Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Obroty! Pomocy Gaźnik Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 22:03, 04 Lis 2008
Piter
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


THX jeden który pomógł! ;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:14, 04 Lis 2008
Scigus
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Sól
Płeć: Mężczyzna


Spoko ;P...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:11, 04 Lis 2008
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


Cytat:
aa gdzies na forach czytałem jak tzreba ustawic jawoski zapłon wiesz podane w mm od czegos;P
2mm przed GMP czyli przed Górnym Martwym Punktem, czyli przed tym jak tłok jest najbardziej wysunięty do przodu. AVE


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:17, 05 Lis 2008
Piter
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Bóg wam zapłać ja słyszałem że 3mm!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:28, 05 Lis 2008
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


[link widoczny dla zalogowanych] to czytaj.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:13, 05 Lis 2008
Piter
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Heh kurde ma takiego kolegę w klasie głupek jak buc z lewej nogi ale skubany ma jawke i powiedział do mnie że masz zmniejszyć przerwę na świecy do takiej jaka jest na przerywaczu i kurcze kopłem raz już złapała na 2 tryby kopłem 2 nic kopłem 3 raz i od razu zaczęła palić wyregulowałem obroty i chodzi jak malina. Tylko podczas jazdy nagle traci moc i ledwie co sama siebie ciągnie a co dopiero mnie co mam 51kg. Nie wiem czasami tak ma ale jak zamknę gaźnik to ma nieraz takiego kopa że ledwo co na niej się utrzymam od czego to może zależeć. Nie mówię że jak jest odkręcony kranik to nie chce jechać jedzie ale niekiedy staje np. jak jechałem "główną" to szła szła i nagle straciła moc i ledwie co siebie sama ciągła i to musiałem ruszać manetką bo jak dam manetkę full do dołu to w ogóle zaraz brak jej mocy i staje i daje połowę manetki że by się rozpędzała ale nigdy na biegu się nie rozpędzi do full obrotów jak inne jawki tylko tak do połowy i tyle a dam jej więcej to zaraz brak jej mocy i staje wtedy jak już mówiłem ledwie co siebie ciągnie co to może być?

KOLEGO ORTOGRAFIA!,następnym razem patrz jak piszesz.../Kam@$


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:02, 05 Lis 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


To może być źle wyregulowany gaźnik,za mało paliwa silnik dostaje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:06, 05 Lis 2008
Piter
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Kurcze ten kopnik to wina półksiężyca bo odbija ale potem już chodzi do dołu luźno jak na sprzęgle ! niewiem jeszcze jak wyregulowac gaźnik żeby podczas jazdy nie robiła mi takich usterek "bo jak ja się chłopakom na oczy pokaże Mr. Green" przestawiałem na iglicy na wszystkie rowki i na każdym to samo jak myślicie czy dobrym rozwiązaniem bedzie zamontowanie odblokowanego krućca bo mam taki a ja mam chyba zablokowany!?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:44, 05 Lis 2008
Scigus
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Sól
Płeć: Mężczyzna


Wiesz , ja bym ząłorzył ten odblokowany bo powiem ci ze jak ja kupiłem mojego ogara to niewiedziałem ze krocec jest juz odblokowany i dlatego ma niezłe osiągi ;P... Aa z tym pół ksiezycem to jest głuupia sprawa Hrm bo mi tak samo jak , chcem na kopa to jest luz hyba mam juz zeby zjechane ...;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:48, 06 Lis 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


jak masz pokrywke w gaźniku tam gdzie jest pompka to podnią jest blaszka i ta blaszke podegnij do góry


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:25, 06 Lis 2008
macieksu88
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barlinek


Zmień kruciec na odblokowany, napewno poczujesz różnicę.
Jak będziesz zmieniać to odrazu wyczyść gaźnik!
A kolanko wydechu masz krótkie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:57, 06 Lis 2008
Piter
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


kolanko wydechu mam dość długie a teraz ma kopa jawka bo tą 3 dysze od kierownicy zaczynając nie zakręciłem na siłę tylko jak kolega mi tu powiedział "mocno" i od razu czuć różnice hasa teraz jak ja pitolę. Teraz jestem prawie jak hasacz! Mr. Green Smile Tylko jeszcze małą dziurke na baku musze zakleić bo kapie powoli ale kapie i ten kruciec wymienie jak wy to gadacie i ma jeszcze lepiej hasać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:04, 08 Lis 2008
MRTURBO
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski


wkręć wszystkie srubki na max i wykręć ta ze spreżynka i dla pewności pszedmuchaj gażnik sprężarką lub pompką ale to raczej wina zapłonu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:43, 08 Lis 2008
Piter
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Nie no znów coś sie stało . Jade jade po "polnych" nagle dołek ok daje manetką gazu na spód i już nie idzie niema siły i w ogóle nie wkręca się na obroty. Co to może być świece okapca na brązową na tym trzonku ale po bokach to na czarno! Jak myślicie co to może być?. Miałem iglice ustawioną na 1 rowku od góry to hasała i jak to sie stało to już kicha ale jak wykręcam świece to sucha dałem na 2 rowek jak ma być i jeszcze gorzej a świeca wciąż sucha. Odpalać odpali tylko na obroty nie wejdzie za żula i przerywa ! Nieraz też strzeli w gaźnik ale to tak dobrze pomocy! HrmHrmHrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:09, 09 Lis 2008
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Jak strzela w gaźnik to napewno zapłon ci się przestawił.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Obroty! Pomocy Gaźnik
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin