Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » bardzo wysokie obroty jałowe
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
bardzo wysokie obroty jałowe
PostWysłany: Pią 9:45, 29 Cze 2007
disarms
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań


szukałem podobnych tematów lecz brak w nich odpowiedzi na mój problem
jechałem sobie wczoraj i silnik pracował bardzo ładnie powiedział bym idealnie lecz nagle staje pod światłami a tu silnik wyje jak głupi jak ruszyłem to nie musiałem nawet kręcić zbytnio manetką azu gdyż sam ciągnął troche
pomyślałem że może linka się blokuje lecz to nie to sprawdziłem też dysze gdyż jeśli nie daje odpowiednio paliwa to wkręca się też na wysokie obroty lecz to też nie to
gdy stoje na światłach przytykam troche rurke którą wchodzi powietrze do filtra i obroty wtedy ładnie spadają do takich jak powinny być i gdy trzymam przytkany ten otwór to jest ok i nawet można wtedy wkręcać na wysokie obroty normalnie z przytkaną tą rurką
oznacza to chyba że daje zbyt dużo powietrza lecz świeca ma odpowiedni kolor i dziś dla sprawdzenia podniosłem nawet trochę iglicę by zmienić trochę skład mieszanki ale nadal na jałowym wyje
zauważyłem także że od momentu kiedy zaczął mieć wysokie obroty trudniej jest mi go odpalić normalnie szło za 1 góra 2 razem a teraz to trzeba ze 3-5 razy kopnąć by odpalił
jeśli mieliście coiś podobnego lub macie jakieś pomysły co to może być piszcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:56, 29 Cze 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Zimering od strony iskrownika albo źle sie ułożył jak założyłeś nowe albo masz stary i jest do wymiany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:35, 29 Cze 2007
disarms
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań


simmering ma przejechane 210km dopiero a wcześniej wszystko było dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:11, 29 Cze 2007
nieutek
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza


uszczelnij sobie kolanko od gaźnika bo tam może ci się uszczelka wydmuchała a i jeszcze podnieś poziom paliwa w komorze pływakowej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:01, 29 Cze 2007
necroorcen
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Jakby miał za dużo powietrza w mieszance to by przerywał. Miałem podobnie i to od nieszczelnego gaźnika i króćca. Może być też od innych nieszczelności w silniku. Ogółem mówiąc, to pewnie przez lewe powietrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:06, 29 Cze 2007
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


nieutek napisał:
uszczelnij sobie kolanko od gaźnika bo tam może ci się uszczelka wydmuchała a i jeszcze podnieś poziom paliwa w komorze pływakowej.


miałem te same objawy i to mi pomogło Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:42, 29 Cze 2007
disarms
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań


zrobie wpierw uszczelnienie kolanka bo mniej problemów niż ściąganie iskrownika i wymiana simmeringu a jak uszczelnienie nie pomoże to za simmering się zabiore
ja gdy miałem kiedyś nieszczelne kolanko to wogóle nie chciała palić
zdam relacje jutro gdyż dziś już nie będe robił


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:00, 29 Cze 2007
necroorcen
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Najpierw uszczelnij układ paliwowy (gaźnik itd.) bo ja też miałem tak że mi obroty nie powracały na jawołe po puszczeniu manetki, i to było przez nieszczelny króciec Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:59, 29 Cze 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


pouszczelniaj wszystko i jak nie pomorze to zobacz co z symeringiem
dla kolegi padł po 5 km jak żle sie ułożył i wykręciło go na bok


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bardzo wysokie obroty jałowe
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin