 | jak naciskam gaz na 2 i 3 to mi cos straszni rzęzi co to??? |  |
Wysłany: Pon 21:37, 28 Sie 2006 |
|
|
kotik_93 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 14 Sie 2006 |
Posty: 115 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: jasło |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
witam jak daje gaz na 2 i 3 to mi rzęzi a jak puszcze to jest oki!!!moze byc to przez zadlugi lancuch??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 22:16, 28 Sie 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |

|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
opredzej pierscienie nawalaja albo sworze nalbo cewki tra albo lancuszek sprzeglowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:17, 28 Sie 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |

|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
opredzej pierscienie nawalaja albo sworze nalbo cewki tra albo lancuszek sprzeglowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:44, 28 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Moim zdaniem to pierścienie. Ale to normalne jak lekko dzwonią  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:37, 29 Sie 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak lekko
bo jeśli naprawde głośno to pomyślimy co dalej
kiedy je wymieniałeś ostatnio(pierścienie) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:34, 29 Sie 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Co rozumiesz przez to: "rzęsi"  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:18, 29 Sie 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja tez tak mam i mi sie tulekja miedziana na wale wybiła tam gdzie sworzeń wchodzi i dzwonią pierscienie , |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | cos rzezi |  |
Wysłany: Wto 19:58, 29 Sie 2006 |
|
|
kotik_93 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 14 Sie 2006 |
Posty: 115 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: jasło |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
pierscieni nigdy nie wymienialem jawka ma cos ponad 4000 km trzeba juz wymieniac pierscionki??? ale najprawdopodobniej jest to ta cewka ocierajca-musze scignc kopule i zobacze i jeszcze mam iskre miemdzy platynkami co z tym zrobic??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:09, 29 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak długo stała albo nie jesteś pewien tego przebiego to zmień ale najlepiej tłok + pierścienie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | cos rzezi |  |
Wysłany: Wto 22:11, 29 Sie 2006 |
|
|
kotik_93 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 14 Sie 2006 |
Posty: 115 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: jasło |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
pierscieni nigdy nie wymienialem jawka ma cos ponad 4000 km trzeba juz wymieniac pierscionki??? ale najprawdopodobniej jest to ta cewka ocierajca-musze scignc kopule i zobacze i jeszcze mam iskre miemdzy platynkami co z tym zrobic??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:05, 30 Sie 2006 |
|
|
kotik_93 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 14 Sie 2006 |
Posty: 115 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: jasło |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jawka stala ok. 20 lat-ale przebieg ma raczej ogrinalny bo opony ma tez orginal i szczi hamulcowe tez i jeszcze dobre i linki i lakier-nawet swieca byla czechoslowacaka PAL z roku mojego motorka<1971>
jawa 50 typ 20<pancerka>1971< orginal[/list] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:06, 30 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Poluźnij obudowę i wsadź pomiędzy nią a cewki kawałek tektury albo bloku technicznego i wtedy dokręcaj. Później wyjmij ten papier i cewki nie powinny trzeć A co do iskrzenia to najprawdopodobniej kondensator do wymiany albo platynki  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:43, 30 Sie 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
najlepiej wymień od razu kondensator i platynki
jak tyle lat stała to wymieńten tłok z pierścieniami |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|