|
 | Dławik |  |
Wysłany: Śro 21:08, 29 Sie 2007 |
|
|
| jaromirek6446 |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 18 Kwi 2006 |
| Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Zakroczym |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| witam dzisiaj wyciągnełem z tłumnika ten cały wkład i gdzie jest ten dławik nie wiem gdzie on jest POMOCY !!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| |
|
 |
Wysłany: Śro 21:13, 29 Sie 2007 |
|
|
| kamasutras |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 15 Sie 2007 |
| Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Orzesze |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
SIemka
no wlasnie ten wklad jest dlawikiem
takie 2 dekle polaczone ze soba rurkami aby go odblokowac nalezy te dwie mniejsze przewiercic na wylot.
Pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:34, 30 Sie 2007 |
|
|
| mangus |
| Mega Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 02 Cze 2007 |
| Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale to podobno nic nie daje, tylko Jawa staje się głośniejsza więc nie radzę  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:21, 31 Sty 2008 |
|
|
| jaakub16 |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 20 Sty 2008 |
| Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Zgadzam sie z tobą kolego magnus rozwiercanie nic nie daje wiem to od kumpla który jest mechanikiem i ma Jawke |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:31, 31 Sty 2008 |
|
|
| koniu32 |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 07 Paź 2007 |
| Posty: 114 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Ostrów Wielkopolski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kurcze a ja to rozwierciłem a jak to można naprawić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:32, 31 Sty 2008 |
|
|
| Irzyk |
| Dziad |
|
| |
| Dołączył: 09 Kwi 2007 |
| Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Ja też swoim początkująco-mechanicznym okiem nie widzę sensownego w tym rozwiercaniu. Możesz zmodyfikować tłumik wg Leśnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:04, 31 Sty 2008 |
|
|
| adik93 |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 28 Sty 2008 |
| Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
| Skąd: Żory |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| każda zmiana właściwości tłumika w 2takcie robi jakąś różnicę, najczęściej wychodzi taki efekt jakiego by się nie chciało, dlatego trzeba wiertać w takich miejscach gdzie silnik trosze zyska na mocy ale zaś bez przesady,. z drugiej zaś strony nie wiem co wy widzicie w złego w większej głośności motorka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:14, 31 Sty 2008 |
|
|
| pawlak200192 |
| Uzależniony od forum |

|
| |
| Dołączył: 18 Cze 2007 |
| Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja rozwierciłem te 2 małe dziury i tą duzą. I nie widze duzer róznicy w głosnosci  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:32, 31 Sty 2008 |
|
|
| Irzyk |
| Dziad |
|
| |
| Dołączył: 09 Kwi 2007 |
| Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak odpaliłem motor bez dławika też nie czułem różnicy w dźwięku. Wniosek - jeździjmy bez dławika! Buehehe  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:04, 31 Sty 2008 |
|
|
| konczyflugahugaluga |
| Rozmowny |

|
| |
| Dołączył: 29 Kwi 2007 |
| Posty: 188 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
| Skąd: Białystok |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Właśnie jest różnica jak ja odpaliłem bez dławika i śmigałem sie po ośce to ludzie z domów powychodzili wcześniej az tak im nie przeszkadzało. Dławik jest po to by wyciszać a nie po to aby był. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|
|