Wysłany: Sob 11:02, 07 Kwi 2007 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może gubi iskrę  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Sob 11:23, 07 Kwi 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a ja myśle że może być źle uszczelniony na połówkach jak Ci powiedziałem na gg...tylko trudno w to uwierzyć bo zrobiłeś generalke i napewno dobrze uszczelniłeś silnik, ale myśle że to może się z tym komplikować. Jakaś małe nieuszczelnienie na połówkach przy wale korbowym i tak może robić...narazie zaczekaj może inni doradzą i się problem wyjaśni, ale jeśli nic nie pomoże z możliwych tu porad to będziesz zmuszony na ponowną rozpołówke i dokładne uszczelnienie silnika  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 13:38, 07 Kwi 2007 |
|
|
P-men |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 13 Lut 2007 |
Posty: 74 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Spróbuj go wkręcic na najwyzsze obroty, niewiem z popychu albo troche benzyny do gaznika przrez filter wlej. Zobacz ile pochodzi na najwyzszych obrotach. Przy tej usterce o której ja myśle moto powinien pochodzić z 5-6 sekund, potem padnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:14, 07 Kwi 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
na najwyzszych chodzi z 4 sekundy jak dobrze pujdize. Ale nie zawsze. Co to za usterka ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:23, 07 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Potem jak zgaśnie jak świeca jest ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 15:25, 07 Kwi 2007 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To co napiszę może zabrzmieć trochę dziwnie, ale musimy wyczerpać wszelkie możliwości. Nie wiem w jakich warunkach stała Jawka przez zimę - jeżeli w tamtym pomieszczeniu mogła sie osadzać wilgoć z powietrza, to może być to co potrafi napsuć nerwów. Przyjrzyj się dobrze stykom przerywacza - jeśli miały kontakt z wilgocią przez długi czas, ich powierzchnia mogła skorodować - co widać jako lekkie tylko zmatowienie, taki szary odcień, nie żadna rdza. Papier ścierny 800 lub podobny powinien załatwić sprawę. Ubiegłej wiosny straciłem cały dzień probując odpalić maszynę - i w końcu wyszło, co ją boli. Tyle że u mnie w garażu warunki do żimowania są dość paskudne, wiec tym razem jesienią styki potraktowałem kroplą WD 40. Sprawdź, może tam tkwi problem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 15:51, 07 Kwi 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
raczej nie bo iskra jest ok. Jak odpale maszyne dam opór gaz to pochodzi chwile i gaśnie, a nalot na świecy można zaliczyć do prawidłowego. Dośc ciemny ale matowy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:04, 07 Kwi 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hmm... obiawy są jakby niedostawał paliwa i się dusił hmm... a sprawdzałeś może zaworek w komorze pływakowej może się zacina a i jeszcze jedno czy czyściłeś kranik ? może przez zime wszystkie syfy w nim osiadły? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:24, 07 Kwi 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
czyściłem, a zaworek ok. Idę sprawdze cewke pod bakiem. Iskra jest ok, ale moze pod ciśnieniem zanika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:19, 07 Kwi 2007 |
|
|
P-men |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 13 Lut 2007 |
Posty: 74 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Sprawdź jeszcze ten pręcik od pompki, powinien być dużo wysunięty, nieraz się blokada może wyśliznąc i motor pali z trudnością albo wcale. Miałem to samo 10 km mósiałem pchać motorek do domu!! Bo nie chciał odpalić. Blokada może wyskoczyć bez przyczyny, takje już są jawki
[link widoczny dla zalogowanych]
Spróbuj go jeszcze odpalić bez tej pokrywy gaźnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:57, 07 Kwi 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ale to nie ma znaczenia. Kiedyś jak mi wyskoczyła pompka to jeździłęm bez niej i było ok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:08, 07 Kwi 2007 |
|
|
P-men |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 13 Lut 2007 |
Posty: 74 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Właśnie ta pompka ma znaczenie, zdejmij całą pokrywę gaźnika!!!! Też kiedyś miałem taki problem jak ty,gdy zdjełem pokrywe, zaczą normalnie chodzić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 16:04, 10 Kwi 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wydaje mi się że problem tkwi w gaźniku. A dokładniej chodzi o to że jest mocna zatkany. Wczoraj zrobilem specialną "mieszankę czyszczącą" i trzymałem go w niej kilka godzin. Puźniej wsadziłem go do wody i gotowałem. Wydaje mi się ze rozpylacz się odetkał. Jutro założe gaźnik i zobaczymy, a puki co czekam na dalsze rady.
10.04.2007 15.59
Wymieniłem kondensator na inny znaleziony wśród gratów. Zapalił z pierwszego i świetnie wbijal się na obroty, lecz trwało to krótko. Za 10 minut juz nie było tak pięknie. Odpalił po solidnym przelaniu dopiero za któryms razem i chodzil gorzej, ale nadal nieźle. Kondensator który założyłem "nie był pierwszej jakości". gdyby był dobry, nie lezałby ze smieciami. Idę do sklepu kupie kondensator i nową świece NGK. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 23:20, 10 Kwi 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kup sobie moze kondenstator od malczana |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:06, 11 Kwi 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
założyłem nowy kondensator i jest ok. Teraz po tuningu to na pełnym gazie to ma głos jak ściagacz  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|