 | mułłłł |  |
Wysłany: Pią 23:55, 06 Cze 2008 |
|
|
kamil352 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 29 Gru 2007 |
Posty: 55 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: łódzkie |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
witam ponownie .. mam taki problem mam jawe po tuningu cylek 60 i większe kanały ale nie wiem dlaczego bardzo mułowato mi sie zbiera ;/;/ to znaczy jak już jade i wejdzie lekko na obroty to idzie jak burza i jak dodaje gazu w czasie jazdy to chodzi cudnie ale jak zwalniam np do 5km/h i próbóje znowu przysipeszyć to ledwo co ciągnie nawet czasami gaśnie !! z ruszaniem jest podobnie jak sie rozbója a jak chce ruszyć z miejsca to muł jak chol.... ?? co może być tego przyczyną ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Sob 12:53, 07 Cze 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Normalne przecież jest przy silniku 2T, że jest wysokobrotowy (jawoski jest tego świetnym przykładem) i słabo zbiera się od niskich obrotów , a moc dostaje przy wysokich. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:04, 07 Cze 2008 |
|
|
Marcin92 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 26 Paź 2007 |
Posty: 197 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: RadoM |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak Gniewny ale nie powinna miec az takiego muła przeciez ze 2t to nieznaczy ze ma ledwo ruszac. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:48, 07 Cze 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może masz z bogatą mieszankę i od dołu muli a jak się bujnie to już ok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:03, 08 Cze 2008 |
|
|
kamil352 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 29 Gru 2007 |
Posty: 55 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: łódzkie |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
włąsnie ze to nie od mieszanki bo zmieniałem i nic .. a zapłon mam dobrze wyrególowany |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:33, 08 Cze 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To normalne. Mnie też to dziwiło, i jak złapał obrony to tak jakby miał "turbine". Dostaje kopa wtedy. I podobnie gdy jeździłem na jedynce bez gazu, potem nagle dajac ful gaz to nią szarpało i zdychała natom,iast jak powoli dwałem to było ok i potem łapie obroty i zajebiście. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:34, 08 Cze 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a próbowałes na innej swiecy??
może słaba iskra i przylewa ci świece |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:45, 08 Cze 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie. Nie chciało mi się zmieniać jak pali z 1-2 kopa. Ale mam świece nowa bosh'a f75 więc nie wiem czy zrobi to jakąś róźnice z 15 letnia iskrą f75 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:16, 09 Cze 2008 |
|
|
kamil352 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 29 Gru 2007 |
Posty: 55 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: łódzkie |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mefistoster własnie o to mi chodziło tak sie z moją dzieje . ale ja już 4 razy świece wymieniałem ii nic nawet zapłon przestawiałem na 1.5 / 1.4 a nawet ponad dwa różnie próbowałem i nic dalej muł |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:02, 09 Cze 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A daj sobie spokój. Rozpędzisz go powolutku a potem full gaz i idzie. Złapie to jest dobrze. Ja nie zamierzam z tym kombinować. Podgiąłem teraz troche blaszkę w pływaku, ale tymczasowo nie mogę sprawdzić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:58, 09 Cze 2008 |
|
|
kamil352 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 29 Gru 2007 |
Posty: 55 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: łódzkie |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ale nawet jak jezdziłem na kumpla pancerce bez tuningu to z jego sie tak nie dzieje . jutro zakładam gaznik od simsona zobacze czy to coś pomoże |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamil352 dnia Pon 11:19, 16 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:28, 16 Cze 2008 |
|
|
Marcin92 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 26 Paź 2007 |
Posty: 197 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: RadoM |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
i zalozyles ten gaznik? ciekwy jestem jak efekty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:28, 17 Cze 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zapłon na 1.4-1.5 mm jest za wczesny.. przestawcie go na 1.8 - 2.0 mm i powinno nie miec muła
Chociaz przy za wczesnym zapłonie powinien sie nie wkrecac na max obroty.. to kombinujcie z mieszanka paliwowo-powietrzna.. na moje oko jest za bogata bo przylewa swiece jak odpuscisz i nacisniesz na manetke |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 13:49, 17 Cze 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Robert200PL napisał: | Zapłon na 1.4-1.5 mm jest za wczesny.. przestawcie go na 1.8 - 2.0 mm i powinno nie miec muła
Chociaz przy za wczesnym zapłonie powinien sie nie wkrecac na max obroty.. to kombinujcie z mieszanka paliwowo-powietrzna.. na moje oko jest za bogata bo przylewa swiece jak odpuscisz i nacisniesz na manetke |
Zgadza się, ale 1,4 to nie jest za wszesny, tylko zbyt późny.
Do autora:
Nie wymieniałeś może w ostatnim czasie pływaka? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 15:43, 17 Cze 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak Szymon dzieki za poprawienie
Teraz się wszystko zgadza bo objawami za późnego zapłonu jest słaby dół i mocna góra czyli na obroty wkreca sie nieziemsko.. w szczycie jest mocny ale ma problem z ruszaniem i zamula na niskich obrotach |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Robert200PL dnia Wto 15:44, 17 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|