 | jak wyciągnąć łożysko z kartera?? |  |
Wysłany: Czw 20:55, 26 Kwi 2007 |
|
|
darek-skc |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 26 Kwi 2007 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: SKC |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak wyciągnąć łożysko z kartera od strony zapłonu w jawce? a jeszcze jedno pytanie czym ściągnąć koło magnesowe za iskrownikiem? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Czw 22:39, 26 Kwi 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
łożysko siłą trzeba wypchnąć ku wewnętrznej części silnika jak nie dasz rady siłą to młotkiem a koło magnesowe można ściągnąć wkręcając w nie śrubę ale nie znam dokładnie rozmiaru i jak wkręcisz śrubę to już łatwo schodzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:46, 26 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
trzeba wybić do strony wału na rozpołowionym silniku
jka nie da rady to podgrzej(np palnikiem) albo wd 40 popryskaj |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:14, 27 Kwi 2007 |
|
|
orient |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
chyba, ze chcesz wyjac to lozysko co jest w oslonie iskrownika. ja to zrobilem, ale lozysko bylo do wyrzucenia. a jedyny sposob na to to przyspawac pret w ksztalcie litery L do tego lozyska, a potem w ta wygieta nozke walic mlotkiem od dolu az lozysko wyskoczy. tyle, ze wtedy potrzebujesz nowe. ale to z kolei nie jest taki duzy koszt, kolo 5-7 zl. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 18:39, 30 Kwi 2007 |
|
|
jasiok |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 22 Kwi 2006 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Właśnie orient ja mam właśnie problem żeby zdjąć to cholerne łożysko z prawej kapy jest tam simmering z którym niema problemu ale te łożysko to jest makabra poprostu jak ktoś mógł tak to skonstruować, ja zdemolowałem najpierw cały koszyk potem wyjąłem wewnętrzny pierścień i teraz nie wiem jak wyciągnąć ten zewnętrzny pierścień ! Może ma ktoś jakieś pomysły oprócz tego wyżej który jest nawet dobry?  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 12:40, 01 Maj 2007 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
napisz dokładnie o jakie łożysko ci chodzi o to:co jest w pokrywie po prawej stronie od strony zapłonu tam jest łożysko 6202,czy o to co jest w karterze od wałka zdawczego z oznaczeniem6004,czy może od strony sprzegła po lewej stronie,wtedy bym ci napewno pomógł:)pzdr |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:02, 02 Maj 2007 |
|
|
darek-skc |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 26 Kwi 2007 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: SKC |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Poradziłem sobie z łożyskiem w pokrywie iskrownika. Przyspawałem pręt, który następnie wkręciłem mocno w imadło i wybiłem łożysko młotkiem przez metalową tuleję. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|