| Gaśnie po chwili szybszej jazdy | |
Wysłany: Pon 21:37, 24 Mar 2008 |
|
|
dido1214 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 27 Paź 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Grodków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam... Mam spory problem mianowicie taki, że Jawka gdy jest zimna, zaleje ją i odpali z pierwszego kopa po gazuje chwile wszystko chodzi ok. Gdy wyruszę w trase niestety zaczynają sie niespotkane problemy. Wbiję pierwszy bieg wszystko chodzi oki, wbiję drugi bieg znów wszystko oki a gdy wrzycę już trzeci bieg zaczynają się problemy gdy na 3 biegu się jedzie szybciej jak 70km/h gdy dodam cały gaz pojedzie jakieś 5-8sec i gaśnie.
Gdy zaczyna gasnąć ujmę gazu i troche dodam to znowu normalnie jedzie. Nie mam pojęcie co to może być. Gaźnik przeczyściłem i dalej nic, paliwo z baku leci normalnie tak jak zawsze leciało. Blaszka w komorze pływakowej nic nie dała, zaworek się nic nie przycina, iglice regulowałem lecz nadal nic nie pomagało. Patrzyłem na wiele tematów z podobnymi przypadkami lecz niestety nie znalazłem tego co chciałem.
Zapomniałem dodać, że z kolanka od tłumika leje się czarny olej kroplami ...
Jutro wyciągnę silnik z ramy i wymienię simeringa i pare innch rzeczy takich jak wymienie olej itd. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dido1214 dnia Wto 12:52, 25 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 22:26, 24 Mar 2008 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czasami w jawce się to zdarza - daj na rezerwę. Moją Jawkę tak muli jak wleje nowe paliwo. Sądzę, że trochę syfu się dostało do gaźnika i jak daję na rezerwę to przepłuczę i po kilki km wszystko jest normalnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:36, 24 Mar 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jezeli to nie bęzyna to moze kondensator jez zuzyty i na duzych obrotach nie wyabia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:36, 24 Mar 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
kup nowy wkład albo wyczysc wkład filtra powietrza
jak nie pomoze to wymien ten symering od strony sprzegła(nie musisz wyciagac silnika z ramy)
oczywiscie nie musze wspominac oby drozne były wszystkie kanaliki w gazniku itd. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:47, 24 Mar 2008 |
|
|
dido1214 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 27 Paź 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Grodków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
lord-89 napisał: | czasami w jawce się to zdarza - daj na rezerwę. |
Moja jawka nie ma rezerwy bo jest to jawka mustang na oryginalnym kraniku bez rezerwy,
Ogar2007 napisał: |
kup nowy wkład albo wyczyść wkład filtra powietrza |
Nawet gry ściągnę gume od filtra dalej jest to samo ... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:05, 24 Mar 2008 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
lewę powietrze się dostaje. sprawdź uszczelki i silikon |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:43, 24 Mar 2008 |
|
|
koniu32 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 114 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrów Wielkopolski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cytat: | Moja jawka nie ma rezerwy bo jest to jawka mustang na oryginalnym kraniku bez rezerwy,
|
nie czaje przecież oryginalnie jest do góry rezerwa na dół normalnie w lewo i prawo zakręcone to jak możesz nie rezerwy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:45, 25 Mar 2008 |
|
|
dido1214 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 27 Paź 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Grodków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
H214X napisał: |
nie czaje przecież oryginalnie jest do góry rezerwa na dół normalnie w lewo i prawo zakręcone to jak możesz nie rezerwy |
W tym kraniku jest tylko JEDNA rurka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:59, 25 Mar 2008 |
|
|
kuki100 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Lip 2007 |
Posty: 148 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Cieszyn |
|
|
|
|
|
|
|
|
zawsze jest jedna około 5 cm a drugi wlot jest obok tego gdzie rurka wchodzi(nie umiem tego napisać):P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:00, 25 Mar 2008 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jedna rurka, a drugiej nie ma bo prosto jest taka dziurka w kraniku, i to jest rezerwa. Prznajmniej mi się tak wydaje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 10:08, 25 Mar 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jest właśnie tak jak mówicie. Jedna rurka jest od tego jak normalnie kranik otwarty, a jak od rezerwy jest ta dziurka w kraniku. Ja jeszcze podpowiem, że sprawdź dobrze ten zaworek przy blaszce, bo ja jak wykręciłem i trzymałem w ręku to się nie zacinał, a jak skręciłem to się zacinał. Przeczyść wszystko jeszcze raz, odkręć kranik i zobacz czy paliwo dojdzie do rozpylacza, później wciśnij przelewanie i czy popłynie od razy paliwo z rozpylacza. Jak to wszystko sprawdzisz to będziesz wiedział, że ok jest z gaźnikiem i ewentualnie regulacja zostaje. Moim zdaniem coś z tym paliwem albo lewe powietrze, z którym sam się ciągle zmagam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez _Krzysiek_ dnia Wto 10:10, 25 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 10:47, 25 Mar 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam podobnie na otwartym bo mam kranik przytkany ale jak dam na rezerwe to jest dobrze poprostu silniczek może sie dusić bo paliwa za mało dostaje
a druga opcja to nieszczelności
dokręć pożądnie śruby mocyjące gaźnik do krućca i kruciec do cylindra |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 12:45, 25 Mar 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
No właśnie skoro nawet nie wiesz, że kranik ma rezerwę to radzę go dokładnie przeczyścić razem z bakiem. Bo moim zdaniem paliwo za wolno spływa i kiedy jest na nie duże zapotrzebowanie poprostu go brakuje.
Btw. zmień nazwe tematu by było wiadomo co co w nim chodzi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 12:50, 25 Mar 2008 |
|
|
dido1214 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 27 Paź 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Grodków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobra sluchajcie posprawdzam i powyczyszcze jeszcze raz wszystko od podstaw. Wieczorem dam znać bo musze jeszcze simering wymienić od strony sprzęgła. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:20, 25 Mar 2008 |
|
|
Jeryh |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2008 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja też miałem z tym problem i mechanik mi doradził żebym zmienił świece i jest wszystko ok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|