Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane » Kaszle i dławi sie do pewnego momentu...
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Kaszle i dławi sie do pewnego momentu...
PostWysłany: Pon 11:30, 21 Lip 2008
pepe93_1993
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Siedlce


Siema, mam prośbę.. pomóżcie mi bo jak założyłem w mojej pancerce instalację el. to zaczeła bardzo słabo odpalać a co najgorze podczas jazdy kaszle i czasami jest strzał w gaźniku (ale rzadko) jak wezme manetke do konca na luzie to nie wkreca sie na obroty tylko muuuuli i nawet z nich spada Hrm tyle że nigdy nie gaśnie bo co raz załapie i żeby przyspieszała trzeba ja bardzo dobrze wyczuć... żeby manetki za mocno nie przekrecić a jak sie ładnie nagrzeje to na 2 z górki nie chce sie rozpedzać Hrm a o 3 na prostej to praktycznie niema mowy chyba że górka a najdziwniejsze jest to że jak sie wkreci na wysokie obroty to normalnie jedzie ale wystarczy tylko odpuścić żeby troche zwolniła i prycha, co to może być? Sad

A i dodam że tak sie dzieje bez świateł jak i ze światłami...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:02, 21 Lip 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Może to być wina złej regulacji zapłonu - na co bym obstawiał, albo pękł któryś z pierścieni tłokowych.. lub gaźnik źle wyregulowany - chociaż do sprawdziłbym na końcu - najpierw zapłon Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:15, 21 Lip 2008
pepe93_1993
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Siedlce


ale to dziwne jak na zapłon chyba kurde Hrm
bo na wysokich normalnie chodzi Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:30, 21 Lip 2008
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Nie dziwne, nie dziwne. Raz u mnie przerwa praktycznie zanikła - wracałem do domu z prędkością ~20km/h, bo nie miała siły na więcej. Przerwa na przerywaczu Wink. 0.4mm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:58, 22 Lip 2008
kleszczyk
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzenice / Częstochowa
Płeć: Mężczyzna


Sprawdź przerwę na platynkach, wyprzedzenie zapłonu i kondensator.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:27, 22 Lip 2008
pepe93_1993
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Siedlce


juz jestem Wink
dzięki, regulaca pomogła Smile

Tylko chłopacy mam jeszcze pytanie żeby nie robić nowego tematu, bo akurat w jawce nie jestem w tym obcykany, co zrobić żeby mniej paliła i przy tym ładnie zapalała? bo jak kupiłem silnik iglica była opuszczona najniżej i mi paliła tak ze 12l/100 aż mokro w tłumiku było ale za to paliła na dotyk, jak zaimna to za 1 razem a jak podniosłem o 1 rowek to pali mniej ale gorzej.. trzeba cudować manetka do końca i musi sie wkrecać na obroty jak ciepła a jak zimna to załapie, gada przez chwilę i gaśnie i tak żeby ja po nocy odpalić to trzeba z 5-7 razy to powtórzyć Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:03, 22 Lip 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Musisz uszczelnić odpowiednio cały układ paliwowy od kranika aż po króciec,możliwe że jeszcze masz rozkalibrowane dysze (z biegiem czasu się tak dzieje) i podają za dużo paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:46, 22 Lip 2008
pepe93_1993
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Siedlce


Kam@$ napisał:
Musisz uszczelnić odpowiednio cały układ paliwowy od kranika aż po króciec,możliwe że jeszcze masz rozkalibrowane dysze (z biegiem czasu się tak dzieje) i podają za dużo paliwa.


a to nie jest kwestia tego podnoszenia i opuszczania iglicy i kombinowania z pływakiem?




Słuchajcie, wyregulowałem wczoraj zapłon i wczoraj było git a dziś dupa Sad
tylko że dzis jest odwrotnie nie na niskich obrotach prycha tylko na wysokich i nie może sie wkrecić na max obroty Hrm
wrzuce link do nagrania jej pracy może to pomoże... jak ktoś sie orientuje to co to może byc?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pepe93_1993 dnia Wto 20:43, 22 Lip 2008, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:24, 23 Lip 2008
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Wygląda, że albo gaźnik się przytkał albo zapłon przestawił (za słabo dokręciłeś stator albo śrubke od platynek).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:52, 23 Lip 2008
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


U mnie jak na wysokich obrotach przerywał to winny był zapłon..
A może za mało blaszka w gaźniku podgięta do góry?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:11, 23 Lip 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Zasada jest taka - jak zapłon jest za wczesny to ma moc na dole ale nie wkreca sie na wysokie oborty i sie niemiłosiernie grzeje - jak jest za późny to nie ma mocy na dole ale jak sie wkreci na obroty to idzie jak przecinak w wode Razz Z zapalaniem masz to samo co ja miałem - dobra regulacja i uszczelnienie to podstawa - iglicy nie ruszaj - ustaw poziom paliwa w komorze pływakowej i wszystko uszczelnij - oraz jak Kam@$ powiedział sprawdź na innych dyszach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:17, 23 Lip 2008
pepe93_1993
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Siedlce


juz jest ok, to pierwsze co było to zapłon a teraz...? też zapłon... poprostu jakimś cudem kabel od świecy sie obluzował i lekko wykręcił z cewki, a już jest ok Mr. Green a kurde sprawdzałem to i było ok... ale teraz ma mockę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:54, 23 Lip 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


No i widzisz byle powód nerwu napsuł sam się kiedyś z podobnym spotkałem,kaszlał kaszlał ledwie dopyrkał na skrzyżowanie i zgasł...dopchałem 20m do chaty looknąłem w zapłon-ok,patrze może świeca bobla złapała ściągam fajkę i wyciągłem fajkę z kablem ^^ i wsio wiadomo,ale wiesz nie każdy mechanik może przewidzieć co się może dziać osobie po drugiej stronie monitora ja stawiałem na układ paliwowy inni na zapłon i żaden nie trafił,no wygadałem się.Teraz do rzeczy,zamknąć i wrzucić do rozwiązanych. ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kaszle i dławi sie do pewnego momentu...
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin