Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » ciężko się wkręca z niskich obrotów na wyższe Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 19:44, 03 Gru 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Przyspiesz zapłon ustaw na 1,7mm przed GMP i wymień świece


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:22, 03 Gru 2009
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


Świeca 95 Nie żadna "Super tylko oryginalna PRL z Kaszlaka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:27, 03 Gru 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


A dobrze wyczyszczona Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:13, 03 Gru 2009
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Wsadź dla pewności F75 i zobacz jak wtedy pali, ewentualnie potem wymienisz na inną.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:49, 04 Gru 2009
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


rutkowski napisał:
A dobrze wyczyszczona Question



"......." Laughing


To znaczy te elektrody w miejscach gdzie puszcza iska jest idealnie czysta a reszta izolatorami wszystko wokół niego brudne.
ale w sumie nie mam co narzekać pali ładnie jak ciepły to za 2.

Mam problem. Gdy rano chce jechać rano do szkoły(7:00) chce odpalić pali za 1 bez gazu, ale nie da się dodać gazu, bo natychmiast gaśnie
, a na wolnych obrotach też się nie utrzyma. Jest tak zamulony, że zanim się rozgrzeje to z 5 razy mi zgaśnie!
Musze go rozgrzać potem jest dobrze.

Ja rozumiem, że każdy silnik trzeba rozgrzać przed jazdą i każdy silnik muli gdy lodowaty, no ale bez przesady!.

Co robić? Zmienić świece z 95 na 75? Więcej przelewać? Przed odpaleniem zatkać dolot powietrza?

Mam jeszcze oryginalną 75 z Wułeski. Założyć? bo świeca o ciepłocie 95 nie nadaje się na zime.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pią 16:04, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:42, 04 Gru 2009
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Wsadź F75. U mnie załatwiło to dużo problemów. Na tej świecy to mi pali zimna po przepchaniu 30 cm (nie mam kopnika) i trzyma wolne obroty... Jak to nic nie da to możesz minimalnie przyśpieszyć zapłon ale spróbuj narazie ze świecą pokombinować, możesz też zmniejszyć nieco przerwę na elektrodach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:53, 04 Gru 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Dziwne, moja jawa nawet przy -15 pali normalnie i od razu po odpaleniu można jechać.
Wkręć tą f75 i wyreguluj zapłon i gaźnik, profilaktycznie wymień też kondensator

A co do świec to załatw sobie jakiegoś starego Boscha, o niebo lepiej się sprawują od iskry


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Pią 16:59, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:40, 04 Gru 2009
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


Niewiem jak Stare ale Nowe boschy w silniku jawki to dno i żal....... Podobno te świece nie znoszą warunkuw silnika 223

Mam pytanie z całkiem innej paki.
Czy moge wypolerować błotniki czy on nie zardzewieje?
Bo chciałbym wypolerować ale boje się że zadzerwieje Hrm
Czy jakbym pokrył wypolerowany błotnik bezbarwną farbą to by było dobrze?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pią 17:43, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:58, 04 Gru 2009
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Podejrzewam, że zardzewieją i to dosyć szybko... Bezbarwny lakier powinien zdać egazmin.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:21, 04 Gru 2009
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


Powinien zdać egzamin czy zda egzamin ? Mr. Green potrzebuje odpowiedzi szybkiej. Nie chce zrobić wioski. I jak to będzie mniej więcej wyglądało?

Ile kosztuje niklowanie takiego błotnika?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pią 20:36, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:28, 04 Gru 2009
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Niklowanie to dość kosztowna sprawa. Wpisz w googlach takie usługi to się dowiesz...A jak ci wyjdzie "wioska" to se to zedrzesz i położysz lakier jakiś kolorowy, jaki problem? Powiem tak: Lakier bezbarwny musi zdać egzamin. Nie wiem jaki to będzie efekt ale będzie to na pewno warstwa ochronna. Spróbuj, co ci szkodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:45, 05 Gru 2009
Darko255
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


apropo jawki na jakim rowku masz igłe ustawioną


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:40, 06 Gru 2009
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


na najuboższą.(Na 4 od góry)

Ale problem już rozwiązany! wystarczy zatkać filtr powietrza, odpalić i po kilku sekundach odetkać Mr. Green

Tak poza tym jawka pali gdy zimna na 1 ząbek i bez gazu! Na ciepłym zawsze za 1. chyba że go zaleje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Nie 9:51, 06 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:54, 06 Gru 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Złoty, ja kopiłem ostatnio nowego BOSCH'a SUPER PLUS WR7BC i sprawuje się wyśmienicie. Więc nie oceniaj książki po okładce


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ciężko się wkręca z niskich obrotów na wyższe
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin