Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » łożyska Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 9:55, 18 Maj 2010
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


Dzięki.

A jakbym wywalił osłonki z nich ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:02, 18 Maj 2010
Requiemm
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


To wtedy masz normalne odkryte lozyska ( TAKIE JAKIE POWINNY BYC BY BYLY SMAROWANE) takze polecam bo na zakrytych dlugo nie pojezdzisz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Requiemm dnia Wto 14:02, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:39, 18 Maj 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


A teraz powiedźcie mi jedno łożyska są zakryte przeważnie więc spotkałem się z łożyskami o zakryciu plastikowym ,którego się nie ściąga więc niech ktoś mi poda stronę producenta tych łożysk ,że się je odkrywa i wtedy będę bardzo chętnie ściągał te blaszki. Tylko jeszcze jedno się spytam kupiłem łożyska JAPAN i kolega także powiedział ,że mam zdjąć blaszki i niestety po zaledwie 50km miały już bardzo spore luzy więc po co ja mam to ściągać jeśli może to jest właśnie fabryczny smar zamykany w łożyskach ,który jest przeznaczony do nich ,bo mogą one nie lubić mieszanki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:18, 18 Maj 2010
Requiemm
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Jak ten smar zostanie wyplukany przez mieszanke przeplywajaca w komorze korbowej to w tym momencie zostaja one na smarowaniu wlasnie tej mieszanki.. nie mozna w 2t jezdzic na zakrytych lozyskach bo sie zatra szybciej niz po 50km. Blaszki musza byc sciagane.. to jest po prostu konieczne.. w naszym przypadku cross silnik jest wysilony.. jest to tym bardziej wazne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:14, 18 Maj 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


cross napisał:
łożyska JAPAN .


A nie przypadkiem JAP? Jeśli dałeś koło 6zł za sztukę to zwykła chińszczyzna, to taki chwyt Smile Co do plastikowych/gumowych osłonek to takie łożyska się montuje w kołach. Do silnika nadają się ewentualnie do skrzyni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:22, 18 Maj 2010
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


Te osłonki tez się da zdjąć xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:45, 18 Maj 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Łożyska 9zł sztuka więc raczej są Japońskie i jakoś nadal nie chce mi się wierzyć ,że trzeba je zdjąć. I tylko jeszcze tego nie wiem jeśli ten smar ma być wypłukany przez mieszankę to czemu nie ma mieć smarowania jeśli ona tam wlatuje ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:53, 19 Maj 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


A może postawmy sprawę z innej strony... Czemu we wszystkich silnikach 2t łożyska są otwarte? Może ma to jakiś głębszy sens. Lepiej wsadź otwarte, zdejmij te osłonki. Zamkniętę to możesz wsadzić do skrzyni, bo tam jest zawsze poziom oleju także nawet jak się rozszczelnią to jakoś ten olej tam dotrze. A pozatym tak na chłopski rozum... Osłonki są po to, aby nie wpadał do nich różnego rodzaju syf jak to się ma w przypadku kół, a w silniku chyba cała zabawa polega na tym, żeby coś je smarowało. Takie było zapewne założenie konstruktora Wink

Edit:
Noi jakby nie patrzeć to wszystkie pierdopędy, które idą na blat w celu remontu mają po tych przynamniej paru tyś. kilometrach otwarte łożyska i dalej się kręcą Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Śro 8:33, 19 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:15, 19 Maj 2010
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


ja na tych krytych zrobiłem już z 7 tys albo więcej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:42, 19 Maj 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


I masz jakieś luzy ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:05, 19 Maj 2010
mateunio
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: LKS
Płeć: Mężczyzna


tylko jeszcze jedna sprawa, po zdjęciu tych osłonek trzeba wytrzec oryginalny smar, bo powoduje zapiekanie się pierścieni, sworznia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:45, 19 Maj 2010
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


cross napisał:
I masz jakieś luzy ??

nie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:53, 19 Maj 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


mateunio napisał:
tylko jeszcze jedna sprawa, po zdjęciu tych osłonek trzeba wytrzec oryginalny smar, bo powoduje zapiekanie się pierścieni, sworznia.


Co do wytarcia smaru to się zgodzę, ale żeby miał on wpływać na zapieczenie ruchomych części to pierwsze słysze...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:08, 19 Maj 2010
Requiemm
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Złoty.. powiem krotko.. bez zbednych pytan .. na wal sie daje otwarte lozyska i tyle !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:02, 19 Maj 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


No ale jeśli nie ma luzów to po co komu je ściągać ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
łożyska
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin