamation Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:30, 28 Kwi 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Confused hmmmm.. Pobaw się jeszcze z iglicą. Spuśc ją troche w doł, czyli ustaw zapinke o jeden rowek wyzej i daj znać!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:39, 30 Kwi 2006
ppaawwee
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wierzchowice 10


co jest! wymienilem pierscienie jade gasnie , pale i odpala i jade i znowu tak samo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:07, 01 Maj 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


ppaawwee napisał:
co jest! wymienilem pierscienie jade gasnie , pale i odpala i jade i znowu tak samo


A jak się nagrzeje silnik to jest dalej tak samo ? Jak nie to za mało paliwa dostaje w komorze pływakowej ( sam tak miałem ).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:57, 15 Maj 2006
jasiok
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


miałem dziwny problem dałem gazu i gasła myślałem że za dużo beny dostaje bo świeca była mokra obniżyłem blaszke i wogóle nie zapalała no to dałem jeszcze więcej beny blaszka do góry i odpala jak jest zimna(chodź nie zawsze,wymieniłem też kondensator z malucha) i po wykręceniu świeca jest troche mokra ale jeździ przyspiesza jak zagrzeje i zgasze ją to z powrotem odpalić jej nie idzie nawet na pych to jakieś 20m trzeba jechać i zapali więc niewiem może to kondensator a może co innego gaźnik czyszczony dopiero co pomóżcie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:02, 15 Maj 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Wymień świece!
Zobacz przerwe na przerywaczu [ powinna być 0,4 - 0,5mm ]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:14, 15 Maj 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


wyreguluj zapłon,idealnie ustaw gażnik,wymień swiece----powinno pomuc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:07, 15 Maj 2006
jasiok
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


spróbuje ale raczej wymiana świecy nie pomogła ale spróbuje z przerywaczem na 0,4 bo mam 0,7 i chodziło wcześniej na 0,7 ale spróbuje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:07, 16 Maj 2006
Gość

 


0,7 Shocked to nie wiem jakie ty masz wyprzedzenie zapłonu... a kolega na Jawce ma tak i nie za bardzo wiem co mu poradzić bo ja mam ją tak samo ustawioną jak on i jest super: mówi, że zimny silniczek chodzi cacy, ciągnie dobrze itd, gdy się rozgrzeje to go muli jak doda dużo gazu( na zimnym jest ok) a jak zgasi rozgrzany silnik to z kopa ciężko odpalić (ale się da), musi poczekać aż ostygnie. jak dla mnie to dostaje zbyt dużo paliwa i zalewa mu świece. a co wy sądzicie?
PostWysłany: Wto 16:53, 16 Maj 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Mój qmplel też w Jawce ma baaardzo dużą przerwe na przerywaczu [ nawet więcej niz 0,7mm powiedziałbym ] i chodzi jak żyleta!! DZIWNE..
Ustawiał mu to jakis mechanik :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:51, 17 Maj 2006
jasiok
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Ja teraz ustawiłem zpłon na 0,4 i jets ok świeca tez 0,4 i pali jak jest zimny, ALE jak się nagrzeje to nie idzie go zapalić później. A blaszke w gaźniku mam na maxa do góry wygietom bo jak była niżej to nie chciał zapalić albo go muliło i niechciał jechać, iglica na 2 od góry co to może być??? gaźnik był czyszczony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Problem z gaźnikiem
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin