Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Zębatka Zdawcza(Dlaczego?? Krok po Kroku)
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Zębatka Zdawcza(Dlaczego?? Krok po Kroku)
PostWysłany: Sob 15:02, 03 Wrz 2011
DamianBp
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Biała Podlaska


Siema.Robie kapitalke w jawce mustang i chciałbym się dowiedzieć jaka byłaby najlepsza zębatka zdawcza.Bo jóż swoją mam stępioną i wgl.Czekam na posty:) z Góry THX:)[/i]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:16, 03 Wrz 2011
Jaceq
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


zalezy to jak chcesz jezdzic -
do wybory są 11, 12 i 13 zebów
jezeli bedziesz duzo jezdzic po lasach albo we dwóch do najrozsądniejszą propozycja byłaby 11 - bo nie są istotne wtedy v-maxy
jezeli bedziesz jeździł po asfaldach samemu to 13 bedzie najlepsza żeby nie obciążać silnika
ja mam ogara 200 i radzi sobie w dwoch na 13
wybór należy do cb


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:40, 03 Wrz 2011
DamianBp
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Biała Podlaska


ale mi dajcie przykłady chodzi mi np
13-do zwinnosci
12-szybkość oto mi chodzi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:56, 03 Wrz 2011
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


11 - + przyspieszenie / - prędkość
12 - optimum
13 - + prędkość / - moc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:06, 03 Wrz 2011
DamianBp
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Biała Podlaska


a waszym zdaniem jaka jest najlepsza??????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:59, 03 Wrz 2011
v max96
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa / cieszyn
Płeć: Mężczyzna


jeśli chcesz mieć mocny motor to daj 11z jak chcesz mieć szybki motor ale słabszy daj 13z a między tym masz jeszcze 12z ja chciałem szybciej jeździć więc dla mnie najlepsze było 13z zależy jak jeździsz gdzie jeździsz i czy z pasażerem więc pomyśl logicznie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:13, 03 Wrz 2011
DamianBp
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Biała Podlaska


no np wyścig to chyba 13z


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:35, 03 Wrz 2011
v max96
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa / cieszyn
Płeć: Mężczyzna


na 13 najszybciej jedziesz ale masz mało mocy i powoli przyśpieszasz na 11 masz dużo mocy i szybko przyśpieszasz rozumiesz ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:47, 03 Wrz 2011
DamianBp
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Biała Podlaska


no to wezme 11-stke dzięki za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:03, 04 Wrz 2011
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


ja bym wzioł optymalną 12 jest po środku.
A przy 11 jest mniejszy V-max


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:36, 04 Wrz 2011
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


A ja w kolejnej swojej Jawce bym porobił to co mam u siebie zrobionego i 13z kupił. Na górkach często do 2 biegu muszę redukować, ale potem to czasami idzie jak szatan.

12z daje radę, ale jak dla mnie to wtedy jest za duży zakres obrotów do wykorzystania, przy trochę małym zakresie prędkości... Tak jak w fabrycznym Simsonie SR50, ile biegami się tam trzeba namachać, to apokalipsa...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:58, 04 Wrz 2011
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


dla mnie najlepsza była 11, bo ja i tak nie jeżdżę szybko a mocy miała dużo, i przyśpieszała jak przystało na jawe ;D

później założyłem 12 ale akurat tak sie złożyło że silnik zaczął się konczyć i ledwo się ciągnął ( w sumie do teraz mam, ale mniejsza o to xD )

A i jakby ktoś nie zrozumiał, zębatka nie ma nic wspólnego z żywotnością silnika Very Happy

Co do z13 mój kolega ma w jawce, niby moc ma i jakoś to idzie, ale jak miał 12 to to był szatan Twisted Evil moim zdaniem nie opłaca sie zakładać 13z dla tych ~5 km/h a i biorąc pod uwage ze to jest tylko marna 50ccm to potrzebuje każdy ułamek mocy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Nie 15:03, 04 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:25, 05 Wrz 2011
DamianBp
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Biała Podlaska


czyli brać 12z? tak????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zębatka Zdawcza(Dlaczego?? Krok po Kroku)
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin