Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Cieknie i tu i tam :)
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Cieknie i tu i tam :)
PostWysłany: Pią 2:12, 16 Mar 2012
ASO
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz
Płeć: Mężczyzna


Witam Smile

Mam pytanie, przechylając jawkę do spuszczenia oleju ( lekko) z tego miejsca gdzie oznaczone jest strząłką benza mi uciekała jak z otwartego kranika.... to tak powinno być ?
[link widoczny dla zalogowanych]
2. Czy ten cieknący olej oznacza musowe rozpołowienie silnika ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Wybaczcie, jeżeli forma pytań mało zrozumiana (pacz godzina).
Dzięki za odp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:33, 16 Mar 2012
misiak162
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa


Z gaźnika zawsze cieknie. ;p Dlatego do Jawki przewidziany był okapnik. Smile A pod silnikiem masz poprostu nieszczelną uszczelke..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:56, 16 Mar 2012
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Gaźnik można zatkać, cały opis w moim wątku w Tutorialach.

Pod spodem jak mocno olej nie spierdziela, typu nie zostawia pod sobą kałuży oleju, to osobiście bym to olał. Za dużo babraniny specjalnie silnik rozpoławiać, jeśli niekoniecznie dobrze będą uszczelnione kartery. A z czasem i tak się zasyfią...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:36, 16 Mar 2012
ASO
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz
Płeć: Mężczyzna


Misiak, jak by tak miało być cały czas, to producenci przewidzieliby wężyk od tego miejsca w stronę baku na te wielkie ilości benzyny... :P

Irzyk dzięki Smile
Pod spodem mocno nie leci, kropelki czasem się zbierają jak widać. Myślę, że odtłuszczę dół, zobaczę gdzie może sie dokładnie zbiera, następnie znów odtłuszczę i pojadę silikonem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:22, 16 Mar 2012
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Producenci przewidzieli, żeby silnik się nie zalewał w czasie postoju.

Może i można tak zrobić, ale kwestia trwałości. Mimo wszystko do odważnych świat należy, działaj.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:02, 16 Mar 2012
Stachu.G
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna


Spróbuj spuścić olej i dociągnąć wszystkie śrubki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:10, 17 Mar 2012
ASO
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz
Płeć: Mężczyzna


Spust olejowy swego czasu można było wyciągnąć bez kręcenia śrubą, teraz jest git, nie chcę tego ruszać żeby później znów nie mieć problemów Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:20, 17 Mar 2012
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Zdarza się. Dokręcanie śruby o tak dużej średnicy w aluminium jest jak jazda bez gumy, niby fajnie, ale jak wpadnie to po całości.
O ile mnie pamięć nie myli, to tam jest korek wykonany ze śruby M8, w takim wypadku najlepiej dorwać śrubę M10x1 - drobnozwojna, do tego przegwintować na nowo otwór. Powinno trochę dłużej potrzymać...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:33, 17 Mar 2012
ASO
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz
Płeć: Mężczyzna


Teraz nie jestem w stanie powiedzieć jak jest, gdyż poprawiał to znajomy mechanik i jak widać nic tam nie cieknie Smile Nie chcę więc tego ruszać.
Zboczę trochę z tematu....Oglądając filmy na YT ludzie potrafią na seryjnej jawce w piasku obrócić koło stojąc, ja za cholery nie mogę bo w momencie gaśnie, kompresja ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:54, 17 Mar 2012
v max96
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa / cieszyn
Płeć: Mężczyzna


zapewne tak ale przełożenie taż ma coś tutaj do powiedzenia ...
ja mam co prawda ogara ale lacza smażę bez problemu na 3 biegu na asfalcie i na gumę go wyrwę bez problemu
a setup mam teraz :
-55ccm chińskie (w starym pożegnał się pierścień i do szlifu )
- zębatka zdawcza 12z
- spawak strojony na 8500rpm ale wbity do połowy ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cieknie i tu i tam :)
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin