| 
 
 
	
	
		 Wysłany: Pon 12:55, 10 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| wojtas91 |  
				| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  
				 |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 22 Lut 2006 |  
					| Posty: 2086 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Wschowa |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			hehehe nie... Na pewno nie to. Bo to jest 60cm3 i na innym silniku śmigałen na tym i było okej  
 
 
Ej wiara   Tym ze sie tak dusiła i gasła, to było spowodowane tym, że nie były dysze wkręcone na maxa. Były lekko poluzowane, że ręką można by je wykręcić. Bo czyściłem gaźnik i zapomniałem ich dokręcić  
 
Ale pośmigałem z 5 minut i na połówkach silnik taki gorący ze sie poparzyłem. Coś około takiej temperatury jak na cylindrze   Cylinder tesh gorący jak nigdy   I nawet klapa iskrownika gorąca (nie aż tak jak połówka, ale jest). Zawsze jak po śmiganiu dotykałem tej klapy, to była lekko ciepła, a teraz gorąca. Co to jest ?     | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
     |  | 
        |  
         |  
    
  |  |   |  
 
	
	
		 Wysłany: Wto 15:07, 11 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| Kozioł |  
				| Administrator |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 16 Lut 2006 |  
					| Posty: 911 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			Może coś trze, bo tarcie generuje ciepło. ---------------------------- Ale to profesjonalnie brzmi   | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Wto 16:24, 11 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| wojtas91 |  
				| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  
				 |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 22 Lut 2006 |  
					| Posty: 2086 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Wschowa |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			No myślałem, że to cewki trą i właśnie zdjęłem świetlne i zostawiłem samą zapłonową i podniosłem jątroche od magneta. Wiec to nie cewki.
 
Aha i całe magneto tesh jest gorące.
 
Czy to wina tych rypanych simeringów   Tak powinno być, za nim sie dotrą, bo nie wiem czy zakładać ten stary silniik czy z tym się bawić...   | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Śro 21:30, 12 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| lukaszek56 |  
				| Weteran Forum |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 12 Kwi 2006 |  
					| Posty: 873 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 2/5
  |  
					| Skąd: Białystok |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			może z tym sie  pobaw jak nie zrobisz to założysz stary   | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Śro 23:23, 12 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| gniewny |  
				| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  
				 |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 17 Mar 2006 |  
					| Posty: 2718 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Unin na Wyspie Wolin |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			Poczekaj aż się dobrze dotrą    | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Czw 12:00, 13 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| lukaszek56 |  
				| Weteran Forum |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 12 Kwi 2006 |  
					| Posty: 873 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 2/5
  |  
					| Skąd: Białystok |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| no a może jeszcze pojeździsz i dotrzesz | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Czw 13:46, 13 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| gniewny |  
				| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  
				 |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 17 Mar 2006 |  
					| Posty: 2718 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Unin na Wyspie Wolin |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			A ty masz przecież założony ten nowy cylinder, który musi sie jeszcze dotrzeć   a to normalne, że się grzeje podczas docierania   | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Czw 13:56, 13 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| Paweł16 |  
				| Początkujacy |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 11 Lip 2006 |  
					| Posty: 33 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Rawa Mazowiecka |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| Zgadzam się z gniewnym przy nowycz cylindrach tak jest | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Czw 15:08, 13 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| wojtas91 |  
				| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  
				 |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 22 Lut 2006 |  
					| Posty: 2086 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Wschowa |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			Ale na tym starym silniku, jak włożyłem 60cm3 po raz pierwszy, to aż tak się nie nagrzewał. A już troche dotarłem ten cylinderek, bo zrobiłem ok. 300km. Więc cylinder raczej odpada. 
 
I jeszcze mam problem ze sprzęgłem... Cięgnię ostro, a jak podciągnę sprzęgło, to później ślizga się sprzęgło przy kopaniu (odpalaniu)
 
Dziś kupiłem nowe tarcze i chyba je założe do tego starego silnika i ten silnik do ramy i bede chulał   Co Wy na to ?   | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
  |  |   |  
 
	
	
		 Wysłany: Czw 20:38, 13 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| lukaszek56 |  
				| Weteran Forum |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 12 Kwi 2006 |  
					| Posty: 873 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 2/5
  |  
					| Skąd: Białystok |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			no jak chcesz jak silnik w dobrym stanie to czemu nie. A tak apropo twojego powyższego posta to ja też tak mam jak założysz i wyregulujesz to powiedz czy to coś dało bo chce wiedzieć czy to złużyte sprzęgło   | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
  |  |   |  
 
	
	
		 Wysłany: Pią 1:12, 14 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| wojtas91 |  
				| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  
				 |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 22 Lut 2006 |  
					| Posty: 2086 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Wschowa |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			No właśnie nie wiem co w tym silku teraz jest co mam go teraz w ramie. Okapca mi cały czas świece na czarno. Bez filtra na razie jeżdzę. Iglica na najwyższym rowku, a blaszka w komorze pływakowej na max do dołu. I simeringi nowe wszystki w silniku i świeca czarna i chyba dlatego mi ona przerywa, jak sie nagrzeje i chcem odpalić.
 
Więc co   Bo w tym silniku jest lepszy wał [ma mniejszu luz na wale]. Są nowe simeringi. Nie jest uszczerwiony ten uchwyt od nużek od spodu od jednego dekla. W tamtym silniku jeden gwint na połówce jest zjechany, a tutaj nie.
 
Więc co robić z tymi silnikami   | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
  |  |   |  
 
	
	
		 Wysłany: Pią 8:13, 14 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| lukaszek56 |  
				| Weteran Forum |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 12 Kwi 2006 |  
					| Posty: 873 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 2/5
  |  
					| Skąd: Białystok |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| No to chyba bierz ten co ma simeringi wymieniane i mniejszy luz na wale | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Pią 9:22, 14 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| tony d |  
				| Zagubiony na Forum |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 06 Lip 2006 |  
					| Posty: 841 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: WILAMOWICE |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| mi się wydaje ze sie tak nagrzewa bo jest upał | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Pią 9:45, 14 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| lukaszek56 |  
				| Weteran Forum |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 12 Kwi 2006 |  
					| Posty: 873 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 2/5
  |  
					| Skąd: Białystok |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			pewnie tak i nie do końca dotarty to sie nagrzewa szybko   | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Pią 12:02, 14 Lip 2006 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| wojtas91 |  
				| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  
				 |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 22 Lut 2006 |  
					| Posty: 2086 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Wschowa |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			Aha i jeszcze w tym co teraz mam, to dwójka czasem nie wskakuje... 
 
No i co zrobić, z tym, że świece okopca na czarno???
 
 
Okej, wsadziłem ten silnik stary. Dałem do niego nowe tarczki sprzęgła. Odpaliłem i odpaliła   Tylko muszę olej kupić nowy i wlać i bede chulał   | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
 
		
	
	 
	 |