|
 | brak wolnych obrotów |  |
Wysłany: Sob 16:20, 02 Maj 2009 |
|
|
| Tomcio |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 20 Sty 2009 |
| Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Mszana Dolna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie mam wolnych obrotów . przerywa mi na 1 biegu jak dam cały gaz
pomocy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| |
|
 |
Wysłany: Sob 21:19, 02 Maj 2009 |
|
|
| Black Dog |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 01 Maj 2009 |
| Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Siemianowice Śl. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Co do obrotów wyreguluj gaźnik, a co do przerywania to to może być świeca |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:45, 02 Maj 2009 |
|
|
| Tomcio |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 20 Sty 2009 |
| Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Mszana Dolna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| gaźnika nie da rady się wyregulować bo jak dokręce na max śróbke od obrotów to gaśnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:47, 02 Maj 2009 |
|
|
| mlody1432 |
| Administrator |

|
| |
| Dołączył: 22 Wrz 2008 |
| Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Wolne obroty to tak jak kolega wyżej napisał regulacja gaźnika (tam gdzie wchodzi ci linka od gazu w tej pokrywce iglicy) i uszczelnienie dolotu paliwa (odcinek gaźnik, króciec cylinder) a co do przerywania to zbyt mała dawka paliwa albo kondensator padł. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mlody1432 dnia Sob 21:48, 02 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:45, 02 Maj 2009 |
|
|
| Jawek 50 |
| Zagubiony na Forum |

|
| |
| Dołączył: 15 Kwi 2007 |
| Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| jak na maxymalnie dokręconej śrubce nie masz wolnych to wyczysć dyszę (ta krótka z prawej strony) a przerywa bo masz za mało dawkę paliwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:00, 03 Maj 2009 |
|
|
| Polak |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 14 Lut 2009 |
| Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Krowie Rogi Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Jesteś pewien, że nie masz wody w benzynie? Wygotuj sobie gaźnik w wodzie z octem, wyczyść i wtedy zobacz, czy po kilkakrotnym kopnięciu świeca ma prawidłowy osad. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:07, 03 Maj 2009 |
|
|
| Szymon93 |
| Uzależniony od forum |

|
| |
| Dołączył: 02 Sie 2007 |
| Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:36, 04 Maj 2009 |
|
|
| Tomcio |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 20 Sty 2009 |
| Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Mszana Dolna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| świece mam czrną opaloną a Kondensator i platynki mam nowen świece też a iskre mam niebieską |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:54, 04 Maj 2009 |
|
|
| rutkowski |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 19 Paź 2007 |
| Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Świeca powinna być okopcona na brązowo, jeśli o kapca ci na czarno to dostaje za dużo paliwa ewentualnie wlałeś zbyt dużo oleju do mieszanki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:02, 05 Maj 2009 |
|
|
| Tomcio |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 20 Sty 2009 |
| Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Mszana Dolna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:09, 05 Maj 2009 |
|
|
| rutkowski |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 19 Paź 2007 |
| Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| no to dostaje za dużo paliwa, przesuń zapinkę na iglicy o jeden rowek wyżej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:07, 07 Maj 2009 |
|
|
| Tomcio |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 20 Sty 2009 |
| Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Mszana Dolna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 18:18, 07 Maj 2009 |
|
|
| Konrad92 |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 11 Lis 2008 |
| Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Moim zdaniem to on za dużo paliwa dostaje tym bardziej ze ta świeca na czarno okopcona. a żeby to potwierdzić to mam pytanie czy na postoju lub innym biegu jak dasz cały gaz to zgaśnie?? i spróbuj w trakcie jazdy jak zacznie go mulic przy dodawaniu gazu szybko cofnąć manetkę do początku na sprzęgle i nie powinien zgasnąć jeżeli szybko to zrobisz. A czy jak przed odpaleniem przelejesz gaźnik i przekręcisz manetkę to tez masz problem z odpaleniem i go zalewa??
PS jeżeli ktoś może to proszę zajrzeć na mój temat gdzie juz dość dawno pisałem o problemie z biegami mam nowe pytanie z tym związane i nie chciałem zakładać nowego tematu bo to ciąg dalszy tamtego. Temat jest na 3 str. w problemy techniczne zakładany prze zemnie (Konrad92) pod ostatnia odpowiedz jest pod dość stara data ponieważ zmieniłem ostatnia moja odpowiedź lecz obserwacje z wczoraj z góry dzięki za odpowiedzi;) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 15:46, 08 Maj 2009 |
|
|
| Tomcio |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 20 Sty 2009 |
| Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Mszana Dolna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| jak przestawiłem przerwę na platynkach to na 1 2 3 biegu normalnie osiąga całą moc wchodzi na obroty ale jak jadę np na 2 i spuszczę z gazu to mi gaśnie jak jest luzie to też gaśnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:51, 08 Maj 2009 |
|
|
| rutkowski |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 19 Paź 2007 |
| Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Musisz wyregulować wolne obroty. regulujesz to śruba po prawej stronie gaźnika jest ona po środku miedzy dyszami. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|
|