 | Co zrobić - rozpołowienie ? |  |
Wysłany: Śro 21:40, 14 Lis 2007 |
|
|
koniu32 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 114 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrów Wielkopolski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam,
mam takie małe pytanie dostałem od wuja jawke 50 sport stała w szopie około 20 lat. Była juz u mechanika (ale taki ze nawet oleju nie wymienił) ale wymienił platyny, tarcze sprzęgła, cewkę zapłonową i coś jeszcze w iskrowniku. Troche nia pojeździłem z kuzolem ale cos sie stało juz nie pamiętam co. Teraz nie chce wogule zapalic iskra raz jest raz nie co powinienem zrobic rozpołowic silnik wyczyscic wszystko?? dodam jeszcze ze jest lekko wyszczerbiony tłok na koncu do góry |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Śro 21:47, 14 Lis 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Sprawdź pierścienie może popekaly, skoro tyle stała,i posprawdzaj sobie wszystko...znajać mechaników to czesto jest tak że duzo z nich częśto robi to troche na odpieprz, bo duzo za naprawe takiej jawki nie dostana. Wiec nie chce im sie dokładnie robic bo sie nie opłaca.Skoro rozpołowiles silnik to mozesz zmienic,simeringi,i łożyska ,duzo za to nie zapłacisz ale dobry wydatek zrobisz.Posprawdzaj odrazu wałki, frezy na wałkach , itp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 23:03, 14 Lis 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
łożysk nie koniecznie musisz wymieniać bo jak już wymieniać to na porządne a koszt wszystkich będzie się wahał 100zł więc tylko simery wymień a tak jak raz ma iskrę a raz nie to ustaw zapłon a jak to nie będzie przyczyną to wymień kondensator albo wstaw ziemniak hehe <żart> tego nie wstawiaj normalnie kup w sklepie kondensator i wstaw elegancko do jawki  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:14, 14 Lis 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak bedziesz kupował kondesator to kup sobie najlepiej filmy Tefla , podobno są to najlepsze kondesatory do jawek. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:19, 14 Lis 2007 |
|
|
koniu32 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 114 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrów Wielkopolski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja napisałem ze nie rozpołowiłem silnika. a wogule jak to zrobic zdjac sprzegło odkręcić śrubki te dogury i na dole i co dalej ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:25, 14 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Firma Tesla
No odkręcasz dekle, zdejmujesz zapłon, sprzęgło, śrubki trzymające kartery, odkręcasz śruby automatu zmiany biegów, oczywiście, że zdejmujesz cylinder, i to raczej wszystko chyba, że coś mi umknęło.
Jak będziesz zdejmował sprzęgło (zabezpieczenia) to zakryj je ręką, żeby Ci nie poleciały w przestworza... :P
Jak masz komórkę z aparatem lub cyfrówkę to co chwilkę rób foty, aby wiedziec jak zlożyc z powrotem ten silnik! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 23:25, 14 Lis 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
w takim starym motorku powinieneś zrobić koniecznie: wymienić symeringi(najlepiej wszystkie)
kondensator i paltynki,cylinder oddać do szlifu i kupić nowy tłok z pierścieniami,
wymienić swiece na jakąs dobrą
dokładnie sprawdzić całą instalacje elektryczną
z tym zanikaniem iskry to moze być że nie ma masy na kondensatorze(musi mocne dotykać blaszki
sprzęgło jak rozebrąc:muisz zdjąć lewa pokrywe,potem reszta jest zabezpieczona segerami na tkai bolcach,uważnie je zdejmij,potem zdejmujesz dekielek które trzymaja segery na bolcach i masz tarcze sprzęgła
nie rozumiem jednej rzeczy,jak ten mechanik wymienił tarcze a nie zmienił oleju,po zmianie tarcz jest konieczna zmiana oleju |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 23:29, 14 Lis 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:49, 15 Lis 2007 |
|
|
koniu32 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 114 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrów Wielkopolski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ok jak czegoś nie będę wiedział to napisze  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:30, 22 Lis 2007 |
|
|
damiano341 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 16 Lis 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a ja mam problem bo lancuch na durzych obrotach na 1 biegu wpadl mi na przednia zebatke na 2 oczka i jawka sgasla no ale zalorzylem odpalam i po jakies 10 sek jak by wal zablokowalo 0o kopne znowu i znowu tak jak by blokowalo ale w ruznychodstepach biegi mam pierscieni cale zaplon ok rozpolowilem do polowy i dalj nie wiem co help me wal jest dobry lozysko tesz nie ma luzow ani szumien nic help |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:10, 22 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Rozpołowiłeś do połowy? Rozpołów całkiem i zobacz czy w środku nic się nie stało. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:27, 22 Lis 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
rozpołów silnik,nie zapomnij jak skrzynia złożóna jest,dokładnie wszystko obejrzyj i to pewnie ci uwaliło jakiś ząbek,mozłiwe że zgiał sie jakiś wałek itd. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:41, 28 Lis 2007 |
|
|
damiano341 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 16 Lis 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
myslalem nad ytm co bylo mowione wyzej bo na 1 na maxa prawie to duza moc wiec pewnie urwalo zabek od zebatki w skrzyni i co sie okazalo ze prawda:))tylko nie wiem czy zebatke teras dostane ;/pozdro  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|