| 
 
 
  | biegi |   |  
 
	
	
		 Wysłany: Pon 13:44, 29 Cze 2009 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| maniak |  
				| Gaduła |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 28 Maj 2009 |  
					| Posty: 431 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
  |  
					 Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			pomocy!   
 
jechałem jawką z 65 i zaczełem zwalniać-chciałem dać na luz ale wł 2 no to szybko sprzęgło i na luzie lecę zwolniłem włączyłem 1 chcę 2 a tu nic
 
nie mam w ogóle 2 i 3 jest tylko 1 nie można jej włączyć ani wyłączyć 
 
pomóżcie
 
 
z góry dzięki | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
     |  | 
        |  
         |  
    
	
	
		 Wysłany: Pon 13:47, 29 Cze 2009 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| cross |  
				| JAWA50speed |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 15 Lip 2008 |  
					| Posty: 1671 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
  |  
					Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| Możliwe że ci wypadł młoteczek od zmnieniacza biegów bądź poszły tryby jedno jest pewne jak nie rozbierzesz silnika to niczego się nie dowiesz. | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Pon 14:35, 29 Cze 2009 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| michal_b17 |  
				| Zagubiony na Forum |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 04 Lis 2008 |  
					| Posty: 827 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| Spróbuj dokrecic automat zmiany biegów.To powinno pomóc jeżeli jest on poluzowany . | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
  |  |   |  
 
	
	
		 Wysłany: Pon 15:07, 29 Cze 2009 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| maniak |  
				| Gaduła |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 28 Maj 2009 |  
					| Posty: 431 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
  |  
					 Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			chłopaki zrzuciłem obudowę [mam pancerke] i okazało się że poszły frezy na automacie i uchwycie zespawałem i już śmigam;
 
thx za pomoc
 
 
 
pomóżcie znowu
 
nie zakładając nowego tematu mam problem, a mianowicie zrobiłem wszystko jak powyżej no i cóż trzeba się karnąć a więc 1 2 6 zwalniam zawracam jadę spokojnie a ty nagle stuki w silniku wjechałem na podwórko zgasiłem potem zapaliła bez problemu ale tak już zostawiłem boję 
 
co to może być? podejrzewam że pierśćień | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez maniak dnia Pią 22:08, 03 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
  |  |   |  
 
	
	
		 Wysłany: Pią 22:59, 03 Lip 2009 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| cross |  
				| JAWA50speed |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 15 Lip 2008 |  
					| Posty: 1671 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
  |  
					Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| A może łańcuszek sprzęgłowy dostał po piździe i wali o karter a jak nie to cyl i tamne sprawy. | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Pią 23:16, 03 Lip 2009 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| maniak |  
				| Gaduła |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 28 Maj 2009 |  
					| Posty: 431 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
  |  
					 Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| też brałem to pod uwagę jutro spr ale raczej to nie to | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Sob 8:57, 04 Lip 2009 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| Irzyk |  
				| Dziad |  
				 |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 09 Kwi 2007 |  
					| Posty: 1885 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| Łożysko wałka zdawczego ma luzy i sam wałek źle spasowany jest z zębatkami w silniku przez bicia... | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Sob 22:40, 04 Lip 2009 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| maniak |  
				| Gaduła |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 28 Maj 2009 |  
					| Posty: 431 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
  |  
					 Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| ale 1,5 roku chodziła bez zastrzeżeń łożysko było new | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Sob 23:47, 04 Lip 2009 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| Irzyk |  
				| Dziad |  
				 |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 09 Kwi 2007 |  
					| Posty: 1885 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| Jeszcze sprawdź może, czy to na pewno odgłosy ze skrzyni biegów, najlepiej tocząc się na zgaszonym silniku. Możliwe, że to styrany łańcuch i zębatki wołają o emeryturę... | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Sob 23:55, 04 Lip 2009 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| maniak |  
				| Gaduła |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 28 Maj 2009 |  
					| Posty: 431 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
  |  
					 Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			cross i irzyk chyba mają racje bo dziś rano na luzie ja odpaliem przegazowałem i pojechałem w trasę 2km chodziła bez zastrzeżeń i stuki ustawały po zwiększeniu prędkości;
 
jeszcze jedno stała się strasznie mułowata i słabo wbija na obroty co to może być?
 
czyżby łańcuszek? 
 
dodam że zapala bez problemu | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne 
	
	
		
			Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach 
		 | 
		
			Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)   
			Strona 1 z 1  
			 
			
		 | 
	 
	 
	 | 
 
	| 
	 | 
 
 
 
		
	
	 
	 |