 | pali mniej, ale ma dużo mniej mocy |  |
Wysłany: Pon 21:06, 09 Lip 2007 |
|
|
igorenko13 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 28 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Miałem iglicę na 2 rowku, komorę pływakową git ustawioną i pruł mi spokojnie 60km/h ale palił jak smok, więc podwyższyłem iglicę spalanie się ograniczyło ale jedzie 40 km/h max. Jak osiągnąć lepsze wyniki przy mniejszym spalaniu
PS: świece okapca na brązowo, cylek 60, all odblokowane |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 21:49, 09 Lip 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tzn. ile palił ? Ustaw tak jak było poprzednio tylko uszczelnij bak, kranik i połączenia gaźnika z cylkiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:57, 09 Lip 2007 |
|
|
igorenko13 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 28 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Uszczelnione mam all tylko że jak jest ta taka plastikowa nakrętka w kraniku u dołu to czy ona może mieć przekręcony gwint czy powinna dokrecac się do pewnego momentu i dalej nie iść ??
Palił tak ze 7l na 100km mniej więcej
Następny warn za nieużywanie opcji EDYTUJ / gniewny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:08, 10 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |

|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Scal post chłopie !! Niewiem jak ogar może palić 7l pierwsze słysze.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 7:22, 10 Lip 2007 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1077 |
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
4 litry uwierze ale 7!!!!!! Nie realne.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:17, 10 Lip 2007 |
|
|
igorenko13 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 28 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No niestety gdyby palil 4 to niebyłoby problemu ja myślę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:59, 10 Lip 2007 |
|
|
pietka |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 26 Maj 2007 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Pruszków kolo Wawy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mi tesz strasznie pali . Duzo wycieka . Ciągle mósze jeżdzić na stacje kupować benzyne |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 10:01, 10 Lip 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
odpowiadając na pytanie a nie dodając zbędne posty nic nie wnoszące powiem iż nakrętka od spodu przy kraniku musi byćdokręcona do oporu gdyż dociska ona uszczelkę i jeśli nie masz dobrze dokręconej tej nakrętki to możliwe że ciągle tobie cieknie tam paliwo i dlatego wydaje się tobie iż jawa tyle pali a w rzeczywistości pali tobie normalnie a nadmiar najzwyczajniej ucieka bokiem wim bo też miałem ten problem tylko mi wychodziło jakieś 5l/100km a nie aż 7 poszukaj czy jeszcze gdzieś może uciekać paliwo nawet jak tego nie widać to dotknij przewodów wszystkich i sprawdz czy nie są wilgotne jeśli tak to bawisz się w szukanie dlaszych nieszczelności |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 10:06, 10 Lip 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mi też pali z 5-6l. A wszystko mam uszczelnione dobrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:34, 10 Lip 2007 |
|
|
igorenko13 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 28 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Myślicie że można dostać taką nową nakrętkę ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:37, 10 Lip 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Do gaźnika? Jako zestaw naprawczy, owszem, można. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:45, 11 Lip 2007 |
|
|
jaro122 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Lis 2006 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: śląsk-tychy-czułów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mi jedna jawka tez paliła koło 7 litrów.
regulacja gaźnika i po sprawie xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:23, 12 Lip 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Albo już gaźnik wyeksplatowany albo dysze może były czyszczone drutem lub czyms podobnym. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:00, 13 Lip 2007 |
|
|
igorenko13 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 28 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:14, 14 Lip 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no to go wyreguluj uszczelinij |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|