ustawianie zapłonu nic nie daje bo najlepiej chodzi z ustawieniem jakie teraz mam. Gaźnik czyściłem ale to nie tego wina. A jeśli chodzi o stan paliwa to jak zmniejsze stan (blaszka na dół) to wtedy odpale bez gazu ale dam minimalnie więcej dazu i gaśnie (za mało paliwa). A jak dam większy stan (blaszka do góry) to np. Jak jade z góry na biegu i silnik sobie "pyrka" to jak po chwili chce przygazować to zero reakcji i dopiero po chwili załapuje i jedzie normalnie i przez chwilę przez rurę wylatuje więcej dymu. Chyba go zalewa. Popytam się kumpli może mają jakieś gaźniki to bym dał jakiś inny.
Wziołem się do roboty. Wyciągnołem kruciec. Wypolerowałem go w środku dokładnie. Zciągnołem cylinder wypolerowałem kanały dolotowe i wydechowe. Wyczyściłem głowicę. Dałem wszędzie nowe uszczelki (pod kruciec i na gaśnik. I założyłem inny gaźnik od kolegi za 10 zł I tera jawka chodzi jak powinna. Jest troche mniej żywa niż bez filtra ale moc jest podobna. Z filtrem muszę naprawdę mocno zebrać na jedynce żeby szedł dobrze na dwójce. Ale jak już są obroty to jawka idzie pod wszystkie góry.
......::::::Dzięki wszystkim i myślę że wątek można zamknąć:::::::.......
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2Idź do strony Poprzedni1, 2