|
 | Panowie... |  |
Wysłany: Pią 13:09, 24 Kwi 2009 |
|
|
| patrykm00 |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 30 Gru 2008 |
| Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Panowie mam problem z jawką 50 otóż jeździła do pewnego momentu, zgasła ja ją przelałem i znowu przejechała jakieś 50m i tak w kółko. Postanowiłem przeczyścić świecę, jednak po przeczyszczeniu nie chce wcale palić czasem załapie. Dziwne jest to że iskra jest a świeca mokra Pomóżcie ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| |
|
 |
Wysłany: Pią 13:23, 24 Kwi 2009 |
|
|
| mlody1432 |
| Administrator |

|
| |
| Dołączył: 22 Wrz 2008 |
| Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Wyreguluj dawkę paliwa i ustaw zapłon bo ci moto zalewa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:39, 24 Kwi 2009 |
|
|
| Godzik |
| Zagubiony na Forum |

|
| |
| Dołączył: 07 Paź 2006 |
| Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| wymień świecę ... albo zapłon lub regulacja gaźnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 14:25, 27 Kwi 2009 |
|
|
| DareczekSz |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 10 Paź 2008 |
| Posty: 116 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Długie (koło Sanoka) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| przeczyść wszystko co związane z dopływem paliwa (kranik, przewód paliwowy, gaźnik, komore pływaka), powinno pomóc. Już wyjaśniam: jak naciśniesz przycisk "nitro" podciągasz paliwo do gaźnika, jednak może być gdzieś zabite i wyjeżdżasz paliwo z komory pływaka i nie ma bierzącego dostępu do benzyny, wtedy naciskasz powtórnie przycisk "nitro" i znów podciąga jakąś małą dziurką paliwo i znowu jedziesz dopuki sie nie skończy benzyna w gaźniku. Jeśli nie poprzedmuchujesz wszystkiego będziesz zataczał to samo koło dopuki nie sprawisz sobie innego pojazdu:) pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 18:01, 28 Kwi 2009 |
|
|
| Hitler789 |
| Złota Ranga |

|
| |
| Dołączył: 17 Lut 2007 |
| Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jakie znowu nitro ?
Co ty mówisz ??
Jakby miał zatkany gaźnik lub coś z układem paliwowym, to świece by miał suchą on ma mokrą !
Czyli ustaw zapłon i wymień świece jak nie będzie na niej chodził.
Pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:53, 28 Kwi 2009 |
|
|
| rutkowski |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 19 Paź 2007 |
| Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Z tym nitro to chodziło mu o przycisk od przelewania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:05, 28 Kwi 2009 |
|
|
| patrykm00 |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 30 Gru 2008 |
| Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| A do jawki powinna byc swieca o jakiej wartosci cieplnej ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:28, 29 Kwi 2009 |
|
|
| DareczekSz |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 10 Paź 2008 |
| Posty: 116 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Długie (koło Sanoka) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hitler789 ten kto sie orientuje w tej marce i wie co do czego to wie co to nitro co nie rutkowski a ten wyraz nitro napisałem tak: "nitro" czyli tak zwany. Analfabetyzm masz bardzo wysoki |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DareczekSz dnia Śro 21:29, 29 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:31, 30 Kwi 2009 |
|
|
| tom cio |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 19 Lut 2008 |
| Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Może też byc cewka pod bakiem. Przechodziłem to 2 razy: Moto odpala ładnie wszystko pięknie przejedzie 50-100m. i zdycha za chwilę odpalasz przejedziesz 50-100m. i koniec. Pożycz od kumpla drugą cewkę i zobacz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:28, 01 Maj 2009 |
|
|
| patrykm00 |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 30 Gru 2008 |
| Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Mam drugą Jawkę 50 to sprawdze na tej drugiej cewce. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:34, 05 Maj 2009 |
|
|
| gasto25 |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 10 Gru 2008 |
| Posty: 72 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łuków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Nie chcę Cię kolego martwić ale ja ostatnio tak miałem jak mi zostały tylko 1 pierścień zamiast 3 i niby paliła jechała ale po jakimś czasie nie chciała palić i świeca była mokra i też właśnie zaczęło się to po wykręceniu i wyczyszczeniu świecy wcześniej jakoś się trzymało to wszystko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:13, 07 Maj 2009 |
|
|
| patrykm00 |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 30 Gru 2008 |
| Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Ja ją odpalam jadę nawet szybko a ona mi kichaw tłumnik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:24, 07 Maj 2009 |
|
|
| gasto25 |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 10 Gru 2008 |
| Posty: 72 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łuków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| To raczej zapłon jest przestawiony. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 21:27, 07 Maj 2009 |
|
|
| Konrad92 |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 11 Lis 2008 |
| Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja powiem krótko bo prawie wszystkie te rzeczy które mogą być przyczyną zostały tutaj juz wymienione przez kolegów moim zdaniem to któraś z tych rzeczy: cewka, zapłon, świeca, kondensator, gaźnik(i wszelkie sprawy z paliwem związane).
A jeżeli chodzi o pierścionki o czym wspomniał jeden z moich przedmówców to jeżeli była słaba lub na zmianę miała ostatnio raz napady mocy a raz nie dało się jechać „złom” to to jest przyczyna.
Teraz pozostaje Ci drogą dedukcji sprawdzanie wszystkich tych rzeczy. Masz o tyle ułatwioną robotę że masz drugą jawke z której możesz wykorzystać kilka potrzebnych części.
A wiec myślę że teraz troszkę czasu, zabawy, chęci i motorek będzie śmigał aż miło. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 7:41, 08 Maj 2009 |
|
|
| patrykm00 |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 30 Gru 2008 |
| Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
to zabieram się do pracy  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|
|