Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Dzwonienie z silnika
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Dzwonienie z silnika
PostWysłany: Nie 17:27, 26 Wrz 2010
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


Siemka mam dziwny problem otóż gdy jade jakiś czas se średnio wysokimi obrotami (1/2 gazu) albo szybciej to po jakimś czasie zaczyna strasznie dzwonić z cylindra a moto zaczyna słabnąć. Gdy się puści gaz to jest dobrze ale gdy się doda ponownie to znowu zaczyna słabnąć i dzwonić. wcześniej przed remontem też mi sie tak działo ale teraz jest po remoncie i po dotarciu.

Proszę o pomoc nie mam już do tego siły. Na dodatek sprzęgło zanika gdy silnik się nagrzeje!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:49, 27 Wrz 2010
golab1234
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kielce
Płeć: Mężczyzna


to dzwonienie to pojawia sie jak sie zagrzeje czy tez jak jest zimny ? a sprzeglo po ostygnieciu oleju wraca do normy? a co za moto masz?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez golab1234 dnia Pon 20:51, 27 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:25, 27 Wrz 2010
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


motoi ma jawe przecież to ten dział więc a co moze nie pierscienie poszły


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:46, 28 Wrz 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Nie chcę cię straszyć ale u mnie jak mi się tak działo to miałem koniec silnika.Może ci po prostu tłok puchnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:06, 29 Wrz 2010
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


przecież jest po remoncie

PS. Sprzęgło po ostygnięciu wraca do normy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Śro 22:08, 29 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:20, 29 Wrz 2010
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


Co do słabnięcia.... Zaciera się silnik, w moim przypadku silnik parę razy "stanął" podczas jazdy, po wciśnięciu sprzęgła i przytrzymaniu 2-3 sek. można było jechać dalej.

Co do sprzęgła.... Może masz liche tarcze sprzęgłowe? Są nowe czy stare?? Jaki olej do skrzyni lejesz?? Swego czasu miałem mieszankę: Lubro, Lux10 i coś tam jeszcze xD, przez 3 sezony miałem spokój, a jak zmieniłem olej na czysty Lux 10, to sprzęgło po niedługim czasie zaczęło odgrywać numery Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:33, 03 Paź 2010
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


Jawek 50 ja leje hipola do maszyn ciężko pracujących i mam nowe lipne tarcze.



Jawek 50 napisał:
Co do słabnięcia.... Zaciera się silnik, w moim przypadku silnik parę razy "stanął" podczas jazdy, po wciśnięciu sprzęgła i przytrzymaniu 2-3 sek. można było jechać dalej.


W moim przypadku jest identycznie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Nie 12:34, 03 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:44, 13 Paź 2010
dychul
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna


Moim skromnym zdaniem dzwonienie może pochodzić od pierścieni i pobrzękiwanie ich jest często spotykane. Sprzęgło jeśli masz tarcze nowe to może nie jest dobrze wyregulowane. Powinien być luz 3 milimetry pomiędzy kapą, a tym popychaczem sprzęgła, do którego mocujemy linkę. Nie wiem czy motor słabnie, czy zaciera się i staje tłok. Zwykle to drugie następuje momentalnie z dziwnym odgłosem zgaśnięciem sprzętu i w przypadku braku refleksu zablokowaniem tylnego koła. Jeśli słabnie to możliwe że jest syf w układzie paliwowym i nie dostaje paliwa. U mnie tak było i po oczyszczeniu sitka kranika w zbiorniku motor śmiga jak "szczała"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dzwonienie z silnika
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin