| 
 
	
		| 
 |  | Jawa 50 mustang regulacja. |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 19:04, 10 Lip 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| rost96 |  | Nowicjusz |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 10 Lip 2010 |  | Posty: 4 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Rybnik |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Witam. Mam problem mam już jawke ponad 2 lata w tym roku zdałem na kartę i chciałbym od września jeździć do szkoły moją jawką. Akurat skończyłem remont (wymieniłem łożyska, zimmeringi, uszczelki), ale ogólnie o to mi chodzi że nie pali z kopa na pych zawsze odpali, ale jak będę musiał pchać jawke pod szkołą żeby odpaliła to będzie 'lekki' obciach. Więc chodzi mi o to żeby paliła z kopa. Właśnie w czerwcu jeden gościu skończył szkołę przyjeżdżał ogarem z silnikiem jawki i zawsze czy zimna czy ciepła paliła z kopa. Dodam jeszcze że mam cylek 60ccm, zębatke zdawczą 13t, skrócone kolanko, odblokowany dławik, kruciec i sportowy filtr powietrza, zapłon ustawiał mi starszy i wszystko było ok, po remoncie wlałem olej do skrzyni biegów lecz był zbyt gęsty i nie umiałem ustawić sprzęgła więc wlałem połowę oleju i wlałem mixol i zmieszałem wszystko było ok ustawiłem sprzęgło i dalej wszystko ok dopóki rano nie przeszłym do garażu, a pod jawką pojawiła się duża plama oleju okazało się że ucieka przez tą śrubę z dołu silnika. Co mam z tym zrobić?
 Z góry dziękuje
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 19:09, 10 Lip 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| Jawek 50 |  | Zagubiony na Forum |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 15 Kwi 2007 |  | Posty: 785 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 6 razy
 Ostrzeżeń: 3/5
 
 |  | Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Pod śrubę daj uszczelkę. 
 A co się dzieje że nie chce ze startera odpalić?? Śliga ci się sprzęgło ??
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 19:47, 10 Lip 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| rost96 |  | Nowicjusz |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 10 Lip 2010 |  | Posty: 4 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Rybnik |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Z jakiego materiału dokładniej zrobić tą uszczelkę? to znaczy z kopa czasami ale serio bardzo rzadko zapali, sprzęgło nie ślizga. |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 20:11, 10 Lip 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| Requiemm |  | Gaduła |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 29 Sie 2009 |  | Posty: 423 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Ja proponuje delikatnie przegwintowac, dac podkladke pod srube, jak nie pomoze to zostaje ci kawalek jakiegos lepszego rzemyka nakrecic na gwint sruby i po krzyku. |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 22:12, 10 Lip 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| Jawek 50 |  | Zagubiony na Forum |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 15 Kwi 2007 |  | Posty: 785 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 6 razy
 Ostrzeżeń: 3/5
 
 |  | Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Powinna być oryginalnie uszczelka ale jak nie masz to od hydrauliki załóż. |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 22:45, 10 Lip 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| mingo |  | Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  |  |  |  |  | 
					| Dołączył: 31 Maj 2009 |  | Posty: 1071 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 7 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| jaka masz przerwe na swiecy  tez tak mialem ustawilem na 0,4mm i jawka zapaliła z pierwszego kopa |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Nie 7:40, 11 Lip 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| Joker |  | Moderator |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 14 Cze 2009 |  | Posty: 1199 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| A tą śrubę to możesz teflonem owinąć (taśmą teflonową)  |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Nie 9:51, 11 Lip 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| Irzyk |  | Dziad |  |  |  |  |  | 
					| Dołączył: 09 Kwi 2007 |  | Posty: 1885 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 38 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Tak, wijki zawijki... ;] Macie pomysły, że hej. Nasmaruj śrubę delikatnie silikonem wysokotemperaturowym, jeśli gwint w karterze jest jako tako ok, to da radę. A jeśli jednak nie da rady, to przegwintuj otwór z M8 na M10 i tyle. |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Nie 15:05, 11 Lip 2010 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| rost96 |  | Nowicjusz |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 10 Lip 2010 |  | Posty: 4 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Rybnik |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| No właśnie chodzi o to że poprzedni właściciel już przegwintował z m8 na m10  W piątek wraca z Rosji mój starszy i mi to przegwintje na m12  Jutro ide jeszcze raz wyregulować zapłon, mam nadzieje że sie uda  |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne 
 
	
		| Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 | Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Strona 1 z 1
 
 |  |  
	|  |  
 |