| korbowód hondy | |
Wysłany: Wto 16:17, 20 Paź 2009 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oddałem wał do regeneracji i gość powiedział, że może mi wsadzić korbowód od hondy krótszy o 1mm. Czy opłaca mi sie brac ten korbowód i piłować cylinder od spodu? Proszę o szybką odpowiedź. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:20, 20 Paź 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moim zdaniem nie ale to tylko moje zdanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:29, 20 Paź 2009 |
|
|
tara5123 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 17 Sty 2009 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie opłaca ci sie w ogóle. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:14, 20 Paź 2009 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To teraz powiedźcie dlaczego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:48, 20 Paź 2009 |
|
|
tara5123 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 17 Sty 2009 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo nie wystarczy spiłować nóżek tłoka kompresja ci też spadnie bo tłok nie bedzie dochodził do końca cylindra itp za dużo roboty jak byś wiedział jak silnik działa to nawet byś nie zakładał tego tematu... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:53, 20 Paź 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmieniając korbowód na krótszy zmniejszasz skok tłoka, żeby to wypaliło trzeba by było odpowiednio splanować przylgnie na karterach i skrócić płaszcz tłoka, aby czasy i kąty otwarcia okien były takie same. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:23, 20 Paź 2009 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cytat: | Bo nie wystarczy spiłować nóżek tłoka kompresja ci też spadnie bo tłok nie bedzie dochodził do końca cylindra itp za dużo roboty jak byś wiedział jak silnik działa to nawet byś nie zakładał tego tematu... |
ehhhhhh Właśnie, gdybym sie znał, to bym nie zakładał... Chodziło mi o to, że spiłuję cylinder od dołu i automatycznie obniżą się wszystkie okna, i tłok dochodził by tam, gdzie wcześniej. I sie pomyliłem, bo nie wziąłem pod uwage tego, że gdy tłok będzie w DMP to będzie mial inne położenie. Szkoda że i tu udowadniają mi, że jestem idiotą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JaRadoslaw dnia Wto 21:25, 20 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:25, 20 Paź 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
spiłuj kartery i nóżki tłoka, może coś z tego będzie sensownego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:15, 21 Paź 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No właśnie jeśli zdążysz przed przyszłm rokiem to założe taki do speeda bo napewno będzie mocniejszy jak myślicie ? Bo już myślałem nad taką opcją zawoże do zakładu i za 40zł robią mi regeneracje więc spróbuj założyć jeśli tak to też jak możesz dowiedz się od jakiego modelu itp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 15:23, 21 Paź 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Radosław,pomysł moim zdaniem na tak,wiadomo trochę babrania jest,ale jakbyś dał radę wbić tuleje chociaż tak by się schowała w ożebrowaniu to możesz dać na frezarkę cylka,typ zamocuje na posuwie,załączy frezarkę ustawi tak by przeleciała raz 1mm i powinno być gites po czym wracasz z tuleją tam gdzie powinna być,może wystąpić też tak że delikatnie może się obrócić wtedy czeka cie lekkie spasowanie okien,ale pomysł jak najbardziej dobry,Hondy to Hondy myślę że ten japoniec z którego będziesz miał korbowód będzie lepiej wykonany niż nie jedno padło chińskie do jawki na allegro. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 17:31, 21 Paź 2009 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Właśnie troche babrania jest. Jade mu powiedzieć, żeby mi włożył KYMCO korbowód, takiej długości jak od jawki. Pobawiłbym sie może, gdyby to był mój zapasowy silnik, a tego potrzebuje na teraz do jeżdżenia, to sie troche spiesze. mam jeszcze dwa silniki to może się jeszcze tej simy bym pokombinował. Boję się tego, że tłok, jak by do góry szedł to mniej mieszanki by pobierał. Co o tym myślicie?
Spróbuję się dowiedzieć, od jakiej hondy on jest. proponował mi też węgierski do jawki, ale wezme ten KYMCO. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:33, 21 Paź 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to spiłowujesz nóżkę tłoka od strony dolotu i po kłopocie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:02, 21 Paź 2009 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
korbowód jest od Suzuki, czyli jeden pies. W piątek będę wiedział od jakiego. Chodziło mi, że tłok będzie o ten 1mm niżej szedł niż w orginale i mniej sie pod nim zmieści. 1mm to chyba dużo w mechanice jest... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 15:24, 22 Paź 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chodzi mi o to że jeżeli ja chcę wyciągnąć tyle z jawki to największe obawy są z korbowodem 2 razy pęknoł ale dowiedz się od jakiego modelu to dam do sfrezowania puki mam tuleje wybitą tylko żeby to wypaliło Bo tak to jeszcze podniosę obroty trochę więcej i będzie lepiej szła tak myślę... Ale pokuś się bo wtedy napewno zyskasz więcej żywotności silnika i nie będziesz miał takich obaw że może ci pęknąć korbowód. A z jakiej miejscowości jesteś napisz do mnie na gg 77149 to pogadamy bo narazie nie kupiłem wału ,a myślę o tym sporo jaki mam założyć bo boję się ,że nie wytrzyma nawet 10500tys. o ile odpali Ja bym kombinował na twojim miejscu bo będziesz miał wtedy żylete jak to muwią. A od KYMCO nie radzę bo wiadomo dla czego ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 18:06, 22 Paź 2009 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ten KYMCO do jawki jest chyba. Obawiam sie, że będzie cięższy ten od suzuki i wał nie będzie dobrze wyważony. Zima jeszcze przed nami, więc czasu dużo. Piszcie. Ja nie mam doświadczenia w takich sprawach.
<<<Jestem z Otwocka pod Warszawą<<< Kto z forum jest z okolic Warszawy?
Wał dostałem CKR Japoński. Robią wały do hondy suzyki, kawasaki. Dałem troche dużo, bo 160zł, ale troche pojeździ. A od jakiego suzuki to zapomniałem sie zaputać, ale jutro i tak tam jadę to może sie spytam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JaRadoslaw dnia Czw 23:43, 29 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|