| problem z dzwignia biegow | |
Wysłany: Sob 18:43, 13 Lut 2010 |
|
|
golab1234 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sty 2010 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hej Mam cezete 350 i mam problem z biegami a wlasciwie to podczas jazdy jak wbijam bieg z 1 na 2 i wyzsze to przeskakuje mi na kopniak i musze przy wbijaniu lekko odciągac w lewo i wtedy mi wchodzi bieg Co moze byc przyczyna ? mam ja od nie dawna i sie jescze nie znam na tych motorkach kolega mowil ze jakas sprezyna jest do wymiany |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:33, 14 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tzn jak przeskakuje bo zbytnio nie rozumiem posta ,a masz Kopkę mocno dokręconą ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:41, 15 Lut 2010 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może być walnięta spręzyna bo nie odbija dokladnie kopniaka od zmiany biegów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:16, 16 Lut 2010 |
|
|
golab1234 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sty 2010 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmmm podczas jazdy wrzucajac bieg czyli dzwignia w pozycj poziomej jest unoszona stopą w celu zmiany biegu na wyższy np 3bieg to ta stopka zamiast przełączyc na bieg 3 wskakuje w pozycje pionową nie zalączając biegu czemu ? co moge z tym zrobic? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 11:26, 16 Lut 2010 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak to zwykł mówić A. Borowczyk, wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że przyczyną jest sprężyna wałka kopnika. Możesz to dosyć szybko naprawić. Spuszczasz olej i odkręcasz lewy dekiel. Tam jest gumowa uszczelka więc nie będziesz musiał się bawić w klejenie na sylikon.
[link widoczny dla zalogowanych] Lecz na tym schemacie nie widać tej sprężyny natomiast widać sprężynę półksiężyca. Sprężyna wałka kopnika jest mniej więcej w tym samym miejscu tyle że tak jakby schowana pod nią. [link widoczny dla zalogowanych] też nie uświadczysz tej sprężyny gdyż jest ona schowana pod półksiężycem, a ta sprężyna którą widać to jest sprężyna półksiężyca. Aby wymienić/rozciągnąć sprężynę wyjmujesz wałek kopnika, a aby go wyjąć, obracasz nim troszkę w lewo włączając tym samym tryb zmiany biegów. Wałek powinien wtedy sam wyskoczyć. Jeżeli wyskoczy dość energicznie to będzie to znak, że przyczyną problemu nie jest owa sprężynka No to do dzieła!
Aha, gdy będziesz chciał to potem złożyć to postępujesz analogicznie. Wciskasz wałek a potem przekręcasz go w prawo po to aby Ci nie wyskoczył. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 18:30, 17 Lut 2010 |
|
|
golab1234 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sty 2010 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no wlasnie jak kolega napisal to ta sprężyna rozciągnołem ją i teraz jest dobrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:41, 17 Lut 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Skoro się wyjaśniło to zamykam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|