Wysłany: Śro 14:38, 07 Lut 2007 |
|
|
michał50 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 06 Sie 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no spoko musze tak w swojej jawencji zrobić to będzie lepiej na koło wchodzić acha a co by się stało jak bym wyją jeden pierścień tłokowy ten ostatni w tedy by było mniejsze tarcie ale czy ta szczelina nic nie popsuje ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:02, 07 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:12, 07 Lut 2007 |
|
|
michał50 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 06 Sie 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a wracając do magneta jaki powinien byc luz pomiędzy magnesem a cewkami bo jak zaloze cewki(iskrownik) to jak chce ustawić zapłon to nie moge wałem ruszyć tą śrubką ale to moze tez jest wina ze zalozylem nowe pierscionki chodz jak je zdjowłem to i tak bylo ciezko wałem obkręcić co może być tego przyczyną ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:22, 07 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
no jak to nie możesz przekręcic wałem ?? luz a właściwie odstęp jest zawsze ten sam ponad 6 mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 11:00, 08 Lut 2007 |
|
|
michał50 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 06 Sie 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nie tą śrubą przy wale nie mogę przekręcić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:03, 21 Lut 2007 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
z motyl spadles nic niema prawa obcierac ma luzno chodzic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:42, 21 Lut 2007 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
seger napisał: | no jak to nie możesz przekręcic wałem ?? luz a właściwie odstęp jest zawsze ten sam ponad 6 mm |
Cooo 6mm ?? Moze predzej 0,6 mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:40, 22 Lut 2007 |
|
|
michał50 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 06 Sie 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No już jest wszystko dobrze teraz tylko moto czeka na poskręcanie i odpalenie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:48, 22 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
kozioł: chodziło mi ze odstep od magneta do stojana jest spory . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|