| dziwna sprawa | |
Wysłany: Pon 13:55, 16 Lip 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
otóż chodzi mi o to, że jadąc ogarkiem przejade jakieś 2-3km i muszę zmienić świece na chłodną gdyż jak się rozgrzeje dosyć to gaśnie
dziwi mnie to gdyż z chłodną świecą pali i przejedzie też tak ze 2-3km i znów muszę zmienić świecę na chłodną i pali dalej
odrazu mówię że nie zalewa świecy jest ładna rdzawo-brązowa a jak silnik gaśnie na ciepłej świecy to iskra wciąż jest (niestety czy przy ciepłym czy przy zimnym silniku iskra jest moim zdaniem dość słaba)
co może być powodem tego że muszę ciżgle zmieniać świecę na chłodną po przejechaniu tak niewielkiej odległości bo przecież tak się nie da jeździć!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 14:38, 16 Lip 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:42, 16 Lip 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakiej ciepłoty teraz używasz? Popróbuj z różnymi ciepłotami |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez necroorcen dnia Pon 15:01, 16 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:47, 16 Lip 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:14, 16 Lip 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
próbowałem na f95 i f75 i na obu jest to samo proszę o dalsze pomysły |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:06, 16 Lip 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po tym jak zgaśnie od razu wkręcasz świecę i jedziesz czy moto może ostygnąć ?
Bo może to inna przyczyna np. cewka W/N, kondesator. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:01, 16 Lip 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
wkręce chłodną świecę i mogę jechać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:11, 17 Lip 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silnik bardzo się grzeje? Np. czy fajka jest goraca? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:16, 17 Lip 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a ile ma V cewka wysokiego napięcia (ta pod bakiem) może robi taki prąd że jest za duży i świeca się za bardzo nagrzewa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:02, 17 Lip 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jawkowicz, a jaki to ma wpływ? Wiesz, do czego służy ta cewka? M.in. zmienia napięcie, które idzie na świecę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 12:56, 17 Lip 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
temperatury fajki szczerze mówiąc nie sprawdzałem a silnik jak sie jeździ przy 30 stopniach to wiadomo ze będzie ciepły
cewke mam 6v (wiem że niektórzy stosują 8v) ale cewka butelkowa przekształca tylko napięcie na wyższe by pojawiła się iskra na świecy a to ile V daje na wyjściu zależy od jej budowy a nie od tego ile V ma na wejściu (to tak tylko pro forma) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:07, 18 Lip 2007 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak miałem motyl swiece to tez tak mialem kupiłem nowom i zaczął chodzic kup moze swiece NGK albo ja teraz mam championa od poloneza i ładnie chodzi nawet. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:19, 18 Lip 2007 |
|
|
Studi |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 09 Lip 2007 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprobuj z ciepłota F80 F85 gdy jezdziłem na f75 to przejechałem moze 10-15km i mi saczełą przerywac prace silnika wkreciłem F80 i jezdze do dzis albo to wina cewki wymien na inna.. poprobuj tez moze byc wina fajki przy duzej temp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|