Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Potrzebna pomoc kogoś z lublina
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Potrzebna pomoc kogoś z lublina
PostWysłany: Czw 21:23, 04 Lip 2013
Orion1
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin


Ludzie potrzebuję pomocy już parę miesięcy walczę z jawką 50 mustang i prawie zerowe rezultaty a ostatnio wogule klapa toczy się max do 40 brak jej siły dodam że cylek 60 pali też jak ma ochotę poprostu brak mi już sił i pomysłów co jej dolega do mechanika nie oddam była u jednego i od tamtej pory jest tylko gorzej może ktoś rzuciłby okiem i coś doradził Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:49, 04 Lip 2013
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Dysze w gaźniku mogą być zapchane, świeca walnięta, albo przerywacz nie ma przerwy lub jest nieodpowiednia (winno być 0,4mm), jeszcze kondensator może być do kitu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irzyk dnia Czw 21:50, 04 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:25, 05 Lip 2013
Stachu.G
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna


Porównaj sobie jeszcze wymiary tłoków tego co masz i oryginalnego, zdarzają się przypadki że małe chińczyki zawyżą sobie wymiar od strony ssącej i później są takie jaja


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:30, 05 Lip 2013
didson15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


albo po prostu masz przytarty i nie chce działać ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:37, 05 Lip 2013
Orion1
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin


Nie mam tłoka do porównania ponieważ był wymieniony z 50 na 60 kondensator jest nowy, świece wymieniałem były trzy różne tłok nie jest porysowany tak samo jak cylinder łożyska mają przejechane ok 800 km przerwa na platynkach ustawiona 0,4 szczelinomierzem wyprzedzenie 1,9mm ustawione sówmiarką silnik jest odblokowany świecę wypala na kawę z mlekiem, pierścienie musiałem wymienić po przejechaniu 470 km bo zrobiły się gumowe i cieniutkie zauważyłem że są nierówno wytarte każdy w innym miejscu podejrzewam że cylinder wypracował się na elipsę ma tyle km co łożyska gaźnik przedmuchiwałem iglice także silnik jest szczelny t.z.nigdzie nie cieknie , kranik drożny paliwo czyste mieszane z olejem orlenu do dwusuwów w ilości 100ml na 5l paliwa (benzyna 95) nie wiem co jeszcze dodać ma ktoś diagnozę? aha dodam iskra niebieska przerwa na świecy 0,5 .Pomimo to jawa po przejechaniu 7-10 km zaczyna nagle tracić na sile i w końcu gaśnie. tyle. Jestem tokarzem z doświadczeniem więc wymiarów jestem pewien


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Orion1 dnia Pią 20:41, 05 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:25, 05 Lip 2013
wojtek1998
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Wydaję mi się ,że przerwa na przerywaczu powinna być 0,7.Po drugie mieszanka powinna być w stosunku 1:33 tzn. 100 ml oleju na 3,33 litra benzyny , a z tłokiem chodzi o wysokość więc możesz porównać z takim o dowolnej średnicy najlepiej z oryginałem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:43, 05 Lip 2013
Orion1
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin


Dzięki jutro zmierzę ten tłok paliwo spuszczę i dodam oleju co do przerwy na przerywaczu to wszędzie na forum czytałem iż ma być 0,4 mm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:52, 05 Lip 2013
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


0,4mm, masz rację, ale nie wiem jakie powinno być wyprzedzenie, nie pamiętam teraz. Możliwe że masz dobre. Weź dla pewności wyczyść styki przerywacza pilnikiem albo papierem ściernym, jak nie były czyszczone to dużo pomoże motorkowi jak już wsio będzie ok Smile. Kondensator nowy, jakiś taki 'do jawki'? W razie czego polecam taki od samochodu, malucha, poloneza, 125p - 22uF, 3 mniej od jawkowego, ale to może być. Taniej i lepiej po prostu.

1:50 na orlenowskim oleju nigdy się nie odważyłem lać do jawki, osobiście od paru ładnych lat leję 1:40 i bez problemów, 1:30 czy 33 to strasznie dużo, za dużo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:26, 06 Lip 2013
dychul
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna


Jeśli po przejechaniu jakiegoś dystansu zaczyna słabnąć tracić moc i obroty. Mogą być tego dwie przyczyny. Zaciera się lub brak kompresji. Dzieje się tak za sprawą temperatury. A przyczyny jeszcze nie ustaliliśmy. Jeśli posiadasz stary cylinder i tłok 50 cm to załóż go i sprawdź czy objawy dalej będą występować. Następna sprawa jaka mi nie daje spokoju i dla tego zawsze pozostaje przy cylindrach 50 cm jest taka, że wydaje mi się, iż przy większych cylindrach powinny być większe dysze w gaźniku. Kiedyś jak moja Jawka traciła mi moc przyczyna była prozaiczna rdza i syf ze zbiornika zatykał siatkę kranika w zbiorniku. Tak stało się tuż po remontach jak paliwo wypłukiwało bród z leżącego gdzieś w kącie zbiornika paliwa. Co do przerwy na stykach ja ustawiam na 0,7 gdyż na 0,4 mam zawsze kłopoty z odpaleniem na ciepłym silniku. A tak mi odpala o raz niezależnie od temperatury.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:53, 06 Lip 2013
Orion1
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin


Tłok i cylinder tak jak pisałem wyglądają na nie uszkodzone poza tym jak zgaśnie to tłok nadal porusza się w cylindrze bez oporów więc pozostaje kompresja. Tylko jak ją sprawdzić bo zatykając palcem to trochę taka lipa ma ktoś sposób jak to zrobić domowym sposobem, pominę temperaturę głowicy (nie chciałbym wkładać tam palucha)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:16, 06 Lip 2013
wojtek1998
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Pomyliłem się, chodziło mi o przerwę na świecy ,powinno być 0,4-0,5mm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wojtek1998 dnia Sob 13:56, 06 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:22, 06 Lip 2013
Orion1
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin


Właśnie zauważyłem że lorzyska do wymiany luz na wale jest taki że gołym okiem widać a przecież mają dopiero 800 km. NIGDY WIĘCEJ! mechanika nawsadzał chińszczyzny z plasteliny i zadowolony. No więc łożyska, cylek do szlifu i mam nadzieję że ruszy.Na razie temat do zamknięcia dzięki wszystkim za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:58, 06 Lip 2013
dychul
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna


Proponuje Tobie poszukać oryginalnego wału i cylindra, które miałeś w silniku oddać do szlifu i regeneracji, a potem będziesz śmigał jak ja. Na razie 8000 bez remontu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:49, 09 Lip 2013
moskit122
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Kobylin


Orion1: a jak mechanik rozkładał silnik? dystansował wał? ja bym szukał przyczyny w braku umiejętności mechanika, choć chińskich łożysk nie wykluczam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:36, 12 Lip 2013
Orion1
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin


O mechaniku pisałem we wcześniejszych postach i nie bendę wracał do tematu szkoda zdrowia (no i jawki)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Potrzebna pomoc kogoś z lublina
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin