| 
 
 
  | ludzie pomocy błagam!!! |   |  
 
	
	
		 Wysłany: Sob 22:09, 01 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| mati456 |  
				| Nowicjusz |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 30 Cze 2006 |  
					| Posty: 7 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					 |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| dzisiaj odblokowałem tłumik jak zapaliłem jawke chodziła ładnie ruszyłem , jedynka jest spoczko mocna rwie ją do przodu jak wrzuciłem 2 to ledwo co mnie upchała prosze o porady co wymienic i prosze o jakies proste opisy bo jestem ciemny w sprawach napraw z góry dziękuje | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
     |  | 
        |  
         |  
    
	
	
		 Wysłany: Sob 22:14, 01 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| enkil |  
				| Zaawansowany |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 09 Kwi 2006 |  
					| Posty: 90 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Łysa óra |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| po odblokowaniu tłumika dobrze jest zdjąć cylinder i wypolerować głowicę, wnętrze tłoka, i kanały przelotowe w cylindrze, bo pewnie wszystko jest zawalone nagarem. a przy okazji należy założyć nowe pierścienie, i odpowiednio ustawić załon. | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Sob 22:14, 01 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| Sebav |  
				| Zaawansowany |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 01 Kwi 2006 |  
					| Posty: 91 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Rumia(trójmiasto) |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| może trzeba zapłon cofnąć czyli zwiekszyć wyprzedzenie zapłonu | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Nie 10:10, 02 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| mati456 |  
				| Nowicjusz |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 30 Cze 2006 |  
					| Posty: 7 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					 |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			ale jak sie zapłon regluj??
 
 
 
ja sie boje ściągać cylindra bo ja jestem lewy w sprawach mechaniki i jeszcze coś zepsuje | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Nie 12:14, 02 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| gniewny |  
				| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  
				 |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 17 Mar 2006 |  
					| Posty: 2718 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Unin na Wyspie Wolin |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			Tu masz jak ustawić zapłon i wymienic pierścienie [link widoczny dla zalogowanych] 
 
A może za wcześnie wbiłeś dwujkę, albo masz juz słabą komprechę. Zmień tłok i pierścienie (to dużo nie kosztuje i jest dość łatwe) i ustaw zapłon. | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Nie 12:17, 02 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| superwojtek2 |  
				| Mega Gaduła |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 07 Maj 2006 |  
					| Posty: 494 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Kraśnik |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| cylindra nie musisz zdejmowac i nie zdejmuj bo możesz pierścienie złamać albo porysować, zapłon opisany jest tu [link widoczny dla zalogowanych] | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Nie 15:54, 02 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| Bigos1988 |  
				| >Pirat drogowy Bigi< |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 16 Mar 2006 |  
					| Posty: 803 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 1/5
  |  
					| Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| jak sie dobrez zabiera i niema lewy ch rak to niema opcji zeby to zrobil  a zaplon to na oko ustawialem max w leweo potem lekko w prawo i zawaliscie smiga | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Wto 10:35, 04 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| lukaszek56 |  
				| Weteran Forum |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 12 Kwi 2006 |  
					| Posty: 873 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 2/5
  |  
					| Skąd: Białystok |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			odwrotnie też można   | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Wto 14:02, 04 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| wojtas91 |  
				| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  
				 |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 22 Lut 2006 |  
					| Posty: 2086 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Wschowa |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			 	  | gniewny napisał: | 	 		  Tu masz jak ustawić zapłon i wymienic pierścienie [link widoczny dla zalogowanych] 
 
A może za wcześnie wbiłeś dwujkę, albo masz juz słabą komprechę. Zmień tłok i pierścienie (to dużo nie kosztuje i jest dość łatwe) i ustaw zapłon. | 	  
 
 
Zrób tak, jak napisał gniewny. Najlepiej cisnienie zmiez specjalnym przyrządem. | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Czw 8:12, 06 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| lukaszek56 |  
				| Weteran Forum |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 12 Kwi 2006 |  
					| Posty: 873 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 2/5
  |  
					| Skąd: Białystok |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| i jeszcze kogoś możesz sie poradzić w tej sprawie :P | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne 
	
	
		
			Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach 
		 | 
		
			Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)   
			Strona 1 z 1  
			 
			
		 | 
	 
	 
	 | 
 
	| 
	 | 
 
 
 
		
	
	 
	 |