| Magnetowo - platynkowy problem (i nie tylko) | |
Wysłany: Sob 13:32, 16 Cze 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam.
Wczoraj próbowałem i próbowałem ustawiac zapłon, ale nadal lipa - na płaskim z wielkim trudem jedzie na dwójce (strasznie słaby) a po kilku minutach jak się nagrzeje to i słabnie jeszcze bardziej. Czytałem coś na forum - kondensator mam nowy, Tesli.
Podejrzewam, że może byc słaba kompresja, gdybym wyjął filtr powietrza, może by miał "powera" większego.
No ale już tego prędko nie sprawdzę. Bawiłem się z tymi platynkami, dokręcam je i... chyba gwint poszedł. Nie idzie dokręcic śrubki mocującej platynki w odpowiednim położeniu . Nie wiem co jest...
Jakby co - mój Ogar 200 jakiś czas stał na dworze i wyparowało trochę paliwka (było duże stężenie Mixolu ). Były z 3l, wyparowało ok. 1,5 - 2l no i dolałem 2 litry samej beny.
Sam już nie wiem co tu zrobic. Chyba najlepiej iśc na złom i wyjąc "nowe" magneto... (kasy na części zbytnio nie mam). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 14:04, 16 Cze 2007 |
|
|
Przemo |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 93 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a przeczysc gaźnik.a jaki masz przebieg? byl remont? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:53, 16 Cze 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po pierwsze to zmień wachę bo na zwietrzałej to nie będzie poprawnie chodzić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:24, 16 Cze 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie znam przebiegu, remont podejrzewam że był dawno.
W końcu - wszystko dzwoni i stuka gdy chodzi(ł) silnik.
Byłbym bardzo wdzięczny za dobre wytłumaczenie, jak ustawic ten zapłon (na platynkach, bo je kiedyś wyjmowałem niepotrzebnie).
A benzyna? Nie jest specjalnie bardzo stara. Tak myślę, że ma nie więcej jak 2 miesiące. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:30, 16 Cze 2007 |
|
|
jawkowiec:))) |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrowy:) |
|
|
|
|
|
|
|
|
może masz syf w baku przeczyść go dobrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:36, 16 Cze 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to żeby było bardziej jasne:
dopóki nie:
- wyjmowałem platynek
- kupiłem filtru powietrza (bo nie było)
- był przeczyszczany gaźnik
Ogar miał siłę i ładnie szedł. Po czynnościach które wymieniłem Ogar stał się strasznie słaby. Jedyne co w nim dobrego to to, że całkiem przyzwoicie odpala. Ale nic poza tym. Po kilku minutach jazdy na jedynce (bo praktycznie tylko na tym biegu jakoś jeździ - no chyba że z górki ) gdy się trochę nagrzeje słabnie jezcze bardziej i gaśnie.
Obecnie największym problemem jest, że platynki się nie trzymają - nie idzie dokręcic śrubki. Więc nie jest na chodzie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|