 | 2 Problemy |  |
Wysłany: Pon 23:00, 26 Sty 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Otóż pierwszy problem wygląda tak że po zmianie tłoka i pierścieni na nowe jawka jest tak słaba że ledwo jedzie na jedynce a o jeździe na dwójce nawet nie śnie.Wiem że tłok powinien sie dotrzeć i to właśnie chciałem z nim zrobić ale czy taki brak mocy jest normalny??
A drugi problem to jest tylko i wyłącznie moja głupota , bo jechałem bez pokrywy od zapłonu i wjechałem w kałuże (wiem jestem idiotą ) i od tamtej pory nie mam świateł .Co mogło sie stać??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Wto 14:19, 27 Sty 2009 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie, aż taki brak mocy nie jest normalny. Musiałeś coś skopać z montażem tłoka albo zbiegiem okoliczności masz jakąś inną awarię. Problemy z rozpędzaniem na 3. biegu na dotarciu są w miarę jeszcze normalne, ale na drugim już zdecydowanie nie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 16:02, 27 Sty 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cytat: |
Otóż pierwszy problem wygląda tak że po zmianie tłoka i pierścieni na nowe jawka jest tak słaba że ledwo jedzie na jedynce a o jeździe na dwójce nawet nie śnie.Wiem że tłok powinien sie dotrzeć i to właśnie chciałem z nim zrobić ale czy taki brak mocy jest normalny?? |
Są 3 możliwości: mogłeś odwrotnie założyć tłoka, pierścienie nie są dopasowane, albo masz rysę na tulei cylindra. Jak moto zachowywało się przed zmianą części
Cytat: | A drugi problem to jest tylko i wyłącznie moja głupota , bo jechałem bez pokrywy od zapłonu i wjechałem w kałuże (wiem jestem idiotą ) i od tamtej pory nie mam świateł .Co mogło sie stać??? |
Możliwe jest że masz przetarty kabel który idzie do świateł i cały prąd leci na masę, albo są cewki spalone. Jeżeli masz zapasową cewkę iskrową to wrzuć ją na miejsce którejś ze świetlnych tylko ich nie łącz. Takie jest moje zdanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 16:11, 27 Sty 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ten problem już rozwiązałem.Po prostu miałem ciulową uszczelkę pod cylinder i uciekała kompresja
Ale czemu nie mam świateł ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michal_b17 dnia Wto 16:12, 27 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|