Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Ogar zwalnia i dzwoni coś w silniku
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Ogar zwalnia i dzwoni coś w silniku
PostWysłany: Pon 23:15, 04 Kwi 2011
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


Siemka, mam problem z ogarem, otóż mam tak ze jadę na lekko wysokich obrotach to zaczyna coś ( Hmmmm nie wiem jak opisać ten dźwięk...) Skrobać? dzwonić? dźwięk że aż ciarki przechodzą ( Very Happy ) A moto słabnie i zwalnia. a gdy się zatrzymam wbije luz i przegazuje to ustępuje.... Na chwilę.... Nie mam pojęcia co sie dzieje. czyściłem i regulowałem gaźnik i nic, mam tak już chyba z pół roku i nie mam pojecia co to może być. robiłem już chyba wszystko, wymieniałem nawet tłok i pierścienie Evil or Very Mad
Ustawiałem zapłony, regulowałem wszystko, już nie wiem co może to być ....
Czasami to występuje przy niższych obrotach ale pod obciążeniem ( NP. Pod górkę) ale zawsze tylko na całym lub prawie całym gazie.

Dodam że raczej to nie łożyska bo jeżdżę już tak długo, i na tę porę już dawno powinny się rozlecieć całkowicie ;]

jest to przeszkadzające, nie zwykłem młucić ogara na całym gazie ale po co mam redukować ( czasami na 1 ! ) przed górą jak moge go bujnąć i wyjść bez zająknięcia ( Przed tym problemem zawsze jak się bujną to pod wszystkie górki na 3 wylatywał). Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 7:36, 05 Kwi 2011
Kant Maniak
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Cieszyn
Płeć: Mężczyzna


Może masz już kiepski olej w skrzyni z i tąd to dzwonienie a jak nie to może coś w sprzęgle się dzieje nie tak.
POZDRO


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 7:57, 05 Kwi 2011
heavymen
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


A może to coś w sprzęgle?? Łańcuszek może ci o karter napierdziela + masz może stary olej jak powiedział Kant Maniak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:50, 05 Kwi 2011
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


A tłok nie puchnie?? Czasem tak jest że jedziesz na pełnej pi^dzie i nagle słabnie, później zatrzymasz się na sekundę dwie, i jedziesz dalej.
Ew. coś z gaźnikiem nie tak, może za mała dawka, dysza główna przypchana kombinacji możesz mieć dużo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:28, 05 Kwi 2011
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


olej ma może rok, a gaźnik już regulowałem na wszystkie sposoby. A tłok to nie wiem bo na nowym zrobiłem może z 1000 km. Dzisiaj próbowałem jechać to przy 75 zaczęło dzwonić a po zatrzymaniu zaczęło się lać paliwo z gaźnika ciurkiem ;/ po ściągnięciu gumy od filtra zaczeło syczeć a z gaźnika wydobywał się dym.

Długo już jestem z 223, ale takie żeczy to pierwszy raz spotykam Shocked


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Wto 16:30, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:25, 05 Kwi 2011
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


Ewidentnie się zaciera, zwalnia, dzwoni, w dodatku się dymi z gaźnika. Bankowo się zaciera.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:33, 06 Kwi 2011
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


i już pół roku ciągłej eksploatacji się zaciera ?? ;D

Dodam że jest jeszcze dość mocny i w tamten sezon robiłem remont
Już nie mam pojęcia co mu jest


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Śro 15:36, 06 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:31, 06 Kwi 2011
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


A ile lejesz oleju do mieszanki i jaki ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:18, 07 Kwi 2011
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


Semisyntetic - półsyntetyk do 2T i leje go 1:40


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:43, 07 Kwi 2011
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Hmm Sam go stosuje i powinno się lać go trochę więcej , wlej do paliwa więcej i zobacz efekty Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:55, 07 Kwi 2011
mateusz0739
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


moim zdaniem zaciera ci się cylinder, pewnie kupiłeś jakiś nowy (tania podróba) i to jest pewne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:23, 07 Kwi 2011
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Sranie w banie. Od niecałych 3 lat jakoś jeżdżę na 2t półsyntetyku orlena i leję 1:40. Ani razu nie tykałem silnika pod względem kompresji, różnego rodzaju zatarć, przytarć, wyrobień łożysk... Ze 4tys. km chyba na tym zrobiłem.

To tak w kwestii oleju i jego stosunków mieszankowych z benzyną.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:40, 07 Kwi 2011
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


mateusz0739 napisał:
moim zdaniem zaciera ci się cylinder, pewnie kupiłeś jakiś nowy (tania podróba) i to jest pewne


Tak sie składa że tandety z reguły nie kupuje i mam cylek czeski po 2 szlifie, ale tłok za 12 zł bo do innych nie mam dostępu Evil or Very Mad

na poprzednim tłoku jeździłem cały sezon w najgorsze upały, zaczoł puchnąć pod koniec sezonu i zaczeło się dziać coraz gorzej, teraz przejechałem z 1000 km na tym tłoku i dzieje stę tak jak wcześniej ;/ czyli puchnie tłok ;/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Czw 18:48, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ogar zwalnia i dzwoni coś w silniku
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin