Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Powitalnia » Tu sie przedstawiamy. Nie zakładajcie osobnych tematów!!! Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 39, 40, 41  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 14:34, 22 Lut 2010
pazon
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko
Płeć: Mężczyzna


Witam nazywam się Sebastian mieszkam w Giżycku (warmińsko mazurskie) mam 14 lat interesuje się motorami niewiem za dużo ale sie ucze wszystkiego pokoleji
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:49, 22 Lut 2010
Joker
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 1199
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko
Płeć: Mężczyzna


O cholerka mój człowiek, witamy witamy ja jestem z Kruklanek z 10 km od Giża pozdro >>> <(^ ^ .)>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:47, 06 Mar 2010
nissan23
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Witam
Mam na imię Paweł
mieszkam w Olsztynie
jestem posiadaczem jawy 555


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:31, 21 Mar 2010
kubalamen
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto
Płeć: Mężczyzna


Witam
Nazywam się Kuba(dla znajomych Kubala)
Mam 14lat
Mieszkam w Gdyni
I smigam oczywiście Jawką Mustang ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:45, 22 Mar 2010
bobekinho
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wzory
Płeć: Mężczyzna


siema:)
Mam na imie Damian (ksywka:bobek:)
Mam 16 lat (starość nie radośćSmile
Śmigam rometem ogarem 200 czyli jawką 50
Interesuje sie motocyklami i piłką nożnąSmileSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:50, 23 Mar 2010
Ozzy
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trześń k./Kolbuszowej
Płeć: Mężczyzna


Witam, mam na imię Adam, jestem z podkarpacia i mam 17 lat.
Posiadam CZ 350(przerobioną na choppera), Jawkę Mustang(też trochę przerobioną w tym stylu) i CZ 175(nie na chodzie jeszcze).
Gram na gitarze w zespole ATANER 9 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:09, 17 Kwi 2010
Lego
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna


Witam Wszystkich! Mam na imię Piotrek ksywka Lego. Mieszkam w Bielsku-Białej. Jeżdżę Jawą 50 typ 20.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:53, 22 Kwi 2010
Zohan
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostróda
Płeć: Mężczyzna


Siemanko wszystkim .
Jestem nowy na tym forum i jestem posiadaczem Jawy 175 z '59r.
Ogólnie to interesuje się motorkami.
Jestem z Ostródy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:15, 05 Maj 2010
pasibrzuch
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna


Siemka.
Jestem newbie na forum i nie posiadam aktualnie żadnego sprzętu dopiero się ucze więc prosze o jakąś wyrozumiałość.
Jestem z Katowic i mam 14lat ;f


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:45, 08 Maj 2010
mimi
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Siemka, Jestem Michał, mam 15 lat, mieszkam w Żychlinie, Śmigam Jawą 50 Mustang Smile

A tak z ciekawości jest ktoś tu z okolic Kutna lub Żychlina??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mimi dnia Sob 13:47, 08 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:48, 25 Maj 2010
sidu
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Witam,

Szymon (Sid) z Opola,
23 lata.

Dopiero zaczynam, kupilem wlasnie Jawe 50 typ 20 i ja remontuje ;+)

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:55, 14 Cze 2010
Fuinorn
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kościelna Wieś k. Kalisza
Płeć: Mężczyzna


Aloha:)
Mam na imię Paweł. Mówią na mnie Fuinorn lub Łoscypek;)
Jestem szczęśliwym posiadaczem Jawki 50 typ 21. Jestem jej 3 właścicielem. Żęchotek(imię nadane przez moją narzeczoną) jest zarejestrowany i ubezpieczony;] Oczywiście miał przestój i jestem w trakcie jego remontu. Chętnie spotkam się z kimś, kto podzieli się kilkoma radami:) Jestem z Kościelnej Wsi koło Kalisza:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:25, 27 Cze 2010
jerzym
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


witam!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:43, 28 Cze 2010
Blac KRin
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica
Płeć: Mężczyzna


Siemanko ;]
moje Imię to Adam ^^
Mam 16 Lat ;p
Pomykam na Ogar 200/Ogar 205/ kupuję Ogara 200 z Silnikiem Jawa ^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:16, 29 Cze 2010
Arkadiuss sensey
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buczkowice
Płeć: Mężczyzna


siemka! jestem Arek dla kolegów sensey Very Happy mam 15 lat bujam sie ogarem 200 XD znam sie na prądzie elektronice i mechanice. jestem akustykiem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tu sie przedstawiamy. Nie zakładajcie osobnych tematów!!!
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Powitalnia
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 28 z 41  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 39, 40, 41  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin