 | łożysko |  |
Wysłany: Sob 15:01, 21 Kwi 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
po walce z rozpołowieniem (udanej, dziś rano zwycięzyłam) pojawiła się kolejna niejasność, kolejny problem a mianowicie łożysko na korbowodzie, to takie rolkowe czy jakoś tak, wiecie o co chodzi z resztą
muszę je wymienić i to koniecznie (dziwić się że coś dzwoniło i brzeczało w silniku )
pytanie... jak to zrobić??
oglądałam wał korobowy ze wszystkich stron i nic mi sensownego do głowy nie przyszło, więc bardzo prosze o pomoc z góry thx
ps-niech żyje WD40 :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Sob 15:31, 21 Kwi 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wał korbowy jak rozbierzesz to póżniej po złożenie musisz go wyważyć domowym sposobem tego się nie da zrobić !
Albo kupisz nowy wał albo pujdziesz żeby ci wyważyli ten wał a to jest nieopłacalnie lepiej kupić nowy wał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:51, 21 Kwi 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
musisz kupić nowy wał, albo kupic nowy korbowód z łożyskiem i dac wał do regeneracji. samemu tego nie zrobisz!!!!!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:34, 21 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
słuchaj ja polecam nowy wał bo:regeneracja jest tak samo droga a metal pozostanie wysłurzony,więcej czasu to zajmie i kombinowania
poprostu kup nowy wał(polecam z łożyskeim igiełkowym w główce korbowodu)
wymień i bedzie ok
nie zapomnij przy tym dać najlepeij wszystkich łozysk i symeringów nowych |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:46, 21 Kwi 2007 |
|
|
Mikusiek15 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 28 Mar 2007 |
Posty: 215 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dziewki-Wieś Motosprzętów :D |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale Poco Nowy Wał ? Obciążać Dziołszeczke:* Weż Sobie Np Plaskacza(Śruborkęcik) I Powolutku Ściągaj Łożyszko :P A łożyska NIezostały Ci W Karterach JAk Nie To Walce MAsz Jeszcze WIELLLKIE GALANTO :P Podaj Mi Swój Numer gg :P Proszeeeee Nieznam Jeszcze Dziewczynki Mechanika:* Czekam :* |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:15, 21 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
napisz lepiej do mnie na gg bo ja wiem o co chodzi a kolega nie hehe
chodzi o to że rozwaliło sie łozysko igiełkowe w wale(w połówkach) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:23, 21 Kwi 2007 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Łożysko w stopie korbowodu wymienią Ci w warsztacie mechanicznym, z użyciem prasy o odpowiednim nacisku. Nie jestem pewien czy w Kostrzyniu gdzieś wykonują takie usługi, ale w Gorzowie na pewno tak, nie powinno to kosztować więcej niż jakieś 50zł, łącznie z wycentrowaniem wału na przyrządach (czujnik zegarowy). Koszt jest na pewno mniejszy niż kupno nowego wału. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:57, 21 Kwi 2007 |
|
|
Mikusiek15 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 28 Mar 2007 |
Posty: 215 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dziewki-Wieś Motosprzętów :D |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Aaaa ja myslałem że chodzi oto łozysko na korbie co w karter wchodzi... Ale Itak NApisz :P Kochanie BŁAGAM:D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 8:28, 22 Kwi 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja na allegro znalazłem usługę gdzie koleś centruję wał i wymienia korbowód za nie drogą cene 9,95zł
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:03, 22 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przeczytałeś chociaż, że ta cena dotyczy tylko diagnozy wału. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:25, 22 Kwi 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
otworzyliście mi oczy powiem szczerze. i po długim namyśle dochodze do wniosku że sprzedam troche złomu (tom kupuje złom :P) i zarobie na części do jawy. kupie nowy wał wzmacniany i wogóle zrobie jawe na 60cm3 bo na 50cm3 to mi sie nie opłaca bo i tak planowałam powiekszenie pojemności.
koszta będą spore jak czuje ale dam rade (nie mam wyjścia) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:12, 22 Kwi 2007 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1077 |
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
i dobrze robisz:D ale na 50 tez sporo moze wyciągnac a ponoc na 60 ma mniejszy stopien spręzania. ale rób jak uwazasz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:04, 22 Kwi 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja radze stary cylinder oddac do szlifu i kupic orgnalny, czeski, dwupierścieniowy tłok. Ja mam 60 cm^ i jestem srednio zadowolony. Kolega ma czeski cylinder i 2 pierścieniowy tłok i jawka chodzi mu znacznie lepiej. Pomyśl o tym. Nie wspomnę juz o wiekszej żywotności orginalnego cylindra. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 13:22, 22 Kwi 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cały czas myślę... najgorsze w tym wszystkim jest to że potrzebuje kupę kasy... ale licze na to, ze to mi się opłaci.
co do oryginalnego tłoka to nie wiem czy uda mi się go dostać. musiałabym się dowiedzieć czy w sklepie w którym robie zakupy jest możliwość sprowadzenia, jeśli na składzie nie mają. bo tez nie uśmiecha mi się zakładac jakiegoś taniego badziewia o niewiadomym pochodzeniu. wolę dopłacić ale mieć pewność.
moja jawa ponoć na 50cm3 dobrze ciągnęła ale to było "jakiś czas temu" i to na zablokowanym tłumiku i króćcu.
jestem zwolenniiem oryginału jawy... ale jak będzie to nie wiem, czas pokaże. Ważne dla mnie jest to żeby było ładnie, szybko i solidnie
pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 14:37, 22 Kwi 2007 |
|
|
STIG |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 31 Mar 2006 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczecin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak apropos cylindra "60", to ja mam takowy za Almotu i spisuje się nie źle... tłok mi nie puchnie, przypływ mocy czuje z dnia na dzień (na dotarciu)... wlaściwie to dopiero zaczyna jej nabierać Też wybrałem wzmocniony wał. Tak jak u Ciebie, u mnie z kasą raczej ciężko, ale udało mi się nazbierać i jestem zadowolony, remont jest wkonany prawidłowo, silnik skladany w czystości i na silikonie prócz uszczelek, wszystko miód. Polecam ten cylinder, jak i wał korbowy... a i chciałem dodać, że tłok mam 3 pierścieniowy i też jest ok. Prócz tego mam odblokowany króciec i ucięte kolanko; dobrze jest to zrobić jak sie zabiera za docieranie (lepsze smrowanie ). To tyle z mojej strony, powodzenia przy Jawce! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|