Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Problem Z Gaźnikiem! Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Problem Z Gaźnikiem!
PostWysłany: Sob 12:38, 31 Sie 2013
Banan17
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chlebna
Płeć: Mężczyzna


Panowie mam następujący problem założyłem do jawki gaźnik 16n1-11 i mam nastepujący problem jawka odpali od kopa i na luzie zbiera się jak szalona lecz gdy wbiję bieg nie ważne czy 1.2.3 dostaje konkretnego muła ale gy jakimś cudem rozpędzę te jedynkę i dam dwójke i pociągne linke ssania to jawka zaczyna śmiało jechać co może być nie tak ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:27, 31 Sie 2013
route66
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 24 Gru 2011
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


wiele rzeczy zależy od króćca tzn jaki masz kont nachylenia gaźnika i ogólnie od regulacji w jawce ten gaźnik ciężko wyregulować z tego co mi wiadomo ale nie ma rzeczy niemożliwych


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:50, 31 Sie 2013
wojtek1998
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Za mało paliwa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:45, 31 Sie 2013
Banan17
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chlebna
Płeć: Mężczyzna


Route66 z tego co mi wiadomo jego właśnie najprościej wyregulować trudno jest wyregulować 16n4 a króciec mam oryginalny troche po modyfikacjach bo musiałem użyć na to 2 króćce dla tego iż na seryjnym gaźnik leżał by na cylindrze o ja odciołem od starego króćca ten spód i przykręciłem do nowego króćca przez co gaźnik jest wyżej
a to paliwo jak wyregulować aby było go więcej ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:55, 31 Sie 2013
didson15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


może występuje nieszczelność weź silikon i potraktuj go solidnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:03, 31 Sie 2013
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


Wykręć śrubkę jeszcze z pół obrotu. Reguluje się to jak każdy* gaźnik.

*normalny a nie Jawkowy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:15, 31 Sie 2013
Banan17
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chlebna
Płeć: Mężczyzna


szczelność jest pewność mam sylikon poszedł w ruch a śrube to którą tą od mieszanki czy jak to się nazywa ? mam wykręconą o 2,5 obrotu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:22, 31 Sie 2013
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


Tak tą od mieszanki, jak to nie pomoże to potem zabawa z iglicą. Po prostu regulacja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:17, 31 Sie 2013
Banan17
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chlebna
Płeć: Mężczyzna


Np dobrze mówisz 50 g ta śróbka dała znikome efekty a teraz zabieram się za przepustnice która jest na samym dole ustawiona
+ tego gaźnika spalanie pewnie coś koło 2,4l wlałem 1l i jeździłem i jeździłem ii to na ful obrotach tylko to ustawienie Hrm

edit:Panowie no już brak sił poprostu iglica była już w każdym położeniu śrubka od rególacji też i dalej lipa chyba musze zmienić kruciec


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Banan17 dnia Sob 21:48, 31 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:06, 31 Sie 2013
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


Poczytaj sobie lepiej o regulacji gaźnika, bo albo ja Cie nie do końca rozumie albo ty coś źle robisz.
Choć wina króćca też może być.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:22, 31 Sie 2013
Banan17
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chlebna
Płeć: Mężczyzna


no wiem wiem mam opisane regulacji tego gaźnika robię dokładnie to samo a dalej lipa jutro zrobie fotki tego króćca to może wstawię to ocenicie czy to wina być może króćca


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:14, 01 Wrz 2013
route66
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 24 Gru 2011
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


w środku króćca musisz mieć gładką powierzchnię bez żadnych zadziorów bo inaczej paliwo będzie się zawieszać na ściankach i nie będzie wpadać go do cylindra tyle ile powinno Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:39, 01 Wrz 2013
plusminus
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


didson15 napisał:
może występuje nieszczelność weź silikon i potraktuj go solidnie


Silikon pod gaźnik? Nigdy!

route66 napisał:
w środku króćca musisz mieć gładką powierzchnię bez żadnych zadziorów bo inaczej paliwo będzie się zawieszać na ściankach i nie będzie wpadać go do cylindra tyle ile powinno Wink


Bzdura! chropowata powierzchnia króćca nie wpływa znacząco na działanie silnika. Możliwe jest powstawanie zawirowań mieszanki, ale działa to jeszcze lepiej na zmieszanie mieszanki. Testy pokazały, że polerowane części układu zasilania przeważnie ograniczają możliwości silnika.

Króciec ma taki sam otwór jaki ma gaźnik? Coś mi się wydaje, ze nie i przez to nie ma odpowiedniego podciśnienia w gaźniku, co daje taki skutek. Regulacja gaźnika nie ogranicza się do kręcenia śrubkami. Ważny jest tutaj poziom paliwa w komorze pływakowej jak i rozmiar dysz paliwowych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:07, 01 Wrz 2013
Banan17
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chlebna
Płeć: Mężczyzna


hmm otwór w króćcu jest oryginalny kwadratowy a gaźnik ma okrągły lecz trochę szlifowałem ten króciec aby był na równi z otworem więc mieszanka zapewne płynie bez problemowo szczelność jest i jak odpali to chodził bardzo dobrze tylko gdy dam bieg i puszcze sprzęgło ciągnie dobrze lecz po około 5 metrach zaczyna dławić dam gaz a tu buuuuuuuu podejrzewam ze regulacja powinna załatwić sprawę

edit; panowie po lekkim eksperymentowaniu ustaliłem iż bez filtra jedzie dużo lepiej i to dużo lepiej jak załoze stożek jest tak oo a jak założe oryginalny to muł na motyl co może być przyczyną ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Banan17 dnia Nie 19:24, 01 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:03, 01 Wrz 2013
route66
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 24 Gru 2011
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


route66 napisał:
w środku króćca musisz mieć gładką powierzchnię bez żadnych zadziorów bo inaczej paliwo będzie się zawieszać na ściankach i nie będzie wpadać go do cylindra tyle ile powinno Wink


Bzdura! chropowata powierzchnia króćca nie wpływa znacząco na działanie silnika. Możliwe jest powstawanie zawirowań mieszanki, ale działa to jeszcze lepiej na zmieszanie mieszanki. Testy pokazały, że polerowane części układu zasilania przeważnie ograniczają możliwości silnika.

taa ?? a moje testy wykazały że z chropowatą powierzchnią moja jawka prawie jechać nie chciała po polerce króćca jechała tak jak bym ją wziął z salonu całą od dławioną szła jak szalona więc może coś jest nie tak z moim motorem skoro po polerce jedzie lepiej niż przed Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Problem Z Gaźnikiem!
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin