Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » korbowód hondy
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
korbowód hondy
PostWysłany: Wto 16:17, 20 Paź 2009
JaRadoslaw
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Otwock (koło Warszawy)
Płeć: Mężczyzna


Oddałem wał do regeneracji i gość powiedział, że może mi wsadzić korbowód od hondy krótszy o 1mm. Czy opłaca mi sie brac ten korbowód i piłować cylinder od spodu? Proszę o szybką odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:20, 20 Paź 2009
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Moim zdaniem nie ale to tylko moje zdanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:29, 20 Paź 2009
tara5123
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Nie opłaca ci sie w ogóle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:14, 20 Paź 2009
JaRadoslaw
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Otwock (koło Warszawy)
Płeć: Mężczyzna


To teraz powiedźcie dlaczego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:48, 20 Paź 2009
tara5123
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Bo nie wystarczy spiłować nóżek tłoka kompresja ci też spadnie bo tłok nie bedzie dochodził do końca cylindra itp za dużo roboty jak byś wiedział jak silnik działa to nawet byś nie zakładał tego tematu...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:53, 20 Paź 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Zmieniając korbowód na krótszy zmniejszasz skok tłoka, żeby to wypaliło trzeba by było odpowiednio splanować przylgnie na karterach i skrócić płaszcz tłoka, aby czasy i kąty otwarcia okien były takie same.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:23, 20 Paź 2009
JaRadoslaw
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Otwock (koło Warszawy)
Płeć: Mężczyzna


Cytat:
Bo nie wystarczy spiłować nóżek tłoka kompresja ci też spadnie bo tłok nie bedzie dochodził do końca cylindra itp za dużo roboty jak byś wiedział jak silnik działa to nawet byś nie zakładał tego tematu...

ehhhhhh Właśnie, gdybym sie znał, to bym nie zakładał... Chodziło mi o to, że spiłuję cylinder od dołu i automatycznie obniżą się wszystkie okna, i tłok dochodził by tam, gdzie wcześniej. I sie pomyliłem, bo nie wziąłem pod uwage tego, że gdy tłok będzie w DMP to będzie mial inne położenie. Szkoda że i tu udowadniają mi, że jestem idiotą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JaRadoslaw dnia Wto 21:25, 20 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:25, 20 Paź 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


spiłuj kartery i nóżki tłoka, może coś z tego będzie sensownego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:15, 21 Paź 2009
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


No właśnie jeśli zdążysz przed przyszłm rokiem to założe taki do speeda bo napewno będzie mocniejszy jak myślicie ? Bo już myślałem nad taką opcją zawoże do zakładu i za 40zł robią mi regeneracje więc spróbuj założyć jeśli tak to też jak możesz dowiedz się od jakiego modelu itp. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:23, 21 Paź 2009
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Radosław,pomysł moim zdaniem na tak,wiadomo trochę babrania jest,ale jakbyś dał radę wbić tuleje chociaż tak by się schowała w ożebrowaniu to możesz dać na frezarkę cylka,typ zamocuje na posuwie,załączy frezarkę ustawi tak by przeleciała raz 1mm i powinno być gites po czym wracasz z tuleją tam gdzie powinna być,może wystąpić też tak że delikatnie może się obrócić wtedy czeka cie lekkie spasowanie okien,ale pomysł jak najbardziej dobry,Hondy to Hondy myślę że ten japoniec z którego będziesz miał korbowód będzie lepiej wykonany niż nie jedno padło chińskie do jawki na allegro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:31, 21 Paź 2009
JaRadoslaw
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Otwock (koło Warszawy)
Płeć: Mężczyzna


Właśnie troche babrania jest. Jade mu powiedzieć, żeby mi włożył KYMCO korbowód, takiej długości jak od jawki. Pobawiłbym sie może, gdyby to był mój zapasowy silnik, a tego potrzebuje na teraz do jeżdżenia, to sie troche spiesze. mam jeszcze dwa silniki to może się jeszcze tej simy bym pokombinował. Boję się tego, że tłok, jak by do góry szedł to mniej mieszanki by pobierał. Co o tym myślicie?
Spróbuję się dowiedzieć, od jakiej hondy on jest. proponował mi też węgierski do jawki, ale wezme ten KYMCO.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:33, 21 Paź 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


no to spiłowujesz nóżkę tłoka od strony dolotu i po kłopocie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:02, 21 Paź 2009
JaRadoslaw
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Otwock (koło Warszawy)
Płeć: Mężczyzna


korbowód jest od Suzuki, czyli jeden pies. W piątek będę wiedział od jakiego. Very Happy Chodziło mi, że tłok będzie o ten 1mm niżej szedł niż w orginale i mniej sie pod nim zmieści. 1mm to chyba dużo w mechanice jest...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:24, 22 Paź 2009
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Chodzi mi o to że jeżeli ja chcę wyciągnąć tyle z jawki to największe obawy są z korbowodem 2 razy pęknoł ale dowiedz się od jakiego modelu to dam do sfrezowania puki mam tuleje wybitą tylko żeby to wypaliło Smile Bo tak to jeszcze podniosę obroty trochę więcej i będzie lepiej szła tak myślę... Ale pokuś się bo wtedy napewno zyskasz więcej żywotności silnika i nie będziesz miał takich obaw że może ci pęknąć korbowód. A z jakiej miejscowości jesteś napisz do mnie na gg 77149 to pogadamy bo narazie nie kupiłem wału ,a myślę o tym sporo jaki mam założyć bo boję się ,że nie wytrzyma nawet 10500tys. o ile odpali Smile Ja bym kombinował na twojim miejscu bo będziesz miał wtedy żylete jak to muwią. A od KYMCO nie radzę bo wiadomo dla czego ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:06, 22 Paź 2009
JaRadoslaw
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Otwock (koło Warszawy)
Płeć: Mężczyzna


Ten KYMCO do jawki jest chyba. Obawiam sie, że będzie cięższy ten od suzuki i wał nie będzie dobrze wyważony. Zima jeszcze przed nami, więc czasu dużo. Piszcie. Ja nie mam doświadczenia w takich sprawach.
<<<Jestem z Otwocka pod Warszawą<<< Kto z forum jest z okolic Warszawy?

Wał dostałem CKR Japoński. Robią wały do hondy suzyki, kawasaki. Dałem troche dużo, bo 160zł, ale troche pojeździ. A od jakiego suzuki to zapomniałem sie zaputać, ale jutro i tak tam jadę to może sie spytam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JaRadoslaw dnia Czw 23:43, 29 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
korbowód hondy
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin