Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane » Problem z gaźnikiem 16n1-12 Idź do strony 1, 2  Następny
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Problem z gaźnikiem 16n1-12
PostWysłany: Sob 23:05, 16 Sty 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


Siema jestem to nowy ale chciałbym przejść od razu do rzeczy: założyłem do ogara 200 simsonowski gaźnik 16n1-12 (niby jest on tam przymulony ale powinien chodzić) przerobiłem króciec i wszystko jest git ale mam duży problem silnik nie chce ciągnąć paliwa z gaźnika do cylindra jakby co gaźnik jest czysty nowy, przeprowadzałem milion regulacji poziom paliwa jest ustawiony na maksymalny lecz po mimo to świeca jest sucha.Ogar odpala na chwile jak wleję paliwo do cylindra poprzez otwór na świece ale zaraz gaśnie niewiem co mam zrobić pomóżcie Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:53, 16 Sty 2010
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


Jestes pewny że paliwo dochodzi do gaźnika ? może to wina kranika ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:09, 17 Sty 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


paliwo dochodzi na 100% bo jeszcze sprawdzałem w komorze pływakowej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 4:25, 17 Sty 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Sory za OT ale w tytule tematu jest błąd więc ja ino mówię ,ale jest to sprawa moderatorów. A co do tematu to nalej przez strzykawkę do wężyka paliwa i niech sobie swobodnie zejdzie aż do momentu gdy nie zejdzie i wtedy dmuchnij w wężyk i wtedy zobacz. A tak wogóle to ssanie masz podłączone. ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:40, 17 Sty 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


A króciec dobrze spasowany? Może ma jakieś progi, nierówności?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:08, 17 Sty 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


Czy wy jesteście głusi ??? Wink mówie przecież że paliwo dochodzi na 100% do gaźnika. A druga sprawa to czy te nie równości w krućcu (mam trochę ,, buł,, w środku po spawaniu króćca) mogą spowodować że paliwo nie dochodzi do cylindra?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:12, 17 Sty 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Spróbuj to wszystko na gładko wyszlifować. A pod jakim kątem przykręcony jest ten gaźnik? Równo? Może spróbuj przedmuchać cały gaźnik, dysze itp. Bo jakby nie patrzeć to od tego wypadałoby zacząć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:49, 17 Sty 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Dysze masz zapchane i nie pierdziel farmazonów, kształt króćca nie ma nic do tego czy paliwo dochodzi, jak jest szczelny to na bank zapchane dysze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:55, 17 Sty 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


w dysze dmuchałem i nic wszystko jest idealnie czyste gaźnik jest nowy ddr-owski


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:58, 17 Sty 2010
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Kolego nic nie wspomniałeś o ssaniu a bez tego nie dziw się że są takie herezje,kop na ssaniu i rechnie.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:59, 17 Sty 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Na bank coś jest zatkane, wykręć dysze i przedmuchaj kanaliki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:26, 17 Sty 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


ssanie? ssanie jest przecież poto by ułatwić rozruch a nie poto że przy 87 kopnięciu świeca jest dalej sucha Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:36, 17 Sty 2010
michal_b17
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 827
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zielonej Góry
Płeć: Mężczyzna


Jeżeli tak sadzisz to radze spróbować odpalić ETZ na zimnym silniku bez ssania ii od razu życzę powodzenia......


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:28, 17 Sty 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


no to ok. kupię linke od ssania i zobacze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:48, 17 Sty 2010
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


michal_b17 napisał:
Jeżeli tak sadzisz to radze spróbować odpalić ETZ na zimnym silniku bez ssania ii od razu życzę powodzenia......


Moją kawe w chłodne dni tez było cięzko dygnac bez ssania w chłodne dni -1 C. Natomiast w lato uzupełniam tylko gaxniki paliwem(kranik podciśnieniowy)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Problem z gaźnikiem 16n1-12
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin