Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » brak sprzęgła :(
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
brak sprzęgła :(
PostWysłany: Pią 22:37, 02 Kwi 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


witam jechałem sobie ogarkiem i nagle chcę wcisnąć sprzęgło a ono niedziała linka jest wporządku mam orginalne sprzęgło od remontu w sprzęgle były wymienione tarczki i wszystko było git do tego czasu. chciałem odkręcić dekiel ale nie umiem ponieważ śruby były zakręcane pistoletem macie jakiś sposób na te śruby i na to sprzęgło ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:29, 02 Kwi 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Śruby opukaj młotkiem przez śrubokręt itp. ,a co do sprzęgła to wyreguluj je Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 7:59, 03 Kwi 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Sprzęgło albo do regulacji, albo odkręcił ci się kosz. Co do śrub to tak jak cross pisze, płaskim śrubokrętem na koniec śruby i walnij młotkiem, zgodnie z ruchem do odkręcania, czyli odwrotnie do ruchu wskazówek zegara Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:04, 03 Kwi 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


a powiedzcie mi jak dokręcić ten kosz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:09, 03 Kwi 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Po prostu klucz nasadowy nr 14, z tego co pamietam. Ważne jest, żebyś potem zaklepał podkładkę na nakrętkę. To musi być specjalna podkładka, która w dodatku zaczepi się o jeden z "bolców". Wtedy ci się nie odkręci Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:59, 04 Kwi 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


a tak przy okazji to powiedzcie jedną rzecz otóż wsadziłem gaźnik simsona poniważ ze starym coś się stało lecz niewiem co miałem na nim słaby Vmax nie kiedy nie wkręcał się na maks obroty i miałem spore problemy z odpalanie a gaźnik regulowałem na 10000 sposobów i ciągle był ten sam efekt, wszystko było super uszczelnione 0 lewego powietrza, gaźnik był czyściutki nawed go wygotowałem i wypolerowałem a i tak nie chciał dobrze jeździć po wmontowniu chińskiego 16n1-12 problem zniknoł więc co mogło być przyczyną???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:35, 04 Kwi 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Może po prostu lepiej wykonany gaźnik, lepsze rozpylenie paliwa, a tak nawiasem... To jak zrobiłeś króciec? Bo sam ostatnio się zastanawiam nad zmianą gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:40, 04 Kwi 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


kruciec zrobiłem tak: wziołem orginalny kruciec obciołem końcówkę od strony gaźnika i wyciąłem z balchy taką żeby odpowiadała rozstawem śrub do gaźnika z simsona poczym przyspawałem (mam gaźnik starego typu 16n1 na szeroką przepustnicę dlatego musiałem dorabiać ten kruciec , te nowe gaźniki to ponoś kicha) no i jeszcze zeszlifowałem żeberka z cylindra (bo komora pływakowa jest za duża) poczym wyłamałem je kleszczami lecz pamiętaj że jak kupujesz ten gaźnik to 16n1-11 albo 16n1-12 bo na innych jawki się zalewają i nie idzie wyregulować Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:42, 04 Kwi 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Inne gaźniki np. gaźnik z wsk jest dobry na wysokie obroty by podawał dużą ilość paliwa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
brak sprzęgła :(
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin