Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Leje z gażnika i z króćca Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Leje z gażnika i z króćca
PostWysłany: Nie 19:13, 21 Lip 2013
qaz123
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Cześć
mam taki mały problem który raz występuje raz nie ale częściej występuje
Po odkręceniu kranika po jakichś 15s zaczyna lać spod tej pompki a po chwili z miejsca łączenia gaźnika z króćcem .
a i ma tak że zapali na kopa a po przejechaniu około 200 m zaczyna słabnąć i stukać no i gaśnie. Jak zaczyna słabnąć to zakręcam kranik i znowu nabiera mocy i tak w kółko żeby w miare jechał czyli chyba go zalewa
Pływak niby dobry ładnie pływa, tą blaszkę też już w dół bardziej się boje odgiąć bo ją urwę . Idę zaraz jeszcze raz sprawdzić pływak no ale nie wiem co to da.
a i zgubiłem tą uszczelkę nr 27( ze schematu gaźnika) ale to chyba nie przez to .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:01, 21 Lip 2013
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


Wymień albo sprawdź zaworek pewnie już w cale nie zamyka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:55, 22 Lip 2013
wojtek1998
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Możliwe ,ze tą blaszkę nie tak jak trzeba podginałeś ,podgiąłeś ją za mocno do dołu i teraz zatapia ona ciągle pływak podegnij ją do góry na maksa ,aby była przy dekielku ,a nie prawie pionowo do niego i zacznij wtedy regulacje jeszcze raz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:50, 22 Lip 2013
route66
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 24 Gru 2011
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


i wymień najlepiej wszystkie uszczelki gaźnika z króćcem i króćca z cylindrem bo pomimo tej awarii paliwo nie powinno wyciekać poza układ dolotowy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:21, 22 Lip 2013
qaz123
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


narazie dzięki spróbuje może zaworek trochę przetrzeć papierem ściernym .
i może rzeczywiście ta blaszka zahacza o ten kołnierz na pływaku i go blokuje
zobacze co to pomoże


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:04, 22 Lip 2013
wojtek1998
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


U mnie ta blaszka była tak pionowo ,że działała jak zatapianie pływaka i ciągle się lało z gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wojtek1998 dnia Pon 19:04, 22 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:55, 23 Lip 2013
didson15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


jak chcesz uszczelnić gaźnik to kup sobie czerwony silikon +300 stopni i odczekaj najlepiej jak najdłużej żeby zastygł, bo jak nie osiądzie dobrze to wszystko na marne Hrm
powinien zastygnąć pod 24h, ale lepiej zaczekaj 48h Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:30, 24 Lip 2013
plusminus
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


wojtek1998 napisał:
Możliwe ,ze tą blaszkę nie tak jak trzeba podginałeś ,podgiąłeś ją za mocno do dołu i teraz zatapia ona ciągle pływak podegnij ją do góry na maksa ,aby była przy dekielku ,a nie prawie pionowo do niego i zacznij wtedy regulacje jeszcze raz.


Czy Ty wiesz co doradzasz? Przestudiuj książkę do fizyki i dopiero pomagaj innym.

didson15 napisał:
jak chcesz uszczelnić gaźnik to kup sobie czerwony silikon +300 stopni i odczekaj najlepiej jak najdłużej żeby zastygł, bo jak nie osiądzie dobrze to wszystko na marne Hrm
powinien zastygnąć pod 24h, ale lepiej zaczekaj 48h Very Happy


Na pewno to jest bardzo dobre rozwiązanie! Tylko pogratulować kreatywności..

Do autora- wymień zaworek, wyreguluj gaźnik najlepiej naczyniami połączonymi i wszystko wróci do normy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:38, 24 Lip 2013
wojtek1998
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Wiem co doradzam ,ja tą blaszkę tak wygiąłem ,że zatapiała mi pływak tak jak wciśnięty przycisk od przelewania gaźnika ;i nie wiem co to ma do fizyki?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:40, 24 Lip 2013
plusminus
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Wyporność materiałów.. Skoro jest więcej cieczy, pływak się unosi wtedy do góry i blaszka im jest wyżej, tym on później odetnie dopływ paliwa do komory pływakowej. Ustawianie na oko nic tu nie da. Pozatym w tym temacie żadne ustawianie nic nie da, kiedy zaworek jest nieszczelny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:48, 24 Lip 2013
wojtek1998
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Plusminus
,,Wyporność materiałów.. Skoro jest więcej cieczy, pływak się unosi wtedy do góry i blaszka im jest wyżej, tym on później odetnie dopływ paliwa do komory pływakowej. Ustawianie na oko nic tu nie da. Pozatym w tym temacie żadne ustawianie nic nie da, kiedy zaworek jest nieszczelny."

Zwracam honor ,ale zatapianie pływaka też powiększ ilość benzyny tak?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:11, 24 Lip 2013
plusminus
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Owszem. Mówisz tutaj o pompce rozruchowej? Ona jest po to, aby większa ilość paliwa dostała się do gardzieli, wzbogaciła mieszankę i łatwiej było uruchomić zimny silnik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:05, 24 Lip 2013
wojtek1998
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


No właśnie o tym mówiłem i ta blaszka działała u mnie jak ciągle naciśnięta ta pompka ,rozumiesz?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:20, 24 Lip 2013
plusminus
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


No więc po prostu trzeba było odpowiednio ja wyregulować. A regulacji najlepiej dokonywać odpowiednim sposobem a nie na oko. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:36, 24 Lip 2013
wojtek1998
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Wiem,wiem po prostu chciałem wyjaśnić koledze ,że blaszka znajdująca się na dole wcale nie musi oznaczać najmniejszej ilości benzyny.

PS: sory trochę za nabijanie postów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wojtek1998 dnia Śro 17:37, 24 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Leje z gażnika i z króćca
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin