 | tłok |  |
Wysłany: Śro 21:15, 26 Sie 2009 |
|
|
ja |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 77 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mam taki tłok trochę uszczyrbany (jak na zdjęciu niżej) Czy mogę go założyć do jawki czy raczej kupić nowy.
I ile powinien wynosić minimalny luz i maksymalny pomiędzy tłokiem a cylindrem. I jeszcze jedno, jaki tłok jest lepszy na dwa pierścienie czy na trzy?
Sory że tak dużo. Z góry dzięki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Śro 21:23, 26 Sie 2009 |
|
|
lewy |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 12 Maj 2009 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:37, 26 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
lepsze są 2p. Jak masz uszczerbany to lepiej kupić nowy. Będziesz miał lepsze a luz to powinni ci dobrać w sklepie. Ale powinno być troszeczkę luzu tak żeby tłok wchodził do cyla lekko. Luz musi być bo podczas jazdy tłok zwiększa rozmiar w cylindrze to się nazywa puchnięcie i żeby w sklepie ci nie dali tłoka który wchodzi ciężko i nie ma luzu, bo niektórzy tak robią.
ale ile tego luzu ma być to nie wim.
PS.
Zrobiły ci się dwa tematy i....
lewy1993 napisał: | Fotki niema. ;/ |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 22:25, 26 Sie 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jezu, zloty znow bajki piszesz. Chyba logiczne jest ze im wiecej pierscieni tym wieksza kompresja a co za tym idzie wieksza moc. Na dobor tloka i pierscieni to najlepiej wez ze soba cylinder i idz do sklepu, dobierzesz na miejscu. Pierscienie mierzysz wkladajac go od strony glowicy tak 2 cm w glab komory. gdie tlok najwiecej pracuje i jest najwiecej wytarte. Przerwa miedzy koncami pierscienia, powinna byc na zyletke, nie wiecej. Tlok wsuwasz w cylinder, jesli wydaje sie ze siedzi zbyt luzno, sprobuj mniejszy nominal. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:27, 26 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Poczytaj o tłokach a dowiesz sięże 2p lepsze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:31, 26 Sie 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tylko ciekawe dlaczego do zblokowanhych wersji na rynek polski wkladano tloki 2 pierscieniowe a do czeskich wersji trzy? Polska wersja miala 2 KM a czeska 3 KM. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:35, 26 Sie 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Akurat w tym wypadku emilus143 złoty ma racje :P ZAdko mu sie to zdaża ale ma racje IM mniej pierscieni przy jako-takim zachowaniu kompresji tym mniejsze opory czyli lepsze osiągi . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:41, 26 Sie 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A jak z kompresja? Mi sie wydaje ze lepiej idzie na trzech pierscieniach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:43, 26 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jaby tak było jak ty mówisz to po co czesi by robili 1 pierścionkowe? zobacz tuningowe części na czeskim allegro (aukro) i zobaczysz że będą tam różne tłoki 1p |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Śro 22:45, 26 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:45, 26 Sie 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja sie bede klocil. Jawa 350 albo cezety maja po trzy, chyba bez powodu by tego nie dlawili. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:45, 26 Sie 2009 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja mając 3p zbiera się dobrze i na 12z leci 70km/h |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:50, 26 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ale jakbyś miał 2p to by sięlepiej wkręcał na obroty i byś jechał zamiast 70 to 71  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:52, 26 Sie 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Co mi po obrotach. Moto ma mieć moc a nie wyć i hałasować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:04, 26 Sie 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A ja posłużę sie jako przykładem Motorkami marki KTM które to kompresje moc i moment obrotowy mają niemiłosierną a nigdy nie maja 3 czy nawet 4 pierścieni ale zawsze 1 może 2 . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:07, 26 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
popieram! jakby miały z 5 czy 4 to by reagowały na gaz jak junak albo ural k-750
czyli żółwie tempo  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|