Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Male glupie pytanie :P Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Male glupie pytanie :P
PostWysłany: Wto 10:01, 14 Kwi 2009
bobsonelo
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Witam wiem ze to moze glupie ale ustawiam zaplon i cos mi nie idzie zapytam pare rzeczy da pewnosci...:P Embarassed

1.kiedy nastepuje iskra wtedy gdy mloteczek z kowadelkiem sie styka czy jak sie rozdziela?

2.czy Górny martwy punkt to pisze w regulacji ze najdalej wysuniety w przod ale zalezy od ktorej strony sie patrzy wiec gmp jest przy swiecy czy przeciwnie ?

3.i czy jak chcemy wyprzedzenie zaplonu zmienic to odkrecamy i krecimy calym tym mechanizmem an ktorym jest osadzony mloteczek, kowadelko
i całe to "koło jakby" sprawy??czy gdzie to jest ?

Embarassed bardzo dziekuje za pomoc jesli mnei ktos wysmieje tez dziekuje nie pogniewam sie ;PP

chce sie upewnic bo nie wiem uustawiam wszystko jak trzeba i cos nie zabardzo dziala Sad( dziekuje za kazda pomoc :PP POZDRAWIAM
bobsonelo


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bobsonelo dnia Wto 11:08, 14 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:18, 14 Kwi 2009
razor_8825
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


1 .iskra następuje kiedy młoteczek i kowadło stykają się (to chyba logiczne) hehehe

2. Pukt GMP to jest punkt najdalej wysunięty w stronę przedniego koła


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez razor_8825 dnia Wto 10:20, 14 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:52, 14 Kwi 2009
bobsonelo
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


z iskra tez tak myslalem ale kumpel mowi ze czytal na forum ze ejst odwrotnie :P (on ma simka) i mowil ze tez sie zdziwil ale dzieki:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:02, 14 Kwi 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


razor_8825 napisał:
1 .iskra następuje kiedy młoteczek i kowadło stykają się (to chyba logiczne) hehehe

Polecam się dokształcić, zanim zaczniesz doradzać. Twoja wiedza jest na najniższym poziomie, mimo to próbujesz tworzyć nowe teorie. Zrób coś dla mnie - nie pisz czegoś takiego.

1. Iskra następuje w momencie rozwarcia się platynek.
2. GMP, czyli Górny Martwy Punkt tłoka. Czyli tłok jak najbliżej świecy.
3.Tak, jeśli chcesz zmienić wyprzedzenie, kręcisz całym iskrownikiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Wto 12:03, 14 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:26, 14 Kwi 2009
bobsonelo
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Nie bede pisal nowego tematu zapytam tutaj .przeczytalem temat : BARDZO WAŻNE!!! ZANIM ZADASZ PYTANIE!!!
i jezeli mam pekniete kolanko od tlumika przy samym cylindrze to moze miec jakis wplym na prace silnika czy tylko na jego dzwiek i glosnosc??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:32, 14 Kwi 2009
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Moim zdaniem ma to trochę zły wpływ na pracę silnika . Jeżeli to pęknięcie jest duże to mogą ci popękać pierścienie, więc radze ci to zaspawać. A jeżeli jest małe to nie ma żadnego szkodliwego wpływu na silnik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:07, 14 Kwi 2009
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Teoretycznie szkodzi - nieodpowiednie odprowadzanie spalin, co jest w dwusuwach bardzo ważne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:10, 14 Kwi 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


jeśli masz nieszczelny wydech to tracisz moc Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:17, 15 Kwi 2009
bobsonelo
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


NO to jeszcze zapytam na stronie jawy [link widoczny dla zalogowanych]
regulacja wyglada inaczej niz w temacie:http://www.jawencja.fora.pl/tutoriale,30/regulacja-gaznika,1555.html wiec która jest poprawna ??
bo na forum gosc pisze ze dyszami nie krecimy tylko sruba od obrotow
a na stronie skolei pisza ze mamy krecic cos dyszami ?? wiec co jest poprawne :P dziekuje za odpowiedzi Smile i za pomoc ;PP z góry


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:26, 15 Kwi 2009
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


Dysze dokręcasz na full i tyle co do nich.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:12, 15 Kwi 2009
misiak162
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa


Jejku... Nie ruszaj dysz... Dokrec i zostaw.... Tą sruba pomiedzy dyszami regulujesz wolne obroty. Mieszanke w dekielku blaszką na komorze plywakowej. Przeczytaj wszystko dokładnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:37, 16 Kwi 2009
bobsonelo
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


tak sie skalda ze dokladnie czytam ... :P i na stronie pisza cos o kreceniu dyszami wiec dlatego sie pytam i nie mowcie ze dokrec dysze na fulll i nara bo jezeli ktos mowil o kreceniu dyszami to mysle ze albo to jest lepsza regulacja albo nie wiem dlatego sie pytam o zdanie a nie ktos pisze dokrec dysze i tyle chcialem zebyscie zkomentowali oba sposoby ktory lepszy??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:50, 16 Kwi 2009
krawiec_
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


bobsonelo napisał:
tak sie skalda ze dokladnie czytam ... :P i na stronie pisza cos o kreceniu dyszami wiec dlatego sie pytam i nie mowcie ze dokrec dysze na fulll i nara bo jezeli ktos mowil o kreceniu dyszami to mysle ze albo to jest lepsza regulacja albo nie wiem dlatego sie pytam o zdanie a nie ktos pisze dokrec dysze i tyle chcialem zebyscie zkomentowali oba sposoby ktory lepszy??

Koleś. Zrozum, że w Jawce dyszami nic się nie reguluje. Mają być dokręcone na max.
Kod:
OGÓLNE INFORMACJE
Dysze w gaźniku muszą być dokręcone do oporu i nic nimi się nie reguluje (można zmieniając przpustowość dysz).

To wycinek z tematu z drugiego linku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krawiec_ dnia Czw 16:05, 16 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:06, 16 Kwi 2009
bobsonelo
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


a co powiesz o 1 linku ??Obroty biegu jałowego silnika (również przy dostatecznie nagrzanym silniku) reguluje się za pomocą śruby przepustnicy i śruby biegu jałowego pisze ze kreci sie 2 srubami wiec o co tu biega ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:31, 16 Kwi 2009
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


Śruba przepustnicy to nie jest ta śrubka co jest na dekielku gaźnika od wydłużania i skaracania linki ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Male glupie pytanie :P
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin