| Ogar zwalnia i dzwoni coś w silniku | |
Wysłany: Pon 23:15, 04 Kwi 2011 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siemka, mam problem z ogarem, otóż mam tak ze jadę na lekko wysokich obrotach to zaczyna coś ( Hmmmm nie wiem jak opisać ten dźwięk...) Skrobać? dzwonić? dźwięk że aż ciarki przechodzą ( ) A moto słabnie i zwalnia. a gdy się zatrzymam wbije luz i przegazuje to ustępuje.... Na chwilę.... Nie mam pojęcia co sie dzieje. czyściłem i regulowałem gaźnik i nic, mam tak już chyba z pół roku i nie mam pojecia co to może być. robiłem już chyba wszystko, wymieniałem nawet tłok i pierścienie
Ustawiałem zapłony, regulowałem wszystko, już nie wiem co może to być ....
Czasami to występuje przy niższych obrotach ale pod obciążeniem ( NP. Pod górkę) ale zawsze tylko na całym lub prawie całym gazie.
Dodam że raczej to nie łożyska bo jeżdżę już tak długo, i na tę porę już dawno powinny się rozlecieć całkowicie ;]
jest to przeszkadzające, nie zwykłem młucić ogara na całym gazie ale po co mam redukować ( czasami na 1 ! ) przed górą jak moge go bujnąć i wyjść bez zająknięcia ( Przed tym problemem zawsze jak się bujną to pod wszystkie górki na 3 wylatywał). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 7:36, 05 Kwi 2011 |
|
|
Kant Maniak |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2011 |
Posty: 96 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może masz już kiepski olej w skrzyni z i tąd to dzwonienie a jak nie to może coś w sprzęgle się dzieje nie tak.
POZDRO |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 7:57, 05 Kwi 2011 |
|
|
heavymen |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A może to coś w sprzęgle?? Łańcuszek może ci o karter napierdziela + masz może stary olej jak powiedział Kant Maniak. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:50, 05 Kwi 2011 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A tłok nie puchnie?? Czasem tak jest że jedziesz na pełnej pi^dzie i nagle słabnie, później zatrzymasz się na sekundę dwie, i jedziesz dalej.
Ew. coś z gaźnikiem nie tak, może za mała dawka, dysza główna przypchana kombinacji możesz mieć dużo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 16:28, 05 Kwi 2011 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
olej ma może rok, a gaźnik już regulowałem na wszystkie sposoby. A tłok to nie wiem bo na nowym zrobiłem może z 1000 km. Dzisiaj próbowałem jechać to przy 75 zaczęło dzwonić a po zatrzymaniu zaczęło się lać paliwo z gaźnika ciurkiem ;/ po ściągnięciu gumy od filtra zaczeło syczeć a z gaźnika wydobywał się dym.
Długo już jestem z 223, ale takie żeczy to pierwszy raz spotykam |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Wto 16:30, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:25, 05 Kwi 2011 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ewidentnie się zaciera, zwalnia, dzwoni, w dodatku się dymi z gaźnika. Bankowo się zaciera. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:33, 06 Kwi 2011 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
i już pół roku ciągłej eksploatacji się zaciera ?? ;D
Dodam że jest jeszcze dość mocny i w tamten sezon robiłem remont
Już nie mam pojęcia co mu jest |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Śro 15:36, 06 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:31, 06 Kwi 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ile lejesz oleju do mieszanki i jaki ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:18, 07 Kwi 2011 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Semisyntetic - półsyntetyk do 2T i leje go 1:40 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:43, 07 Kwi 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmm Sam go stosuje i powinno się lać go trochę więcej , wlej do paliwa więcej i zobacz efekty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:55, 07 Kwi 2011 |
|
|
mateusz0739 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 31 Mar 2011 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
moim zdaniem zaciera ci się cylinder, pewnie kupiłeś jakiś nowy (tania podróba) i to jest pewne |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:23, 07 Kwi 2011 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sranie w banie. Od niecałych 3 lat jakoś jeżdżę na 2t półsyntetyku orlena i leję 1:40. Ani razu nie tykałem silnika pod względem kompresji, różnego rodzaju zatarć, przytarć, wyrobień łożysk... Ze 4tys. km chyba na tym zrobiłem.
To tak w kwestii oleju i jego stosunków mieszankowych z benzyną. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 18:40, 07 Kwi 2011 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mateusz0739 napisał: | moim zdaniem zaciera ci się cylinder, pewnie kupiłeś jakiś nowy (tania podróba) i to jest pewne |
Tak sie składa że tandety z reguły nie kupuje i mam cylek czeski po 2 szlifie, ale tłok za 12 zł bo do innych nie mam dostępu
na poprzednim tłoku jeździłem cały sezon w najgorsze upały, zaczoł puchnąć pod koniec sezonu i zaczeło się dziać coraz gorzej, teraz przejechałem z 1000 km na tym tłoku i dzieje stę tak jak wcześniej ;/ czyli puchnie tłok ;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Czw 18:48, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|