Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Ogar mi chodzi jakby chciał a nie mógł :/ Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Ogar mi chodzi jakby chciał a nie mógł :/
PostWysłany: Nie 15:42, 30 Lip 2006
tomi
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pniówno k. Chełma


Pomocy!!!!!!!!!!! jak ogar mi zapali z kopa to świętuje Laughing , musze go pchać i to bardzo długo pchać! Gdy zapali nie ma siły Mad , mam problem z ruszeniem i jechać we dwóje jest ciężko (chyba, że ze zgórki Confused ). Gdy daje gazu do opowu silnik BUCZY i zwalnia obroty. Zalewa świece. Gdy jadę na duzych obrotach nie ma oaliwa w węzyku ze zbiornika. W tyn sezonie wcale mi nie odpalił Evil or Very Mad , na szczęście mam MZ-kę Rolling Eyes i moge se po polnych drogach chociarz pojeździć. PODSUMOWUJĄC: nie pali a jak zapali to nie ma siły. RATUNKUUUU!!!



PS. Może akumulator wstawić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:01, 30 Lip 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Przeczyśc kranik i gaźnik i wtedy zobacz. Może paliwo niedochodzić i dlatego się dusi.
Ale jak mokra świeca jest, to może nie to. Jak to nie to, to ustaw zapłon, przerwe na przerywaczu, kondensator i sprawdź na innej świecy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:47, 30 Lip 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


A może poprostu za słaba komprecha Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:15, 31 Lip 2006
Bigos1988
>Pirat drogowy Bigi<
>Pirat drogowy Bigi<

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku


na moje oko komprecha zaslaba i temu przylewa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:06, 31 Lip 2006
nieutek
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza


moim zdaniem to kondenstaor ja, mialem to samo jak pchalem wolno to iskry nie bylo ale troche szybciej to iskra byla i palial mi jawka ale byla starsznei slaba wymieniklem kondensator i problem znikl.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:41, 02 Sie 2006
tomi
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pniówno k. Chełma


co do zapłonu to mam ustawiony na 1mm przed gurnym martwym punktem. kranik jest w porządku, gaznik czyściłem. świeca chyba jest dobra (z mz-ki) nie wiem jaka powinna być oryginalna. kompresja powinna być bo silnik miał remont i ma wszystko nowe oprucz wału. tcześniej popełniłem pomyłke, świecy mi nie zalewa tylko zarzuca nagarem (zademia czy jakos tak). kondensatora nie sprawdzałem, ale zaraz wymienie. powiedzcie jaką najlepiej wkręcić świece? a dlaczego buczy na dyzych obrotachi (zwalnia a czasem nawet potrafi wtedy zgasnąć) i nie wchodzi na obroty?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:27, 02 Sie 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Świeca jaka powinna być w Jawce to Iskra F-75 lub F-80 (lub ich odpowiedniki). Zapłon ustaw gdzieś na 1,5 mm przed GMP, przerwę na 0,4 mm. Przyczyną niewchodzenia na obroty może być zbyt opóźnioiny zapłon lub słaby dopływ paliwa (zatakany kranik, filtr paliwa, dysze, gaźnik). Aha powiedz ile lejesz oleju i jakiego na litr wachy bo to może byc przyczyną zanagarzania świecy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:36, 02 Sie 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


Zapłon 1mm przed gmp ??? Ma być 1,5-2,0 mm zaleznie, czy odblokowana, czy nie. To masz przyczynę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:22, 02 Sie 2006
tomi
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pniówno k. Chełma


leje oryginalny olej do pilarki stihl (ojcu podciągam), piła chodzi pięknie na tych proporcjach a mianowicie 1:50. mam problem z zapłonem, nie mogę go cofnąć bardziej niż 1mm nie mam pojęcia dlaczego, podpiłowywałem nawet fasolki, może wał jest skręcony? co znaczy odblokowana (nie za bardzo znam się na mechanice, to mój ojciec remontuje)? a dlaczego warczy (buczy) na durzych obrotach, zwalnia a czasem nawet potrafi wtedy zgasnąć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:23, 02 Sie 2006
tomi
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pniówno k. Chełma


wymieniłem kondensator i to samo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:47, 02 Sie 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


To ustaw zapłon Idea A jak Ci przeszkadzają te "fasolki" to je wykreć podczas ustawiania i przykręć jak dobrze ustawisz tak jak Ci będzie pasować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:25, 03 Sie 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Jakie ''fasolki" Question Chodzi mu o cewki Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:55, 03 Sie 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Nie o te podkładki pod śrubami, którymi blokuje sie aby iskrownik sie nie przesuwał Idea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:41, 03 Sie 2006
tomi
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pniówno k. Chełma


możliwe że mam zle ustawiony zapłon, ale dlaczego warczy (buczy) na durzych obrotach, zwalnia a czasem nawet potrafi wtedy zgasnąć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:45, 03 Sie 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Bo masz źle ustawiony zapłon i zła iskra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ogar mi chodzi jakby chciał a nie mógł :/
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 4  
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin