| BLAGAM POMOCY LUDZISKA!!OGAR MI GASNIE NA WOLNYCH OBROTACH | |
Wysłany: Czw 13:10, 17 Sie 2006 |
|
|
gre |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 17 Sie 2006 |
Posty: 104 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam moj problem dotyczy tego ze jak odpale mojego motorka to pochodzi chwilke i zaraz potem cos go dusi i gasnie! Potem nie moge go zapalic i nie ma iskry Niedawno robilem szlifa cylindra czy to moze miec jakis zwiazek?? Odpiszcie a ja pomoge wam w czym innym moze bo silnik przejrzalem na wylot juz!! moje gg 2538151 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:57, 17 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak wykręcisz świecę to jaka jest |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:37, 17 Sie 2006 |
|
|
gre |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 17 Sie 2006 |
Posty: 104 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jak wykrece swiece to jest cala czarna i mokra co moze byc przyczyna??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:46, 18 Sie 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to zadurzo paliwa daje i zalewa i dlatego gaśnie
weż tą blaszke w komorze pływakowej odegnij leciutko do dało aż dojdziesz do takiego stanu aż będzie ciemno brązowa i w miare sucha(jak na świece) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 8:39, 18 Sie 2006 |
|
|
gre |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 17 Sie 2006 |
Posty: 104 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z ta blaszka to niepomoglo! Wyginalem w ta i w ta i bez rezultatu swieca jest jaka byla! Mam chyba 15 swiec i na kazdej probowalem! Moze jakies inne sugestie?
Acha i jak mozna to chcialbym zeby wytlumaczono mi jasniej jak ustawic zaplon nie chce tego numery z bibulka,jak pokrecic calym magnetem i jak ustawic te styki przerywacza pliss! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:12, 18 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
A masz szczelinomierz i suwmiarkę Bo bez tego dokładnie zapłonu nie ustawisz A ile dajesz oleju A i zrób z blaszką to co radził ogar podegnij jej końcówkę w górę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:13, 18 Sie 2006 |
|
|
gre |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 17 Sie 2006 |
Posty: 104 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczelinomierz niebardzo suwmiarke mam zrobilem i nic nie dalo;((((( |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:20, 18 Sie 2006 |
|
|
gre |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 17 Sie 2006 |
Posty: 104 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acha i napisze mi ktos jak to zrobic z tym zaplonem?? Bo mi sie zaraz srubki przekreca od tego krecenia w ta i w ta!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:51, 18 Sie 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może iglice masz za wysoko (powiedz na którym rowku ją masz) i sprawdź jak ze stanem filtra powietrza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:58, 18 Sie 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
mialem to samo poziom umnie sie sam zmienial n iglicy i zalewalo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:04, 19 Sie 2006 |
|
|
gre |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 17 Sie 2006 |
Posty: 104 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iglice mam na srodkowym (2 od gory) rowku a filtr byl czyszczony miesiac temu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:20, 19 Sie 2006 |
|
|
gre |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 17 Sie 2006 |
Posty: 104 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acha i jeszcze jedno pytanie czy w tej rurze ktora idzie do filtra powietrza ma byc paliwo?? Bo ja mam ja cala mokra z apliwa!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:39, 19 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To normalne, że tam jest paliwo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:57, 19 Sie 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Normalne, bo na wysokich bierze sobie z tamtąd i wtedy jest sucha
A wiesz w jakim stanie masz simeringi Wymieniałeś je kiedyś, czy jeszcze nie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:43, 19 Sie 2006 |
|
|
gre |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 17 Sie 2006 |
Posty: 104 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wymienialem simeringi bo szlifa robilem. a jak wygladaja zle simeringi??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|