Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » problem z biegami Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
problem z biegami
PostWysłany: Czw 0:12, 16 Sie 2007
hammer
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


czesc, jestem nowy. jawe zakupilem niedawno za kwote az 50 zl i co oczywista sprzet za ta cene musi byc spieprzony. Chociaz odpala jest ostry problem z biegami, tzn. na jedynce jakos sie jeszcze pojedzie ale zeby jechac na wyzszych biegach to musze dociskac wajchę zmiany biegów nogą bo inaczej od razu wywala. Proszę o pomoc i to dość łopatologiczną gdyż jestem dość żółty w temacie mechaniki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:22, 16 Sie 2007
kamasutras
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Orzesze


Witam
Mozliwe ze wystarczy regulacja biegow
A w najgorszym wypadku padl zmieniacz albo zeby na kolach zebatych w skrzynce sie wytarly.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:29, 16 Sie 2007
hammer
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


A jak przeprowadzic tą regulacje biegów??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:51, 16 Sie 2007
Lisciu6
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Połchowo


Wg mnie to tryby mogą być wyjechane do wymiany albo zmieniacz biegów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:22, 16 Sie 2007
spidi13111
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Warka


O ile mi wiadomo (przeczytałem to na tym forum) to w jawce nie reguluje sie biegów Exclamation

Ja też stawiam na zmieniacz biegów. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:57, 16 Sie 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


nie ma czegoś takiego jak regulowanie biegów w jawce!! jedynie mam smutną wiadomość hammer musisz rozpołowić silnik i zobaczyć co się tam stało moim zdaniem to będzie wina automatu (zmieniacz przełożenia), aha jeśli podejmiesz się rozpoławianiu silnika to możesz przy okazji zrobić jego remont Wink czyli uzbierać jakieś 80zł na części zapasowe takie jak simmeringi,łożyska,tarcze sprzęgła,kpl uszczelek i możesz jeszcze zakupić silikon dla lepszej szczelności


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:20, 16 Sie 2007
maciek-konik
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


mylicie sie Smile W jawce tez reguluje sie automat zmiany biegów. Wyciaga się tą zapinke od góry, wysuwa truche górną jego częsc ( est ona połączona prętem z dzwignią) i przesuwa w odpowiednim kierunku zaleznym od tego, jakie biegi nie chcą wchodzic. Niektórzy nie wiedzą o regulacji automatu w nigdy nie rozbierali na częsci pierwsze automatu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:09, 16 Sie 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


no może taka regulacja jest ale kolega hammer pewnie z nią nic nie zrobi bo moim zdaniem walnął automat a regulacja nic mu nie da

ps ja tej wajchy z automatu od góry nie nazywam regulacją choć rozkręcałem nie raz automat ale wiem że to za bardzo nie działa bawiłem się kiedyś tym ale nie było żadnego efektu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:10, 16 Sie 2007
Luke16
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: woj. łódzkie


maciek-konik akurat mam przed sobą automat i są tam jakieś ząbki.... Ale najlepiej kupić automat i wymienić bo ta regulacja nic zbytnio nie da....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:18, 16 Sie 2007
maciek-konik
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


da i to duzo... ale nie zawsze jest to wina złej regulacji automatu. Jesli ktos rzebrał automat i po jego złozeniu są problemy z biegami to jak najbardziej chodzi o regulacje. Jesli nie rozbierało się automatu to trzeba szukac gdize indziej przyczyny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:28, 17 Sie 2007
hammer
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


czyli jednak rozpolawianie... dobra to co dokladnie i w jakiej ilosci zakupic??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 1:01, 17 Sie 2007
spidi13111
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Warka


To sie okaże po rozpołowieniu ale jak już rozpołowisz to przydało by sie wymienić (jeśli ostatnio nie wymieniałeś) tak jak Kam@$ mówi: simmeringi, łożyska, tarcze sprzęgła, kpl uszczelek i możesz jeszcze zakupić silikon dla lepszej szczelności. I wlej dobry olej do skrzyni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:25, 17 Sie 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


hammer napisał:
dobra to co dokladnie i w jakiej ilosci zakupic??


-Dwa simmeringi pod wał,simmering pod zębatkę zdawczą,simmering pod prawy dekiel (tam gdzie regulujesz sprzęgło)
-Dwie Tarcze sprzęgła
-Komplet uszczelek i jeszcze Silikon Wysokotemperaturowy dla lepszej szczelności uszczelek Wink
-dwa Łożyska pod wał najlepiej weź stare na wymiar do sklepu żeby przypasowali i jak chcesz ale nie koniecznie dwa łożyska na wałek zdawczy ja tych łożysk akurat nie wymieniałem ale jak chcesz to możesz je sobie wymienić i tak jak mówiłem weź stare na wymiar.
-I najważniejsze kup olej do skrzyni najlepiej Lux-10

No i części na remont masz wypisane Smile powodzenia z rozpoławianiem silnika


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:09, 17 Sie 2007
hammer
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


okej, zaraz jade z tym koksem

yyy, pytanie: jak sciągnąc elektryke tzn iskrownik i cewki itepe

no dobra sciagnalem wszystko od strony sprzegla i nadal niespecjalnie chce sie rozejsc co moze byc przyczyną??



Dostajesz ostrżeżenie za nieużywanie opcji EDYTUJ i pisanie potrójnych postów / gniewny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:45, 17 Sie 2007
Grochu
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gorzyce k. Tarnobrzega


Aby zdemontować iskrownik należy wykrecić 2 śruby M5, są one na dole i u góry iskrownika i dociskają takie łapki. Po odkreceniu śrub należy pociągnąć za iskrownik moze ciasno siedziec a dodatkowo przyciąga go magneto. Cewki i platynki (przerywacz) oraz kondensator są umocowane do iskrownika i wychodzą razem z nim.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
problem z biegami
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin