Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Mustang nie reaguje na gaźnik
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Mustang nie reaguje na gaźnik
PostWysłany: Śro 2:01, 24 Lut 2010
piechu1839
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rawicz


Witam, mam następujący problem w swojej jawce mustang, problem polega na tym że gaźnik w ogóle nie reaguje na jakiekolwiek regulację, śrubka od obrotów wkręcona na maxa chodzi tak samo, śrubka wykręcona bez zmian, zmiana rowka na iglicy, cały czas to samo, już nie wiem co może z tym być macie jakieś pomysły to piszcie, z góry dzięki za odpowiedźi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:00, 24 Lut 2010
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Rowek na przepustnicy jest już wyrobiony od kręcenia i teraz jak regulujesz to wkręcasz śrubę przez ten rowek zamiast podnosić iglice. Naprawa to albo wstawienie większej śrubki ze stożkiem albo wymiana przepustnicy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:52, 25 Lut 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Zaklej poxiliną 10min tylko dobrze oczyść te miejsce z benzyny a starczy ci na dosyć długo Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:20, 27 Lut 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


nie baw się w kleje po prostu podciągnij na lince


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:06, 27 Lut 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Też tak można ale jak chce niech zaklei Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:47, 29 Mar 2010
art085
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna


cze. również mam jawke. ponieważ dużo wojowałem z gaźnikiem zrobiłem dość nietypową rzecz. polecam ją dopiero gdy wszystko zawiedzie. ROZWIERCENIE dyszy głównej do 1mm nie więcej. wymusza to opuszczenie iglicy do końca i jeśli macie możliwość załorzenie 4-ro elektrodową świeczke. dokonałem również kilka różnych przerubek ale dopiero po tym wszystko się poprawiło. pozdro dla wszystkich. maiłej zabawy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:32, 29 Mar 2010
Grzeniu
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna


No nie wierzę w takie eksperymenty na dyszach! Chyba raczej trzeba się tego wystrzegać. Jawka jest dość prosta w obsłudze i takie kombinacje raczej nie mają sensu!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:57, 29 Mar 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


odradzam rozwiercanie dysz, gaźnik ma być tak wyregulowany aby na świecy był rudy nalot


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:29, 30 Mar 2010
art085
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna


Dlatego zaznaczyłem że gdy wszystko zawiedzie. Każdą Jawusie trzeba traktować inaczej. W moim wypadku to było konieczne aby silnik chodził. Macie racje że jest to DUŻE ryzyko. w tej chwili przestał mi się dławić i śmiga jak świeży Maluch. Powiem tak:
1 Naprawa według książki obsługi.
2 Oddławienie silnika(ostrożnie z tym).
3 Stworzenie układu 12V.
Jeśli to wszystko się uda to jawa jeździ. jak zaczynają się szopki. przeczyścić gaźnik. Choć regulacja jest żmudna zdaje efekt. Dopiero gdy to zawiedzie i dalej będzie problem to można spróbować rozwiercić. Dysza główna (otwór na stożku mosiężnym) ma około 0,5-0.6mm. dobrze by było rozwiercić po 0,1mm. ja nie miałem mniejszego wiertła jak 1mm. Ale u mnie jest duży przepływ powietrza przez gaźnik więc jest jakaś rekompensata. Jakikolwiek tuning musi być brany z dużym dystansem. Najważniejsze to: coś zrobiłem, jakąś naprawę to daj sobie czas i obserwuj uważnie zachowanie. jeśli nie widzisz poprawy dopiero szukaj przyczyny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:15, 30 Mar 2010
michal_b17
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zielonej Góry
Płeć: Mężczyzna


art085 napisał:
Ale u mnie jest duży przepływ powietrza przez gaźnik więc jest jakaś rekompensata..



A czemuż to on jest taki duży ? Tylko nie mów że masz stożek...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mustang nie reaguje na gaźnik
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin