| Zębatka Zdawcza(Dlaczego?? Krok po Kroku) | |
Wysłany: Sob 15:02, 03 Wrz 2011 |
|
|
DamianBp |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2011 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Biała Podlaska |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siema.Robie kapitalke w jawce mustang i chciałbym się dowiedzieć jaka byłaby najlepsza zębatka zdawcza.Bo jóż swoją mam stępioną i wgl.Czekam na posty:) z Góry THX:)[/i] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 16:16, 03 Wrz 2011 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zalezy to jak chcesz jezdzic -
do wybory są 11, 12 i 13 zebów
jezeli bedziesz duzo jezdzic po lasach albo we dwóch do najrozsądniejszą propozycja byłaby 11 - bo nie są istotne wtedy v-maxy
jezeli bedziesz jeździł po asfaldach samemu to 13 bedzie najlepsza żeby nie obciążać silnika
ja mam ogara 200 i radzi sobie w dwoch na 13
wybór należy do cb |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:40, 03 Wrz 2011 |
|
|
DamianBp |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2011 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Biała Podlaska |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale mi dajcie przykłady chodzi mi np
13-do zwinnosci
12-szybkość oto mi chodzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:56, 03 Wrz 2011 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 - + przyspieszenie / - prędkość
12 - optimum
13 - + prędkość / - moc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:06, 03 Wrz 2011 |
|
|
DamianBp |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2011 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Biała Podlaska |
|
|
|
|
|
|
|
|
a waszym zdaniem jaka jest najlepsza?????? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:59, 03 Wrz 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeśli chcesz mieć mocny motor to daj 11z jak chcesz mieć szybki motor ale słabszy daj 13z a między tym masz jeszcze 12z ja chciałem szybciej jeździć więc dla mnie najlepsze było 13z zależy jak jeździsz gdzie jeździsz i czy z pasażerem więc pomyśl logicznie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:13, 03 Wrz 2011 |
|
|
DamianBp |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2011 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Biała Podlaska |
|
|
|
|
|
|
|
|
no np wyścig to chyba 13z |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:35, 03 Wrz 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
na 13 najszybciej jedziesz ale masz mało mocy i powoli przyśpieszasz na 11 masz dużo mocy i szybko przyśpieszasz rozumiesz ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:47, 03 Wrz 2011 |
|
|
DamianBp |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2011 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Biała Podlaska |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to wezme 11-stke dzięki za pomoc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:03, 04 Wrz 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja bym wzioł optymalną 12 jest po środku.
A przy 11 jest mniejszy V-max |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:36, 04 Wrz 2011 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ja w kolejnej swojej Jawce bym porobił to co mam u siebie zrobionego i 13z kupił. Na górkach często do 2 biegu muszę redukować, ale potem to czasami idzie jak szatan.
12z daje radę, ale jak dla mnie to wtedy jest za duży zakres obrotów do wykorzystania, przy trochę małym zakresie prędkości... Tak jak w fabrycznym Simsonie SR50, ile biegami się tam trzeba namachać, to apokalipsa... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 14:58, 04 Wrz 2011 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dla mnie najlepsza była 11, bo ja i tak nie jeżdżę szybko a mocy miała dużo, i przyśpieszała jak przystało na jawe ;D
później założyłem 12 ale akurat tak sie złożyło że silnik zaczął się konczyć i ledwo się ciągnął ( w sumie do teraz mam, ale mniejsza o to xD )
A i jakby ktoś nie zrozumiał, zębatka nie ma nic wspólnego z żywotnością silnika
Co do z13 mój kolega ma w jawce, niby moc ma i jakoś to idzie, ale jak miał 12 to to był szatan moim zdaniem nie opłaca sie zakładać 13z dla tych ~5 km/h a i biorąc pod uwage ze to jest tylko marna 50ccm to potrzebuje każdy ułamek mocy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Nie 15:03, 04 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 15:25, 05 Wrz 2011 |
|
|
DamianBp |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2011 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Biała Podlaska |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|