 | Jak poznac ze motor sie zatarl???? |  |
Wysłany: Pią 8:50, 18 Sie 2006 |
|
|
gre |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 17 Sie 2006 |
Posty: 104 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam chcialem sie spytac jakie sa oznaki zatartego motoru???
Jak wyglada wtedy cylinder jak tlok a jak pierscienie???
Napisze mi ktos??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pią 10:06, 18 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tłok bardzo ciężko chodzi w cylindrze, nieraz nie da się go nawet ruszyć Cylinder i tłok bedą miały kolor przegrzanego metalu ciemny niebieski, pierścienie stracą sprężystość. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:43, 18 Sie 2006 |
|
|
Tomekk |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 13 Sie 2006 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Myszków |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A jeśli nie chce ci się rozbierać go to łatwiej jest przyłorzyć ucho do cylindra i posłuchaćczy nie skrzypi  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:23, 18 Sie 2006 |
|
|
gre |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 17 Sie 2006 |
Posty: 104 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Co czy nie skrzypi?? Tlok to ja nie wiem czy jest przegrzany bo jest caly czarny(to chyba zle?) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:26, 18 Sie 2006 |
|
|
Tomekk |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 13 Sie 2006 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Myszków |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To prawie bankowo ją zatarłeś. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:53, 18 Sie 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |

|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wymien tlok i pierscienia ajk bedzie salbo szla to cylinder do szlifu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:21, 19 Sie 2006 |
|
|
gre |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 17 Sie 2006 |
Posty: 104 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jednak pomylka:( Sytuacja wyglada tak cylinder jest w jednym miejscu gladziutki i wypolerowany na lusterko a w innym miejscu jest matowy i chropowaty:( Czy to jest oznaka ze jeszcze nie jest dokonca dotarty?? Acha i mam go po szlifie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:53, 19 Sie 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To znaczy bardziej, że nie docierałeś maszyne tylko zacierałeś. Nawet jak po szlifie jest, to nie jest chropowaty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:13, 20 Sie 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
po szlifie właśnie musi być gładziutki
cylinder tłok i pierścienie do wymiany lub cylinder do szlifu i dobrać reszte |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:53, 20 Sie 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |

|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ale ajk jedzi i zdejmie po kilku km to takie cos bedzie widac nawet po dobtrym docieraniu to z czasem sie dotrze i niebedzie widac tego bo to material sie dopasowuje i tak to wygloda w okresie dotarcia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|