| No napisze mi ktos wkoncu jak to z tym zaplonem jest?? | |
Wysłany: Sob 13:36, 19 Sie 2006 |
|
|
gre |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 17 Sie 2006 |
Posty: 104 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
To jeszcze raz ja> Chcialem sie spytac jak ten zaplon ustawic czym pokrecic co przesunac i co zmierzyc?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:57, 19 Sie 2006 |
|
|
Pączek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Sie 2006 |
Posty: 89 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
na stronce jest napisane w dziale naprawa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:52, 19 Sie 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
KLIK -> powinno Ci pomóc. Ja tam dokładnie napisałem jak ustawić zapłon |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:25, 19 Sie 2006 |
|
|
gre |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 17 Sie 2006 |
Posty: 104 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no oki dzieki ale po co sa te 3 sruby do krecenia czlym magnetem?? Daje cos ich odkrecenie i przestawienie calego magneta w prawo lub w lewo?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:32, 20 Sie 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakie 3 śruby |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:36, 20 Sie 2006 |
|
|
gre |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 17 Sie 2006 |
Posty: 104 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no sa takie sruby co trzymaja magneto prawda?? i co daje jesli je odkrece i przekrece calym magnetem p prawo lub w lewo?? To jest jakies wyprzedzenie zaplonu?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:43, 20 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
No właśnie kręcąc obudową ustawiasz wyprzedzenie zapłonu przekręcając ją w lewo przyspieszamy zapłon a w prawo opoźniamy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:07, 20 Sie 2006 |
|
|
gre |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 17 Sie 2006 |
Posty: 104 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No oki ale to jest konieczne przy kazdym ustawianiu zaplonu?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:58, 20 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
PRZECIEŻ WŁAŚNIE TYM PRZEKRĘCANIEM ISKROWNIKA USTAWIA SIĘ ZAPŁON |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:41, 22 Sie 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeżeli go nie ustawisz, to może Jawka nie mieć siły, strzelać z gaźnika i podobne objawy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|