 | Cieknie i tu i tam :) |  |
Wysłany: Pią 2:12, 16 Mar 2012 |
|
|
ASO |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 27 Lip 2011 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pisz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam
Mam pytanie, przechylając jawkę do spuszczenia oleju ( lekko) z tego miejsca gdzie oznaczone jest strząłką benza mi uciekała jak z otwartego kranika.... to tak powinno być ?
[link widoczny dla zalogowanych]
2. Czy ten cieknący olej oznacza musowe rozpołowienie silnika ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Wybaczcie, jeżeli forma pytań mało zrozumiana (pacz godzina).
Dzięki za odp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pią 7:33, 16 Mar 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1077 |
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Z gaźnika zawsze cieknie. ;p Dlatego do Jawki przewidziany był okapnik. A pod silnikiem masz poprostu nieszczelną uszczelke.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:56, 16 Mar 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Gaźnik można zatkać, cały opis w moim wątku w Tutorialach.
Pod spodem jak mocno olej nie spierdziela, typu nie zostawia pod sobą kałuży oleju, to osobiście bym to olał. Za dużo babraniny specjalnie silnik rozpoławiać, jeśli niekoniecznie dobrze będą uszczelnione kartery. A z czasem i tak się zasyfią... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:36, 16 Mar 2012 |
|
|
ASO |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 27 Lip 2011 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pisz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Misiak, jak by tak miało być cały czas, to producenci przewidzieliby wężyk od tego miejsca w stronę baku na te wielkie ilości benzyny... :P
Irzyk dzięki
Pod spodem mocno nie leci, kropelki czasem się zbierają jak widać. Myślę, że odtłuszczę dół, zobaczę gdzie może sie dokładnie zbiera, następnie znów odtłuszczę i pojadę silikonem  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:22, 16 Mar 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Producenci przewidzieli, żeby silnik się nie zalewał w czasie postoju.
Może i można tak zrobić, ale kwestia trwałości. Mimo wszystko do odważnych świat należy, działaj. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:02, 16 Mar 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |

|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Spróbuj spuścić olej i dociągnąć wszystkie śrubki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:10, 17 Mar 2012 |
|
|
ASO |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 27 Lip 2011 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pisz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Spust olejowy swego czasu można było wyciągnąć bez kręcenia śrubą, teraz jest git, nie chcę tego ruszać żeby później znów nie mieć problemów  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:20, 17 Mar 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zdarza się. Dokręcanie śruby o tak dużej średnicy w aluminium jest jak jazda bez gumy, niby fajnie, ale jak wpadnie to po całości.
O ile mnie pamięć nie myli, to tam jest korek wykonany ze śruby M8, w takim wypadku najlepiej dorwać śrubę M10x1 - drobnozwojna, do tego przegwintować na nowo otwór. Powinno trochę dłużej potrzymać... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:33, 17 Mar 2012 |
|
|
ASO |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 27 Lip 2011 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pisz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Teraz nie jestem w stanie powiedzieć jak jest, gdyż poprawiał to znajomy mechanik i jak widać nic tam nie cieknie Nie chcę więc tego ruszać.
Zboczę trochę z tematu....Oglądając filmy na YT ludzie potrafią na seryjnej jawce w piasku obrócić koło stojąc, ja za cholery nie mogę bo w momencie gaśnie, kompresja ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 10:54, 17 Mar 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zapewne tak ale przełożenie taż ma coś tutaj do powiedzenia ...
ja mam co prawda ogara ale lacza smażę bez problemu na 3 biegu na asfalcie i na gumę go wyrwę bez problemu
a setup mam teraz :
-55ccm chińskie (w starym pożegnał się pierścień i do szlifu )
- zębatka zdawcza 12z
- spawak strojony na 8500rpm ale wbity do połowy ... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|