|
Wysłany: Śro 21:15, 16 Lut 2011 |
|
|
| mingo |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 31 Maj 2009 |
| Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| mymateusz napisał: | | swiece nowe sa juz odpowiednio ustawione. |
nie zawsze tak jest że są dobre przerwy między świecami to bedzie zapłon i gaźnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mingo dnia Czw 10:15, 17 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| |
|
 |
 | |  |
Wysłany: Czw 9:39, 17 Lut 2011 |
|
|
| mymateusz |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 07 Lut 2010 |
| Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Jesli chodzi o zapłon,to ustaw tłok w gornym martwym punkcie,nastepnie cofnij go o wda milimetry do tylu-nie wiecej,wtedy platynki powinny sie zaczac otwierac,gdy tak nie jest to odkrec srubke od platynek i ustaw tak zeby sie wlasnie otwieraly w tym momencie,potem poskrecaj,maksymalne rozwarcie platynek przy gornym martwym punkcie nie moze wynosic wiecej niz 1 milimetr. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:17, 17 Lut 2011 |
|
|
| Jump3r |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 09 Paź 2010 |
| Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Zapłon ustawiony tak jak mówisz, wcześniej odpalała i jechała kawałek jak dało się wężyk od paliwa bezpośrednio do króćca ale szybko się zalewała. Gdy zdejmę filtr powietrza i kopne by ją odpalić to od strony filtra powietrza, z gaźnika tryska paliwo. Tak ma być ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:52, 17 Lut 2011 |
|
|
| mymateusz |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 07 Lut 2010 |
| Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| nie,tak nie powinno byc,po zamiast benzyna ktora ma byc zasysana do silnika to wylatuje z tylu gaznika i dziwimy sie jak motorek ma odpalic-nie odpali.Wina jest albo slabej kompresji,albo nie ma szczelnego polaczenia miedzy kruccem ,gaznikiem a cylkiem,jeszcze raz sobie wszystko pouszczelniaj na spokojnie,musi chodzic.Jak pouszczelniasz to niwch silikon wyschnie z jakies 5 godzin i sproboj odpalic na popych |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 14:42, 18 Lut 2011 |
|
|
| Jump3r |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 09 Paź 2010 |
| Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kolego, kompresja jest 8 barów czyli jeszcze dobrze co ?? Ale zauważyłem, że przy jednym z pierścieni jest tłok ukruszony ale bardzo mało. To chyba nie przez to, dodam, że nie zauważyłem nigdzie uszczelek. Zmiana tłoka tylko dała by coś ??
Czy w krzywce ma być jakiś klin ?? Nowy gaźnik z allegro jest lepszy od oryginalnego zużytego ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jump3r dnia Pią 15:00, 18 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 18:12, 18 Lut 2011 |
|
|
| mymateusz |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 07 Lut 2010 |
| Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Kompresja jest dobra,uszczelki powinny byc bo inaczej silnik bedzie ciezko zasysal paliwo a nawet go nie zassie z powodu nieszczelnosci ,uszczelki musza byc(silikon+uszczelka+silikon i wszystko do kupu skrecamy)w krzywce nie ma klinu,klin znajduje sie pod kolem magnesowym ,zobacz przez iskrownik czy kolo magnesowe rusza sie razem z walem,jak tak to dobrze.jesli chcesz zmieniac tłok to razem z pierscieniami i odrazu wez na przymiarke cylinder zeby wszystko dobrze spasowac,Nowy gaznik zawsze lepszy od zuzytego.Pamietaj ze strzalka na tłoku ma byc skierowana w strone wydechy-kolanka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:37, 19 Lut 2011 |
|
|
| Jump3r |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 09 Paź 2010 |
| Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Czy ten ukruszony tłok ma znaczenie, jest lekko no i wcześniej jeździła choćby z tym bezpośrednim paliwem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:24, 20 Lut 2011 |
|
|
| mymateusz |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 07 Lut 2010 |
| Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:33, 21 Lut 2011 |
|
|
| Jump3r |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 09 Paź 2010 |
| Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Nie mam jak, jest tak delikatnie ukruszony przy środkowym pierścieniu, od strony okna wydechowego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:07, 21 Lut 2011 |
|
|
| mymateusz |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 07 Lut 2010 |
| Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| wywal tego tłoka i ząłóż nowego z pierscieniami,wez cylinder do skepu zeby sobie sprzedawca dobrał odpowiednio,potem zrob wszystko tak jak ci wyzej pisalem,pamietaj o uszczelkach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|